Hidastus - slow motion


Minulla on Arris dvr 500 gigan tallentava digiboksi. Onko tosiaan niin, että tässä ei ole hidastus- eli slow motion -toimintoa? Pikakelaus on, mutta sitäkin vain yksi hurjan pikainen.


3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

Näin tosiaan on, ettei kyseisellä boksilla ole hidastustoimintoa. 


@AaTanja@  kirjoitti:

Näin tosiaan on, ettei kyseisellä boksilla ole hidastustoimintoa. 


Niin. Oikeastaan sen tiesinkin, vaikka muotoilin asian kysymykseksi. Ja asia oli ja on, mihin toimenpiteisiin hallitus eiku Telia aikoo ryhtyä asiantilan korjaamiseksi. Ohjelmistopäivitys? Tai olisiko valikoimassa parempaa boksia. Tms.

     Alkuhankaluuksien jälkeen (joita oli paljon), olen ollut tyytyväinen palveluihinne.

 

T. Ilpo

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@Ilolahti@  kirjoitti:




Niin. Oikeastaan sen tiesinkin, vaikka muotoilin asian kysymykseksi. Ja asia oli ja on, mihin toimenpiteisiin hallitus eiku Telia aikoo ryhtyä asiantilan korjaamiseksi. Ohjelmistopäivitys? Tai olisiko valikoimassa parempaa boksia. Tms.


     Alkuhankaluuksien jälkeen (joita oli paljon), olen ollut tyytyväinen palveluihinne.


 


T. Ilpo




Tällä hetkellä valikoimassa on tuo Arriksen digiboksi ja toistaiseksi ei korviin ole kantautunut että merkki olisi muuttumassa. Mutta laitetaan toki palautetta valmistajan suuntaan ja toivetta eteenpäin, että tällaista ominaisuutta kaipaillaan.  

Vastaa