Honor 7 ei toimi kylmällä.

  • 10 January 2017
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Moikka teille! Mulla ilmeni nyt pari päivää sitten tällänen ongelma Honorin kanssa kun se sammuu jo parin asteen pakkasella. Kaverini Honor 7 toimi yli 15 asteen pakkasella ja se on vähän vanhempi kun minun Honorini. Onko muilla käyttäjillä ollut samaa juttua? Syy lieneepi varmaankin akussa?


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Eemil111 kirjoitti:

Moikka teille! Mulla ilmeni nyt pari päivää sitten tällänen ongelma Honorin kanssa kun se sammuu jo parin asteen pakkasella. Kaverini Honor 7 toimi yli 15 asteen pakkasella ja se on vähän vanhempi kun minun Honorini. Onko muilla käyttäjillä ollut samaa juttua? Syy lieneepi varmaankin akussa?




Ei ole kokemusta Honorista, mutta Huawei P9 sammui myös pakkasella viime lauantaina tytölläni. Kun puhelin lämpesi sisällä niin akun varauskin palautui.

Itsellä P9 Plus käytössä, enkä taasen ole huomannut ainakaan omassa mallissani ongelmia pakkaskeleillä. Toivottavasti ei tulekaan. :)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@RaMaria kirjoitti:

Itsellä P9 Plus käytössä, enkä taasen ole huomannut ainakaan omassa mallissani ongelmia pakkaskeleillä. Toivottavasti ei tulekaan. :)




Kannattaa pitää puhelin lämpimässä ja käyttää tarvittaessa 😉 Tyttö oli unohtanut puhelimensa offroad autoon, joka oli ehtinyt kylmetä (ikkunakin oli jäänyt auki autosta). Nopeasti toipui puhelin sisällä lämpimässä :)


 


On ollut muillakin ongelmia pakkasesta : http://www.iltalehti.fi/digi/201701082200050221_du.shtml

Vastaa