Huawei P30 ja watch GT

  • 16 April 2019
  • 7 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Moi,

 

ostin 4.4. Telian verkkokaupasta P30 puhelimen jonka yhteydessä sai valita ”kylkiäisenä” Huawein GT kellon, mustan tai hopean. Hienoa, teinpä tilauksen.

 

Nyt ihmetyttää suuresti että miksi Huawei ilmoittaa lähettävänsä VIHREÄN GT kellon.

On kuulemma ainoa ko. kampanjaväri, sorry??

 

Miksi Telian verkkokaupassa värivaihtoehdot oli musta tai hopea?

Mielestäni tämä on harhaan johtavaa mainontaa ja aiheuttaa vain turhaa v**tusta.


7 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Moi @Ardex ja tervetuloa Yhteisöön!

Verkkokaupassamme on tosiaan myynnissä mustaa ja hopeaa Watch GT -kelloa, mutta laitevalmistajan kampanjan yhteydessä toimitettavien kellojen väri voi poiketa niistä, mitä meillä on verkkokaupassa myynnissä.


 


Oliko siis tuotesivulla värilupaus hopeasta tai mustasta, kun teit tilausta verkkokaupassa vai kävitkö itse katsomassa meidän verkkokaupan värivaihtoehtoja ja päättelit siitä, että saat kampanjan yhteydessä mustan tai hopean kellon?

Moi,

 

puhelin tilausta tehdessä piti valita kampanjatuotteelle (GT kello) väri, musta tai hopea.

Missään ei edes mainittu että tuotteen väri saattaa olla jotain muuta.

Ymmärtäisin jos väri olisi vaihtunut mustan ja hopean välillä mutta että VIHREÄ. 

 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Selvitin tilannetta ja sain vastauksen tähän liittyen. Ranneke on kampanjan yhteydessä toimitettavissa Watch GT -kelloissa aina vihreä, mutta kellotaulu/runko voi olla musta tai hopea. Kaikissa kampanjan aikana käytetyissä kuvissa ranneke on ollut vihreä.

Kiitos selvityksestä, sittenhän minä olen ollut kokoajana väärässä eli tilasin tietoisesti itselleni puhelimen jotta saa myös kellon jossa on vihreä ranneke.

 

Tätä mä oon aina hallunnu!

Kuulemiin.

 

Totta! On se printissä vihreä vaikka ei heti uskoisi. Pahoittelut ja pääsiäistä teillekin  

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @Ardex !


 


Voithan tilata jostain eri värisen rannekkeen kelloon. Katso että on samanlevyinen ja muista myös jousitapit.


Itse tilasin Saksasta nahkaisen rannekkeen Samsung Gear Sport kelloon ja jousitapit (itse kellon mukana tuli silikoniranneke ja niistä ei saanut jousitappeja irti).


Kotimaassakin on paljon liikkeitä, joista voi ostaa kellonrannekkeita esim. https://www.korupaja.fi/kellot/rannekkeet-kelloille.html


 


Itse tilasin tuolta : https://www.watch-band-center.com/shop-watchstrap.html

Kiitos, näin se täytyy tehdä.

Vastaa