Huawei P9 Plus käyttökokemukset

  • 15 October 2016
  • 4 kommenttia
  • 1 katselukerta

No niin laitetaan vähän kyseisestä luurista kokemuksia. Luuri on erittäin hyvä ehkä jopa paras Antero mikä on minulla ollut, vaikka Applen luureja on ollut suurin osa, mutta ei ole niitä ikävä. Periaatteessa sama luuri kuin pikkkuveljensä, mutta on parempi, kun on isompi näyttö ja akku joka kestää itsellä reilusti pari päivää, vaikka eilenkin olin koko aja luurin kimpussa. Puhelin ei tunnu kädessä isolta ja onhan nuo kouratkin aika isot, mutta kuitenkin jos vertaa Applen plus malliin niin se tuntui enemmän rohjolta kädessä omasta mielestäni. Puhelin on nopea kuin sika pienenä ja ei ole temppuillut vielä kertaakaan ja pika latauskin toimii tosi nopsaan. Alkuun olin vähän epäileväinen Huawein malleja kohtaan, mutta onneksi se osoittautui vääräksi, ja ohuus on plussaa, näyttö ero P9 vs. on tässä vaan Super AMOLED ja 3D kosketetusta ei oikein vielä tueta kovin monissa sovelluksissa, jos se jossain vaiheessa yleistyy niin kuin Googlekin on sanonut, että tulee useampi tätä tukeva puhelin myyntiin tämän vuoden puolella. Mukana tuli myös kello jonka miinukseni voisi laittaa, ettei tue vielä ainakaan Suomen kieltä, tuosta kellosta en sen enempää rupea kirjoittamaan, mutta mukava lisä. Pitää Jatkaa testailua ja kattoa tuleeko vastaan mitään erikoista, vaikka tähän asti on omasta mielestä ollut pelkää plussaa, miinukseni voisi laittaa et on aika liukas ilman suojakuorta, mutta onneksi sellainen tulee mukana ja joku kalvo näyttöön jonka heitin heti mäkeen ja ostin lasikalvon. :)


 


Edit Tero: muokkasin otsikkoa


4 kommenttia

Kunniamerkki +14

Samanlaisia fiiliksiä herättä itsessäkin tämä perus P9 malli, oikeastaan pelkkää positiivista sanottavaa :)


Perhepiiristä löytyy myös 3 Honor 7:ää ja kaikki käyttäjät ovat tyytyväisiä omiin laitteisiinsa, on kyllä Huawei parantanut menoaan viime vuosina kovaa tahtia ja on valmistajana todellakin jo kärkikahinoissa mukana!


 


Tuo P9+ on vähän houkutellut itseäkin, eikä vähiten tuon mukana saatavan älykellon takia, mutta nyt ei kyllä pinkka kestä ostaa uutta luuria... Lisäksi tuo perusmalli tuntuu niin sopivan kokoiselta, että pelkään plussan olevan vähän turhan iso omaan makuun.


 


Jos tuohon perus P9:iin saisi kellon vielä mukaan, niin voisin ostaa ihan omaksikin kun testiluurin joutuu palauttamaan vielä takaisin. Ei tullut napattua tarjouksesta kiinni kun se oli voimassa ja nyt vähän harmittaa :smileyfrustrated:


 


Edit Tero: muokkasin otsikkoa

Ei muuta kuin tilausta sisään 😃 Tämä luuri ei ole yhtään liian iso just passeli ja saahan näitä myöhemminkin, jos siltä tuntuu. Paljon on kaverit myös kehuneet tuota perus P9.


 


Edit Tero: muokkasin otsikkoa

Mulla on itselläni ollut nyt käytössä reippaan viikon verran tää P9 Plus ja oon kyllä tykännyt!! 


Kamera on aivan huippu, ihan hirveästi en vielä ole ehtinyt kuvailemaan, lähinnä tilannekuvia tullut nappailtua, nämäkin ovat laadultaan erittäin onnistuneita! :) 


 


Ensiajatukseni koosta olivat että "Ompas tämä iso", mutta jo päivän käytön jälkeen totesin että suuresta koostaan huolimatta istuu kyllä käsiin erinomaisesti. Helppo käyttää ja näppäinten sijoittelu on mielestäni oikeinkin toimiva. Sormenjälkitunnistin toimii nopeasti ja vakaasti, kertaakaan en vielä ole joutunut sen kanssa säätämään, eli suuret plussat lähtee sillekin täältä! 


 


Puhelin toimii ja reagoi nopeasti tilanteesta toiseen, ei ole tullut vastaan bugeja tai muita jumeja. Sulava käyttää on kyllä. :) 


 


Itsekin tilasin puhelimeen suojalasin (useamman varalle), sekä paremmat suojakuoret. Saihan tähän myös tuon 3kk näyttö- ja vaihtotakuun mukaan sekä pidennetyn 3 vuoden takuun laitteelle. Lisäinfoa tästä löytyy tuolta meidän verkkokaupasta.  Tätä itse arvostan todella, kun tuntuu että on vähän huono mäihä ollut ajoittain erilaisten luurien kanssa. :P

Akku kestää puhelimessa hienosti, pari päivää heittämällä jos käyttöön sisältyy vähän musiikkia, somekanavien seurailu ja Sonera Viihdettä Chromecastilla. USB Type-C -latureita tilasin lisää, kun ei noi vanhat nyt enää sovi tähän. Autolaturi on ostoslistalla vielä. :)

Mukana tulleeseen kelloon oon myös ollut tyytyväinen, vielä ihan täyttä testiä en oo ehtinyt vetämään, vaan kello on ollut kädessä ihan "peruskäytössä" eli seuraamassa päivittäisiä askeleita. Jahka pääsen vetämään kunnon pyörälenkin, niin otetaan sitten vähän laajempaa testiä. Oon kyllä muuten tykännyt, muotoilu on jees ja akunkesto kellolla on useita päiviä peruskäytöllä.

Jaan enemmän kokemuksia kunhan ehdin! :) 


 


 



Tässä muuten Ähtärin eläintarhasta karhua. Otettu automaattiasetuksilla varsin kaukaa, zoomia oli reippaasti! 

Hyvä kuva tullut, itse en ole vielä tuota kameraa niin paljoa testannut kuin muutaman kuvan ottanut ja todennut et hyviä kuvia saa. Tuosta sormenjälkitunnistimesta olen samaa mieltä, on toiminut todella hyvin ja ei ole tarvinnut turvautua muihin konsteihin kuin eräillä muilla valmistajilla, saa hinkata usen kerran ennen kuin toimii. Plussaa on myös tuo takuu, jonka aktivoin heti ja puhelimessa ei bloattia ole oikeastaan mitään ja pelit sun muut saa poistettua, sen verran tuosta kellosta et ranteessa ollut ajan ja askelien näyttäjänä ja voi tuolla peräti soittaa puheluita, mutta joutuu käyttämään puhelimen kaiutinta. Pitää minunkin tilata tuo auto laturi ja pari muuta laturia kotia jos tarttee ottaa joskus piuha mukaan. Jatketaan testailua.

 

Vastaa