Iphone akut, Ebay, Huijaus, Kiina, liian hyvä ollakseen totta

  • 28 March 2017
  • 6 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Uusin netti huijaus alla ! Iphone varaosat kiinasta

 

Remplacement Batterie Compatible pour Apple Iphone 6s Plus 3800 Mah Gold


Olkaa varovaisia kun tilaatte "super" tehokkaita akkuja ebay kautta. Halvimmat ovat käytettyjä mihin on lyöty vain kultainen teippi päälle. 


6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Mutta kun se on kultainen, niin sen on pakko olla hyvä... :smileymad:


 


Eipä noissakaan ole ilmaisia lounaita tarjolla.

Hahah.. 🙂 Meinasin itse mennä miinaan, mutta iha vahingossa etin youtubessa asiasta ja kappas mitä teipin alta paljastui :D 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Tämä oli myös yksi hauskoista huippuhetkistä, kun voi itse porata iPhone 7 -puhelimeen kuulokkeille paikan :)


 



 


Huom.! Kyseessä on pilavideo :)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Itsekin tulee tilailtua Kiinasta ties mitä, mutta mitään johto-akku-power battery -härdelliä en ole ikinä uskaltanut tilata enkä tilaakaan. Niin monta juttua lukenut missä puhelin on pamahtanut totaalisesti kun siihen on ollut joku kiinan ihme kytkettynä. Saatikka sitten että kun se on kädessä, sohvalla, sängyssä tms kun näin tapahtuu. Siinä jää "säästö" aika vähäiseksi. Mutta joo, hyvin ne kyllä osaa. Ja toi kultanen akkuhan näyttää lähes vastustamattomalta :smileywink:

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Mä ostin kerran Kiinasta kameran akkuja. Eivät kestäneet pakkasta ollenkaan, onneksi muita ongelmia ei ilmennyt :)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Merja_J kirjoitti:

Itsekin tulee tilailtua Kiinasta ties mitä, mutta mitään johto-akku-power battery -härdelliä en ole ikinä uskaltanut tilata enkä tilaakaan. Niin monta juttua lukenut missä puhelin on pamahtanut totaalisesti kun siihen on ollut joku kiinan ihme kytkettynä. Saatikka sitten että kun se on kädessä, sohvalla, sängyssä tms kun näin tapahtuu. Siinä jää "säästö" aika vähäiseksi. Mutta joo, hyvin ne kyllä osaa. Ja toi kultanen akkuhan näyttää lähes vastustamattomalta :smileywink:




Jos laite on takuun piirissä, niin näitä vahinkoja ei korvata.

Vastaa