Kannattaako vaihtaa S6 >>S10?

  • 10 August 2019
  • 5 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Hej, olisin päätymässä Samsungin S10 luuriin...Ollut joitakin vuosia S6. Kannattaako vaihtaa?

Harrastan valokuvausta...,musiikin kuuntelua (Youtube). Tallennustila oltava kans hyvä! Nykyisen luurin alkaa olla täys kaikenlaista "tärkeää", säilytettävää, muistoa.

 

Tein vertailun Telian sivulla, mut mitä täällä oltaisiin mieltä? :D


5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei!


 


Vuosien varrella on laitteet kovasti päivittyneet. Itsellänikin on S6, ja sitä käytin noin kolme vuotta. Akkukin takuussa vaihtui sekä myös kamera, johon tuli takuunalainen vika (kova surina kuvanvakaimesta).


 


S10 on parempaa lähtökohtaisesti kaikki. Kamera, näyttö, suorituskyky, you name it. M Itse päivitin S6, S8 kun sai edullisesti. Sinuna harkitsisin tarjouksien kyttäämistä, S10e ja S10 . Välillä noita on saanut huomattavalla alennuksella. Jos sampasta pitää, niin miksi sitä vaihtamaan mihinkään muuhun. Mut ovat mm. Oneplussan laitteet ihan hyviä. Toki käyttöliittymä on erilainen.


 


Ehkä merkittävin ero on nopeus yleisessä käytössä. S6 kyllä huomasi miettivän paljon pidempään kuin S8. Oletettavasti S10 on taas paljon ripeämpi.

Moi, olin jo vaihtamassa ja tarjous jakso päällä, mutta Telian sivut herjas,et palvelussa on ruuhkaa ja varoituskolmio kuva tuli rahoitus ikkunalla myös ?? Pyysin asiakaspalvelusta apua, soittivat, mutta olisivat myyneet minulle vain täysihintaisen laitteen!:womansad:

 

Tarjouksessakin luurilla on hintaa,mut olisin sen ostanut osissa tietty!

 

Pettynyt...., mut kiitos vastauksesta eli S8 on myös ok...hmmm:womanwink:

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@Vikmania6@  kirjoitti:

Moi, olin jo vaihtamassa ja tarjous jakso päällä, mutta Telian sivut herjas,et palvelussa on ruuhkaa ja varoituskolmio kuva tuli rahoitus ikkunalla myös ?? Pyysin asiakaspalvelusta apua, soittivat, mutta olisivat myyneet minulle vain täysihintaisen laitteen!:womansad:


 


Tarjouksessakin luurilla on hintaa,mut olisin sen ostanut osissa tietty!


 


Pettynyt...., mut kiitos vastauksesta eli S8 on myös ok...hmmm:womanwink:




Luurinmetsästyspäivien aikaan palvelussa on varmasti ollut ruuhkaa. Jos tarjous on vain verkossa, ei asiakaspalvelu pääse tilaamaan sitä tuolla verkkokaupan hinnalla. Harmi juttu kieltämättä. Itse muuten ostin äidilleni tuon S8 -mallin ja se on myös ollut ihan loistava. Todella hyviä kuvia sillä saa ja kaikki on muutenkin toiminut hyvin. Eihän se toki uusin malli ole mutta varsin pätevä silti. Meidän verkkokaupassa tuosta S8-mallista näyttää olevan enää Plus -versio jäljellä. Isompi näyttö siinä toki on mitä ainakin itse arvostan. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

S8:ia en kyllä uutena enää ostaisi. S9 (jos saa 399€) tai sitten S10. 

Oletkohan jo vaihtanut puhelinta? Tämän hetkisillä Luurinmetsästyspäivillä on tarjouksia Samsungin A-sarjan puhelimista. Jos vielä puhelimen vaihto on ajankohtaista niin kannattaa kurkata nuokin!

Vastaa