Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5887 custom-general.kudos
  • 5574 custom-general.replies
  • 45 custom-general.solutions

Käyttökokemukset OnePlus 8 ja OnePlus 8 Pro

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

OnePlus 8 kokemuksia.pngOnePlus 8 Telia.png

 

 

Kerätään tähän ketjuun käyttökokemuksia OnePlus 8 ja OnePlus 8 Pro -puhelimista. Tässä ketjussa voit myös esitellä puhelimesi, kertoa siitä vinkkejä tai jos mietit tällaisen hankintaa niin tässä ketjussa voit kysyä lisätietoja ennen hankintaa ja toiset käyttäjät auttavat sinua.

 

Tsekkaa myös Esittelyssä OnePlus 8 ja OnePlus 8 Pro - Uudet tyylikkäät lippulaivat -artikkelimme.

 

Voit tilata oman OnePlus 8 -puhelimesi verkkokaupastamme.

 

👉👉👉 Jos sinulla on jo oma OnePlus 8 hyppysissäsi niin osallistu unboxausskabaamme 10.5.2020 mennessä ja osallistut arvontaan! 👈👈👈

 

 

Tero, Yhteisömanageri


Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

<<<<<<< UUTTA: Yhteisössä kerätään nyt pisteitä - voit voittaa palkinnon! >>>>>>>>

92 vastausta
Purnipsi
Kunniajäsen
  • 2011 custom-general.kudos
  • 3222 custom-general.replies
  • 134 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@OnePlus8Pro@  kirjoitti:

@KaPetri@  kirjoitti:

Hei @OnePlus8Pro ja tervetuloa Telia yhteisöön. Erikoisen kuuloinen tilanne. Tämä vaatinee ehdottamasti lisäselvitystä meidänkin puolelta.

 

Toistuuko ongelma jos käytetään vain yhtä korttia laitteessa SIM-paikassa 1 tai 2?

Kokeilitko laitteen verkkoasetusten nollausta? Toimiiko paremmin jos 4G-puheen eli VoLTE:n kytkee pois päältä?

Mikä on laitteen ohjelmistoversio tällä hetkellä?


Miksi käyttäisin vain yhtä sim -korttia, kun työn vuoksi on pakko olla 2 numeron kortit? Verkkoasetukset on nollattu, tekninen tuki on pudottanut liittymät verkosta (silloin kun molemmat liittymät olivat Telian), molemmat sim-kortit on uusittu, volte ja kaikki muutkin asetukset on kokeiltu moneen kertaan. Nyt kun toinen kortti on DNA, ei ole ongelmia. OhjelmistoversioOxygen Os 10.5.12.IN11BA.

 

En itse asiassa halua enää nähdä asian vuoksi enempää vaivaa. Aikaa tähän on jo käytetty ihan liikaa.

 

Kerro sinä, miksi DNA sim kortti toimii korttipaikassa 2 ja löytää 4G verkon, mutta Telian sim löytää vain 3G verkon???

 

 


Nyt äkkiseltään en keksi muuta kuin että laite ei voi toimia samalla taajuudella kahdella SIM-kortilla samanaikaisesti, tms. jokin tekninen rajoite. DNA taas saattaa olla eri taajuudella, ja joka tapauksessa on hieman eroa, vaikka sama taajuusalue olisikin.

MinnaLN
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 125 custom-general.kudos
  • 502 custom-general.replies
  • 31 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@OnePlus8Pro@  kirjoitti:

@KaPetri@  kirjoitti:

 

Toistuuko ongelma jos käytetään vain yhtä korttia laitteessa SIM-paikassa 1 tai 2?

Kokeilitko laitteen verkkoasetusten nollausta? Toimiiko paremmin jos 4G-puheen eli VoLTE:n kytkee pois päältä?

Mikä on laitteen ohjelmistoversio tällä hetkellä?


Miksi käyttäisin vain yhtä sim -korttia, kun työn vuoksi on pakko olla 2 numeron kortit? Verkkoasetukset on nollattu, tekninen tuki on pudottanut liittymät verkosta (silloin kun molemmat liittymät olivat Telian), molemmat sim-kortit on uusittu, volte ja kaikki muutkin asetukset on kokeiltu moneen kertaan. Nyt kun toinen kortti on DNA, ei ole ongelmia. OhjelmistoversioOxygen Os 10.5.12.IN11BA.

 

Kerro sinä, miksi DNA sim kortti toimii korttipaikassa 2 ja löytää 4G verkon, mutta Telian sim löytää vain 3G verkon???

 

 


Osaisiko meidän OnePlus-asiantuntijat kertoa tähän jotain vinkkiä?

@MSVain @Willin @Kuiskari 

Telia Yhteisön moderaattori | iOS | PC | Nintendo | ( ͡° ͜ʖ ͡°)

MSVain
Asiantuntija⎮OnePlus
Asiantuntija⎮OnePlus
  • 102 custom-general.kudos
  • 152 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@MinnaLN@  kirjoitti:

@OnePlus8Pro@  kirjoitti:

@KaPetri@  kirjoitti:

 

Toistuuko ongelma jos käytetään vain yhtä korttia laitteessa SIM-paikassa 1 tai 2?

Kokeilitko laitteen verkkoasetusten nollausta? Toimiiko paremmin jos 4G-puheen eli VoLTE:n kytkee pois päältä?

Mikä on laitteen ohjelmistoversio tällä hetkellä?


Miksi käyttäisin vain yhtä sim -korttia, kun työn vuoksi on pakko olla 2 numeron kortit? Verkkoasetukset on nollattu, tekninen tuki on pudottanut liittymät verkosta (silloin kun molemmat liittymät olivat Telian), molemmat sim-kortit on uusittu, volte ja kaikki muutkin asetukset on kokeiltu moneen kertaan. Nyt kun toinen kortti on DNA, ei ole ongelmia. OhjelmistoversioOxygen Os 10.5.12.IN11BA.

 

Kerro sinä, miksi DNA sim kortti toimii korttipaikassa 2 ja löytää 4G verkon, mutta Telian sim löytää vain 3G verkon???

 

 


Osaisiko meidän OnePlus-asiantuntijat kertoa tähän jotain vinkkiä?

@MSVain @Willin @Kuiskari 



@MinnaLN@  kirjoitti:

@OnePlus8Pro@  kirjoitti:

@KaPetri@  kirjoitti:

 

Toistuuko ongelma jos käytetään vain yhtä korttia laitteessa SIM-paikassa 1 tai 2?

Kokeilitko laitteen verkkoasetusten nollausta? Toimiiko paremmin jos 4G-puheen eli VoLTE:n kytkee pois päältä?

Mikä on laitteen ohjelmistoversio tällä hetkellä?


Miksi käyttäisin vain yhtä sim -korttia, kun työn vuoksi on pakko olla 2 numeron kortit? Verkkoasetukset on nollattu, tekninen tuki on pudottanut liittymät verkosta (silloin kun molemmat liittymät olivat Telian), molemmat sim-kortit on uusittu, volte ja kaikki muutkin asetukset on kokeiltu moneen kertaan. Nyt kun toinen kortti on DNA, ei ole ongelmia. OhjelmistoversioOxygen Os 10.5.12.IN11BA.

 

Kerro sinä, miksi DNA sim kortti toimii korttipaikassa 2 ja löytää 4G verkon, mutta Telian sim löytää vain 3G verkon???

 

 


Osaisiko meidän OnePlus-asiantuntijat kertoa tähän jotain vinkkiä?

@MSVain @Willin @Kuiskari 


Kokeilisin puhelimen verkkoasetusten nollausta. Jos tämän jälkeen ongelma jatkuu, niin kannattaa olla suoraan meidän asiakastukeen yhteydessä, jolloin asiaa voidaan selvittää yksityiskohtaisemmin https://www.oneplus.com/fi/support?from=head