Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5594 custom-general.kudos
  • 5246 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Käyttökokemukset Samsung Galaxy A40

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Samsung Galaxy A40 edestä.jpg

 

Uutuuspuhelimen myynti on käynnistynyt ja voit tilata oman Samsung Galaxy A40:n Telian verkkokaupasta.

 

Kerätään tähän ketjuun käyttökokemuksia, ja jos mietit tällaisen hankkimista niin voit kysyä tässä ketjussa lisätietoa ennen hankintaa.

 

Ajalla 11.4 - 24.4. Yhteisössä on käynnissä skaba josta voit voittaa itsellesi tällaisen testiin 🙂

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

23 vastausta
Vihuri
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 27 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Nyt mennyt viikko ja päällekin. Älkää nyt hitossa luvatko antaa lisätietoja (viikon päästä. Tai kahden.) Tai ilmoittakaa nyt edes väliaikatietoja, että missä mennään!

NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 665 custom-general.kudos
  • 1503 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tähän ei ollut tullut tarkempaa selvitystä, mutta selailinpa hieman Samsungin omaa ohjekirjaa Galaxy A40 puhelimeen liittyen. Tässä alla on kuva, jossa näytetään läheisyysanturin sijaitsevan tuossa näytön yläosassa.

 

Oletko poistanut puhelimen etu ja takakannesta kuljetusta varten lisätyt suijakalvot?

Oletko lisännyt jonkun itse hankkimasi suojakalvon puhelimeen sen käyttöönoton jälkeen?

 

Usein läheisyysanturi saattaa reistailla jos käyttää vääränlaista suojakalvoa, jota ei ole kyseiselle mallille suunniteltu.Toisinaan tuo läheisyysanturi on myös niin lähellä puhelimen reunaa, että jotkut suojakuoret hankaloittaa sen toimintaa.

 

Mikäli tämä ominaisuus ei tosiaan puhelimessasi toimi, niin suosittelisin menemään meidän liikkeeseen laitteen kanssa, josta voivat arvion jälkeen sitten lähettää puhelimen huoltoon, jos siinä tosiaan jotakin vikaa ilmenee. 

 

GalaxyA40.PNG

Vihuri
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 27 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Oletko poistanut puhelimen etu ja takakannesta kuljetusta varten lisätyt suijakalvot?

 

Tietenkin

 

 

Oletko lisännyt jonkun itse hankkimasi suojakalvon puhelimeen sen käyttöönoton jälkeen?

 

 

En ole

NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 665 custom-general.kudos
  • 1503 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Onhan laitteeseen ladattuna uusimmat järjestelmäpäivitykset?

 

Olisiko sinulla mahdollisuutta tuoda laitetta näytille liikkeeseen, josta se saataisiin tarvittaessa sitten lähetettyä laitevalmistajan huoltoon?

Vihuri
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 27 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Jotenkin näin 14 vuotta it-tukena toimineena ärsyttää nuo kysymyksesi. Mutta ethän sitä voinut tietää. 😛 Uusin Antero on päivitetty tietenkin. Harmittaa etten hankkinut HMD:n Nokiaa, tässä mennään vasta toukokuun päivityksillä, 1.5.2019 siis.

 

Edit:

ja pitänee viedä sitten huoltoon. Aika hanurista koko homma 😞

NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 665 custom-general.kudos
  • 1503 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Vihuri@  kirjoitti:

Jotenkin näin 14 vuotta it-tukena toimineena ärsyttää nuo kysymyksesi. Mutta ethän sitä voinut tietää. 😛 Uusin Antero on päivitetty tietenkin. Harmittaa etten hankkinut HMD:n Nokiaa, tässä mennään vasta toukokuun päivityksillä, 1.5.2019 siis.


Heh, en tosiaan tiennyt tästä taustastasi ja siksi oli pakko aloittaa ihan perus jutuista. Toki myös siitä syystä, että näistä vinkeistä voisi olla kenties hyötyä myös muille palstaa selaileville.

 

Ei ole tarkoitus ärsyttää ja ymmärrän, että olet varmasti testaillut monia säätöjä tuosta luurista. Huomasin kuitenkin vielä manuaali selaillessa, että luurista löytyy pari jännää säätöjuttua Asetukset -> Näyttö valikon alta. 

- Vahingossa tapahtuvien kosketusten vastainen suojaus: Aseta laite estämään näytön
käynnistyminen, kun laite on pimeässä paikassa, kuten taskussa tai laukussa.

- Kosketusherkkyys: Lisää näytön kosketusherkkyyttä näytönsuojakalvojen kanssa
käyttämistä varten.

 

En tiedä voisiko näillä olla jotakin tekemistä tämän kyseisen ongelman kanssa, mutta kokeilemisen arvoinen juttu. Itsellä nyt ole tätä kysestä mallia käden ulottuvilla, joten en pääse itse testailemaan.

Vihuri
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 27 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Jepu jee. Kun ei näytönsuojakalvoa ole niin se on off. Ja se Vahingossa tapahtuvien kosketuksen vastainen suojaus on päällä ollutkin. Oli ensimmäinen mitä muutin vrt. tehdasasetuksiin.

 

Nyt tehdään silleen, että menen seuraavaksi lähettämään puhelimen huoltoon, jos alkaa vielä soitella kesken puhelun ties minne 😛

 

Voidaan sulkea tämä tiketti minun puolestani.

NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 665 custom-general.kudos
  • 1503 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Vihuri@  kirjoitti:

Jepu jee. Kun ei näytönsuojakalvoa ole niin se on off. Ja se Vahingossa tapahtuvien kosketuksen vastainen suojaus on päällä ollutkin. Oli ensimmäinen mitä muutin vrt. tehdasasetuksiin.

 

Nyt tehdään silleen, että menen seuraavaksi lähettämään puhelimen huoltoon, jos alkaa vielä soitella kesken puhelun ties minne 😛

 

Voidaan sulkea tämä tiketti minun puolestani.


Jes, tuo huolto on varmasti hyvä vaihtoehto jos vielä samaa ongelmaa ilmenee.

 

Jätetään tämä ketju toki näkyville tähän, niin jos vaikka muille on vinkkejä täältä tai olisi törmännyt tämän mallin luurin kanssa samanlaiseen tilanteeseen. Olisi kiva kuulla muidenkin ajatuksia.

mika84
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Oma Galaxy A40 oireili aivan samalla tavalla. Kesken puhelun sekoilua... Puhelut pitoon, bluetooth päälle, katkaisi puheluita itsestään. Näyttö oli selkeästi päällä puhelun aikana. Ollut huollossa pari päivää, josta sain viestin tänään, että joku piirikortti vaihdettu, ohjelmisto ajettu uusiksi yms.

Huollosta kommentti, jossa sanotaan "ajoittaisen ongelman liittyvän ehkä SIM korttiin, matkapuhelinverkkoon tai käyttöolosuhteisiin ja laitteen uudelleenkäynnistys voi auttaa."??? Eipä ole auttanut käynnistely eikä yksikään aikaisempi puhelin näin käyttäytynyt missään olosuhteissa. Odottelen puhelimen paluuta huollosta niin näkee paraneeko vaiva...

mika84
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Lisää päivitystä...

Kännykkä vaihteeksi minulla taas. Pari puhelua soittanut ja vielä toimii. Kop kop... Joku piirilevy vaihdettu. Enpä muuten tajunnut kysyä asiasta huoltoon kaupassa puhelinta lähettäessäni, ettei juuri asennettu panssarilasi tule ehkä huollosta koskaan takaisin, eikä tullutkaan 😀 Onneksi saatiin sopuratkaisu aikaiseksi, etten 24€ hukkaan heittänyt. Jatkan testailua.