Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64274
Kirjoituksia 174813

Käyttökokemukset Samsung Galaxy Watch

Highlighted

Yhteisömanageri
Viestejä 4 036 kpl

4/63

Samsung Galaxy Watch Telia.jpg

Yhteisö haluaa tietää lisää tästä kellosta joten jos olet hankkinut Samsung Galaxy Watch -kellon niin tässä keskustelussa voit jakaa kokemuksiasi sen käyttämisestä. Tai, jos vasta mietit kellon hankintaa niin tässä keskustelussa voit myös kysyä lisätietoa ennen henkintaa.

Lue lisää kellosta ja eSIM:stä Yhteisön blogista.

0 tykkäystä
62 vastausta
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

51/63

Niin, ja oliko jollakin tietoa Samsung Payn käytöstä? Saako sen toimimaan jotenkin Suomessa?

Ja korjattakoon sen verran edellistä postausta, että olihan kello käytössäni ihan kiva muuten, mutta kun kolme mainostettua ominaisuutta ei toiminut, niin ei ollut järkevää kelloa vielä omistaa.

Eli en voinut jättää lompakkoa kotiin, en voinut jättää puhelinta kotiin enkä voinut urheillakaan, koska muuten piti ladata kelloa joka päivä.

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

52/63

@FatBob  kirjoitti:

Ollut nyt tämä Samsungin Galaxy Watch käytössä eSIMmillä syyskuusta asti ja muuten olen tyytyväinen mutta akunkesto on ihan onneton. Pari päivää täydellä käytöllä on ihan BS. Eilen illalla latasin akun täyteen ja aamulenkin jälkeen loppui akku. Yhtään puhelua en puhunut luurin kautta vaan akku loppui yön standby -tilan sekä aamun 4.5 kilsan lenkin jälkeen. Lenkillä kello seurasi reittiä ja sykettä. 

Harmittaa osto koska tässä niin kovasti kehuttiin akunkestoa ja käytännössä saa ladata kaksi kertaa päivässä. Lisäksi tuntui että alussa akku kesti 1.5 päivää. Silloin itsellä oli käytössä sykemittaus 10 minuutin välein, nyt sekin kytketty pois.

Mikä luuri sinulla on käytössä? IOS vai Android?

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 155 kpl

53/63

Tässä myös minun unboxing video aiheesta:

Highlighted

Yhteisömanageri
Viestejä 4 036 kpl

54/63

Tuttavan puolesta kysyn, itsellä ei ole kokemusta niin en osaa vastata:

Saako Galaxy Watchissa toimimaan Whatsapin siten, että kellosta näkee myös itse sen viestin? Kelloon tulee kyllä notificaatio mutta olisi hyvä päästä lukemaan myös se itse viesti kellosta.

Onnistuuko jotenkin? 🙂

0 tykkäystä
Highlighted

Yhteisömanageri
Viestejä 4 036 kpl

55/63

@TeroRe  kirjoitti:

Tuttavan puolesta kysyn, itsellä ei ole kokemusta niin en osaa vastata:

Saako Galaxy Watchissa toimimaan Whatsapin siten, että kellosta näkee myös itse sen viestin? Kelloon tulee kyllä notificaatio mutta olisi hyvä päästä lukemaan myös se itse viesti kellosta.

Onnistuuko jotenkin? 🙂

Sain tähän vastauksen toisaalla, tiedoksi myös tänne:

Jos Galaxy Watch on paritettu Android-puhelimen kanssa niin WA-viestin voi lukea myös kellon näytöltä. Jos kello on paritettu iOS-laitteen kanssa niin kellosta näkee ainoastaan Whatsapin notificaatiot, ei varsinaista viestiä.

Highlighted

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 155 kpl

56/63

Tästä videosta on jo aikaa mutta tässä kokemuksia kellosta:

Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

57/63

Hei,

olen harkitsemassa SGW ostoa, mutta en ole vielä saanut selvyyttä, onko One Plus 6 -puhelimeni yhteensopiva eSIM-palvelun kanssa? Telian sivulla lukee, että puhelimen pitää olla Samsung, kun taas Samsungin sivuilla yhteensopivaksi käy useat muutkin android-puhelimet. Ristiriitaista tietoa.

Kiitokset etukäteen.

0 tykkäystä
Highlighted

Ex-telialainen
Viestejä 83 kpl

58/63

@Samusa  kirjoitti:

Hei,

olen harkitsemassa SGW ostoa, mutta en ole vielä saanut selvyyttä, onko One Plus 6 -puhelimeni yhteensopiva eSIM-palvelun kanssa? Telian sivulla lukee, että puhelimen pitää olla Samsung, kun taas Samsungin sivuilla yhteensopivaksi käy useat muutkin android-puhelimet. Ristiriitaista tietoa.

Kiitokset etukäteen.

Hejsan @Samusa ja tervetuloa Yhteisöön! 🙂

Samsung-kelloihin saatavilla olevan eSIMin kanssa tarvitsee olla joko iOS- tai Android-puhelin, joten OnePlussasi on yhteensopiva. Toinen asia (joka tuolla telia.fissäkin on) on sitten eSIM multi-liittymänä, eli sama liittymänumero on kahdella eri SIM-kortilla, joista toinen on eSIM. Silloin kummankin laitteen on tosiaan oltava Samsungin. 

Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

59/63

Ki

@SalliJf  kirjoitti:

@Samusa  kirjoitti:

Hei,

Kiitokset etukäteen.

Hejsan @Samusa ja tervetuloa Yhteisöön! 🙂

Samsung-kelloihin saatavilla olevan eSIMin kanssa tarvitsee olla joko iOS- tai Android-puhelin, joten OnePlussasi on yhteensopiva. Toinen asia (joka tuolla telia.fissäkin on) on sitten eSIM multi-liittymänä, eli sama liittymänumero on kahdella eri SIM-kortilla, joista toinen on eSIM. Silloin kummankin laitteen on tosiaan oltava Samsungin. 

Kiitos!

Kysyin samaa asiaa telian asiakaspalvelusta, ja siellä todettiin kuten sinäkin asian sanoit. Lisäksi päänumeroon (OnePlus puhelin) voi kuulemma liittää rinnakkaisnumeron (kello), vaikka numerot ovatkin erit puhelimen silmillä ja eSIMillä.

Joten kun joku soittaa puhelimeni numeroon, tulee tämä puhelu myös kelloon. Vai kuinka?

0 tykkäystä
Highlighted

Ex-telialainen
Viestejä 83 kpl

60/63

@Samusa  kirjoitti:

@Samusa  kirjoitti:

Hei,

Kiitokset etukäteen.

Kiitos!

Kysyin samaa asiaa telian asiakaspalvelusta, ja siellä todettiin kuten sinäkin asian sanoit. Lisäksi päänumeroon (OnePlus puhelin) voi kuulemma liittää rinnakkaisnumeron (kello), vaikka numerot ovatkin erit puhelimen silmillä ja eSIMillä.

Joten kun joku soittaa puhelimeni numeroon, tulee tämä puhelu myös kelloon. Vai kuinka?

Jos tosiaan on kyse rinnakkaisnumerosta (eli eSIMin numero on periaatteessa sama kuin pääliittymän), voi puhelut ohjata kelloon. ESIMissä on oma 'haamunumeronsa', joka kuitenkin käyttää pääkortin numeroa. 

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.