Laitevakuutus

  • 14 January 2019
  • 1 kommentti
  • 7 katselukertaa

Onko muilla mitä kokemuksia miten nopeasti laitevakuutuksesta tulee laite tilalle?

Itse olen nyt reippaan viikon odotellut, tuli vain viesti, että ei juuri nyt ole varastossa vastaavaa. Toki laitetta näyttää ainakin Telialla olevan varastossa. Varmaankin odotellaan sopivaa kunnostettua kapulaa jostain kun uutta ei tietenkään haluta korvaavaksi laitteeksi toimittaa.

 

Ymmärrän, että AIG vastaa vakuutuksesta ja mahdollisista korvauksista, mutta Telia voisi myös ottaa vastuuta täysin harhaanjohtavasta mainonnasta "uusi jopa seuraavana päivänä". Ainakin omalta osalta tuo tuntuu nyt ihan lainvastaiselta katteettomalta lupaukselta, jonka perusteella olen vakuutuksen ottanut.


1 kommentti

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Itselläni meni yhtenä kesäiltana Samsung J5 -puhelin hajalle ja tein samana iltana vahinkoilmoituksen. AIG:lta tuli soitto seuraavana päivänä ja sieltä kyseltiin, että oliko puhelimen väri mikä ja käytiin homma nopeasti läpi. Soitosta meni alle vuorokausi, niin lähetti toi uuden puhelimen ja vei vanhan mukanaan.


 


Laitevakuutuksen yhteydessä ei tietenkään luvata, että uusi puhelin on seuraavana päivänä perillä, mutta tuulesta temmattu tuo lause ei kuitenkaan ole.

Vastaa