Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Mari2012
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Laitteen osamaksu

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moi! Oon katsellut uutta puhelinta ja ensimmäistä tablettia. Onko mulla mitään mahdollisuutta saada laitteet 36kk osamaksulla, kun ei oo luottotietoja. Muuten oon kyllä aina hoitanut laskuni Telialle. Oisko tässä mitään joustoo??? 

2 vastausta
kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2425 custom-general.kudos
  • 3745 custom-general.replies
  • 333 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @Mari2012 ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Tietääkseni nämä ovat aina tapauskohtaisia asioita. Saat tietää mahdollisuuden kokeilemalla meneekö tilaus läpi, toki voit tiedustella asiakaspalvelusta mitä mahdollisuuksia sinulla on.

Voi olla että voidaksesi tilata Telia rahoituksella joudut maksamaan jonkun vakuusmaksun, mutta kuten sanoin niin on tapauskohtaista.

Täällä yhteisössä ei voida käsitellä asiakkaan tunnistautumista vaativia asioita. Ota yhteyttä asiakaspalveluun vaikka tämän kautta : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 664 custom-general.kudos
  • 1502 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@kiisseli67  tuossa hyvin vastailikin, mutta lisään vielä hieman.

Laitteen tilaamista voi huoletta kokeilla, kun @Mari2012 löydät meidän verkkokaupasta sopivan laitteen. Käytännössä ennakkoon on mahdotonta sanoa, että meneekö tilaus läpi vai ei. Luottotietoprosessi tarkistelee toki luottotiedot, mutta se ei automaattisesti tarkoita tilauksen hylkäämistä. Tarkistus tehdään aina tapauskohtaisesti, joten kannattaa tosiaan yrittää tilausta niin saat varman vastauksen. 

 

Käytännössä asiakaspalvelusta meillä ei ole mahdollisuutta ohittaa tarkistusta, eli jos tilaus ei verkkokaupasta onnistu, niin sama lopputulos on myös asiakaspalvelun kautta. Tällaisessa tilanteessa ainoa vaihtoehto olisi hankkia laitteet kertamaksulla.

 

Toivottavasti löydät mieleiset laitteet ja tilaus onnistuisi! Jos kaipaat apuja laitteiden valintaan, niin täältä Yhteisön kautta löytyy paljon vinkkejä näihinkin tilanteisiin Hymiö Onnellinen