Langattomien kuulokkeiden materiaalit

  • 5 January 2020
  • 4 kommenttia
  • 123 katselukertaa

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +5

Hei!

 

Onkohan noissa langattomissa kuulokkeissa sellaisia materiaaleja, joista ei tulisi allergiaa?

Joillekin ihmisille nikkeli ja kumi voi aiheuttaa allergiaa, jos materiaali pääsee vastaamaan ihoon.

 


4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Hyvää huomenta @Jemia! :smileyhappy:


 


Tietojeni mukaan Jabra Elite 65T -kuulokkeiden käyttö on testattu ja turvallinen käyttää. Katselin Jabra kuulokkeiden teknisiä tietoja täältä ja siinä käytetään seuraavanlaisia materiaaleja:



  • PC / ABS-muovi

  • Silikonikumi

  • PMMA-maali

  • Päällystetty metalli


 


Jos kuitenkin oireita iholla esiintyisi on suositeltavaa lopettaa tuotteen käyttäminen välittömästi. Tämä on sellainen perinteinen nyrkkisääntö.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +5

Hyvää huomenta! :smileyhappy:

 

Kiitos tiedoista, nuo Jabra Elite 65T -kuulokkeet ovat yksi vaihtoehdoista, joita olen katsellut.

Mistä saa noita tietoja erilaisten kuulokkeiden materiaaleista, chatissa minulle kerrottiin, että pitää kysyä valmistajalta.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

En tiedä mistä Sekunti nuo tiedot oli löytänyt, mutta yleisesti tuotteiden ohjekirjoissa kerrotaan allergisoivat materiaalit.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16


@Jemia@  kirjoitti:

Hyvää huomenta! :smileyhappy:


 


Kiitos tiedoista, nuo Jabra Elite 65T -kuulokkeet ovat yksi vaihtoehdoista, joita olen katsellut.


Mistä saa noita tietoja erilaisten kuulokkeiden materiaaleista, chatissa minulle kerrottiin, että pitää kysyä valmistajalta.



Valmistaja tämän tietää parhaiten. Nikkeliä se ei ainakaan sisällä, koska se ei ole ollut vuosiin käytössä tunnetuilla, virallisilla valmistajilla niiden suurien haittavaikutusten takia.



@Purnipsi@  kirjoitti:


En tiedä mistä Sekunti nuo tiedot oli löytänyt, mutta yleisesti tuotteiden ohjekirjoissa kerrotaan allergisoivat materiaalit.




Tukisivusto:


https://www.jabra.com/supportpages/jabra-elite-65t-iet-6500#/#100-99000000-02


 


En ainakaan löytänyt tuota kohtaa sivustolta :smileyhappy:


 


 

Vastaa