@IlariJR kirjoitti:
Melko hankala ottaa sinun tapaukseen tarkemmin kantaa, kun en pääse asiakastietoihin käsiksi, mutta kuulostaa kieltämättä siltä, että kaikki ei ole mennyt ihan putkeen. Yleisesti ottaen homma toimii niin, että kaupoissa tehdyissä luottosopimuksissa ei ole palautusoikeutta ja sopimus voidaan purkaa vain poikkeustapauksissa. Nämä tulee aina hoitaa kyseisen kaupan kautta eli kauppias päättää mahdollisen laitepalautuksen hyväksymisestä. Oliko siis niin, että sait asian lopulta sitä kautta hoidettua?
Sopimuksessa lukee purkuoikeus, kuten aiemmin kirjoitin - vastoin tätä väittämäänne. Suomessa noudatetaan kirjallisia sopimuksia. Toivon todella saavani varmistuksen piakkoin postitse, ettei tilanne äidy ikäväksi. Pahaa mieltä aiheutti jo liikaakin laitteen toimimattomuus sairaalassa sytostaatti hoitojen aikana. Laite on jo korvattu toisen operaattorin hyvin toimivaan.
Odottelen siis postia ja toivon, että muutatte epäasiallisen markkinoinnin toimintatapanne tai sopimustekstinne, jotta tilanne ei toistu muiden asiakkaiden kohdalla