Meneekö takuuseen?

  • 15 October 2016
  • 4 kommenttia
  • 12 katselukertaa

Kiire!!!!

Eli nyt olen tämän päivän tuumaillut että meneekö samsung galaxy alpha takuusen kun on yön aikana mennyt näyttö pimeäksi. Kuvaa ei tule, ja lampulla kun katsoin niin sisänäyttössä oli särö... mietin myös että miten tälleen on mahdollista kun puhelin on ollut kaukana mistään liikkeestä. Ja HYVÄÄ JOULUA KAIKKILLE!!


4 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Foorumi ei ole kiireiden paikka 🙂 -> Ota aina asiakaspalveluun yhteyttä suoraan mutta yöaikaan eipä sitä ole...


 


Jos näytössä on fyysinen vahinko voi olla että takuu ei korvaa sitä... kannattaa kysyä korjauksen hintaa...

Kummallista. Jossain lukee että takuu korvaa jos sitä ei ole itse rikkonut... jossain taas että takuu ei korvaa mitään näyttö asioita
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei! Voi olla ettei mene takuuseen, mutta näytön vaihto onnistuu vaikka tuolla : http://ihelp.fi/samsung-huolto-ja-korjaus/samsung-galaxy-alpha-nayton-ja-lasin-vaihto.html

Hyvää Joulua sinullekin!

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

@ValtteriKinnune kirjoitti:
Kummallista. Jossain lukee että takuu korvaa jos sitä ei ole itse rikkonut... jossain taas että takuu ei korvaa mitään näyttö asioita

Todista ettet ole hajoittanut näyttöä esim pudottamalla? Ei oo helppo todistaa fyysistä rikkoutumista katso, se on vain ongelma.

Vastaa