Mikä suojalasi uuteen iPhone SE?

  • 25 April 2020
  • 2 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Hei, olen juuri saanut uuden IPhone SE:n jonka laitoin tilaukseen viikko sitten. Nyt olen kuitenkin hämmentynyt siitä, millainen suojalasi puhelimeen täytyisi hankkia?

 

Kävin Telia liikkeessä ja siellä myyjä neuvoi että täytyisi olla juuri tälle laitteelle sopiva suojalasi, mutta liikkeessä ei niitä ollut. Netistä kun katson niin löydän vain suojalaseja jotka ovat yhteensopivia iPhone 7 & 8 & SE. Myyjä kuitenkin sanoi että tämä SE on erilainen ja siksi pitäisi olla juuri tälle tarkoitettu suojalasi että se olisi paras mahdollinen, eli hänen mukaansa paras mahdollinen ei ole sellainen joka on esim. sama kuin iPhone 8 puhelimeen kävisi. 

 

Olen nyt tosi hämmentynyt. Puhuiko myyjä mitä sattuu vai mistä on kyse? Millainen olisi paras mahdollinen suojalasi uudelle iPhone SE mallille?! 


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @tilduri ja tervetuloa Telian yhteisöön!


 


Voi olla että myyjä on sekoittanut keskenään vanhemman iPhone SE:n ja tämän uudemman, sillä niiden suojat eivät sovi kokoeron takia.


Täältä jos tilaat panssarilasin niin saat sen takuulla ja ilmaisella postikululla :


https://mobiilitukku.fi/apple-iphone-7-8-quick-easy-panssarilasi 


 


Voin suositella tuota, olen itse käyttänyt noita muutamissa puhelimissa.

Kiitos todella paljon vinkistä @kiisseli67

Voi tosiaan olla, että puhelinmallit menneet myyjällä sekaisin. 

Vastaa