peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
56577 Jäsentä
158740 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Mistä löytyy Oneplus 6 käyttöohjeet suomeksi

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎05-05-2018
Kirjoituksia: 5
1/6

Mistä löytyy Oneplus 6 käyttöohjeet suomeksi

Mistä voisin löytää Oneplus 6 käyttöohjeet suomeksi. Juuri puhelimen ostanut :-)

0 tykkäystä
5 vastausta
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 776
2/6

Vs: Mistä löytyy Oneplus 6 käyttöohjeet suomeksi

Hyvää iltaa @Kurut!

Käyttöohjeet löytyvät valmistajan kotisivulta. Valitettavasti en löytänyt suomenkielistä käyttöopasta OnePlus 6 -puhelimelle, mutta se luultavammin tulee myöhemmin julkaistavaksi verkkoon. Tiedustelen juuri valmistajan asiakaspalvelusta tätä Hymiö Onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Herrasmies
Herrasmies
3/6

Kuulema ehkä muutaman kuukauden päästä tulee OnePlus 6 -käsikirja suomeksi saataville OnePlus-kotisivuille. Suosittelen perehtymään vaikkapa aiemman OnePlus-puhelimen käyttöoppaaseen. Tietääkseni ne eivät poikkea niin paljoa toisistaan. Joku muu Yhteisön jäsen voi varmaan tämän vahvistaa.

Oletko päässyt alkuun? Parhaiten toki puhelimeen tutustuu tekemällä Hymiö Onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎10-07-2018
Kirjoituksia: 5
4/6

@Sekunti@  kirjoitti:

Kuulema ehkä muutaman kuukauden päästä tulee OnePlus 6 -käsikirja suomeksi saataville OnePlus-kotisivuille. Suosittelen perehtymään vaikkapa aiemman OnePlus-puhelimen käyttöoppaaseen. Tietääkseni ne eivät poikkea niin paljoa toisistaan. Joku muu Yhteisön jäsen voi varmaan tämän vahvistaa.

Oletko päässyt alkuun? Parhaiten toki puhelimeen tutustuu tekemällä Hymiö Onnellinen

En nyt tiedä siitä tekemällä oppimisesta: itse sain mykistettyä puhelimen soittoäänen kokonaan nollille, eikä edes asetujsista saanut korjattua  Hymiö Erittäin onnellinen Löytyi se korjauskin lopulta: olin siirtänyt puhelimen oikeassa reunassa olevaa liukukytkintä keskiasentoon, eli ei ääntä, vain värinä oli päällä.Kun siirsi ala-asentoon, johan kuului taas soittoääni.

Herrasmies
Herrasmies
5/6

@Crimsonspawn@  kirjoitti:

@Sekunti@  kirjoitti:

En nyt tiedä siitä tekemällä oppimisesta: itse sain mykistettyä puhelimen soittoäänen kokonaan nollille, eikä edes asetujsista saanut korjattua  Hymiö Erittäin onnellinen Löytyi se korjauskin lopulta: olin siirtänyt puhelimen oikeassa reunassa olevaa liukukytkintä keskiasentoon, eli ei ääntä, vain värinä oli päällä.Kun siirsi ala-asentoon, johan kuului taas soittoääni.

Niin, uudemmassa mallissa on 3 liukukytkimen tilaa (mykistetty/värinä/normaali) ja mielestäni ne ovat toiminnoltaan käteviä esim. nukkumaan mennessä. Pääasia, että sait sen asetuksen kuntoon.

Loimme käyttökokemukset Oneplus 6 -ketjun, jonne voit myös hypätä mukaan:

https://yhteiso.telia.fi/t5/Esittelyt-ja-kayttokokemukset/Kayttokokemukset-Oneplus-6/m-p/170226

Siellä on laidasta laitaan keskustelua ja myös muut käyttäjät vastailevat jos heräilee kysymyksiä puhelimen suhteen Hymiö Onnellinen

Herrasmies
Herrasmies
6/6

@Kurut, oletko jo huomannut julkaistun suomenkielisen käyttöohjeen? Se löytyy aina tutusta osoitteesta https://downloads.oneplus.com/

Antoisia hetkiä puhelimen parissa! Hymiö Onnellinen