Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63858
Kirjoituksia 173915

Mobylife huolto

Highlighted

Mobylife huolto

Uusi keskustelija
Viestejä 19 kpl

Mobylife huolto

1/34

Terve vaan klaanilaiset. Onko muilla yhtä huonoja kokemuksia kuin minulla Mobylife Pitäjämäki huollosta? Vein modeemin Huawei 5186s huoltoon(5.7.2017) sinne kun se buuttaili itsekseen ja netin nopeus vaihteli valtavasti. No, nyt olen odotellut puolitoista kuukautta eikä mitään tunnu tapahtuvan. Jo laitetta huoltoon viedessäni sanottiin, että lähes varmasti tulee vaihtolaite, ettei korjata minun laitetta. Samalla oli puhe, että aikaa menee noin 2 viikkoa. Olen soittanut 2 kertaa kysyäkseni tilannetta, puhelut 10€ kpl. En enää soita, kysyn sähköpostilla paitsi etteivät enää vastaa siihenkään? Olin puheluissa ihan asiallinen joten epäasiallisesta käytöksestä ei voi johtua viesteihin vastaamattomuus. Jälkimmäisessä puhelussa nainen kertoi, että Huaweilla on ollut toimitusvaikeuksia jo kesäkuun alusta alkaen. Aika mielenkiintoista sekin ettei laitetta vietäessä ei mainittu mitään. Laitoin siksi tämän viestin jos jotain alkaisi tapahtua sitä kautta, että muillakin on huonoja kokemuksia tuosta surkeasta huoltoliikkeestä.

0 tykkäystä
33 vastausta
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

31/34

On vielä huonompia kokemuksia kun tuo . LG takuu huolto lähinnä vitsi . Koetettu korjata 3,5 pistoke vikaa moneen kertaan . Palautuu liikkeeseen takaisin viitteellä ei vikaa , liikkeessä koitettu monilla eri kuulokkeilla , monen eri henkilön todetessa vika todellinen ,ja huomaa helposti . Jotenkin tuntuu että MOBILYLIFEN tarkoitus ei ole takuu huoolon toiminen , vaan asiakkaan *******us yritys . No , jos liike olisi Tampereella , niin olisi helppo käydä paikan päällä keskustelemassa , ja näyttää huollolle kuinka vikoja todetaan . Ala arvoinen huolto !!!!! 

0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 523 kpl

32/34

@erserth  kirjoitti:

On vielä huonompia kokemuksia kun tuo . LG takuu huolto lähinnä vitsi . Koetettu korjata 3,5 pistoke vikaa moneen kertaan . Palautuu liikkeeseen takaisin viitteellä ei vikaa , liikkeessä koitettu monilla eri kuulokkeilla , monen eri henkilön todetessa vika todellinen ,ja huomaa helposti . Jotenkin tuntuu että MOBILYLIFEN tarkoitus ei ole takuu huoolon toiminen , vaan asiakkaan *******us yritys . No , jos liike olisi Tampereella , niin olisi helppo käydä paikan päällä keskustelemassa , ja näyttää huollolle kuinka vikoja todetaan . Ala arvoinen huolto !!!!! 

Harmi kuulla ikävästä huoltokokemuksesta! Onko laite tällä hetkellä huollossa vai palautunut sieltä takaisin juurikin tuolla "ei vikaa" viitteellä? 

Jos laite on meidän kautta hankittu, pystymme Telia Kauppojen kautta toimittamaan laitteen huoltoon ja  sitten sitä kautta laitteen korjaus etenee laitevalmistajan ohjeistuksilla. Itse huoltoihin meillä ei ole sen enempää asiantuntemusta, jonka vuoksi myymälöissämme ei suoraan pystytä arvioimaan onko laite viallinen vai ei. Ilman muuta voit kuitenkin laittaa asiakaspalveluumme viestiä jos olet useamman kerran laitteen vienyt huoltoon tuloksetta. Pystymme sitä kautta näkemään asiakastiedoillasi myös jonkin verran huoltohistoriaa ja miettimään asiaan seuraavaa siirtoa jos tuntuu ettei asia muuten etene! 

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

33/34

@Juhani85  kirjoitti:

Anteeksi myöhäinen vastaukseni.

Laitoin tuon Xperian Ruotsin Keskushuoltoon, jossa laite vaihdettiin.

Ne vaan ihmetteli tätä Mobylifen toimintaa, kun ne olisivat voineet

vaihtaa laitteen jo ensimmäisellä kerralla.

Haluaisin tietää, mistä satuit löytämään tuon Ruotsin keskushuollon yhteystiedot?? Tulisi nimittäin itselleni tarpeeseen, kun Mobylife ei mitään vikaa umpivikaisesta Xperiastani löytänyt heidän huikeassa 25 minuutin vilkaisussaan, jota myös testaukseksi kutsuivat, ja laitevalmistajan Suomen edustus ei ota mistään mitään vastuuta. Jos molemmat ja noiden lisäksi vielä Telia pitää laitteen normaalina toimintana mm. puheluiden jatkuvaa katkeilua - joka nyt on lukuisista vioista varmaan se radikaalein - toimimisena "laitevalmistajan tarkoittamalla tavalla", niin en tiedä itkisinkö vai nauraisin. On se nyt hemmetti, että yhden Mobylifen sana on Sonylle ja Telialle kuin Jumalan sanaa!  

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 4 kpl

34/34

Kaikille ketjua lukeville tiedoksi, että ko. Pulju on asetettu konkurssiin 25.3.2020. Per Finder.

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.