@Juhani85 kirjoitti:
Anteeksi myöhäinen vastaukseni.
Laitoin tuon Xperian Ruotsin Keskushuoltoon, jossa laite vaihdettiin.
Ne vaan ihmetteli tätä Mobylifen toimintaa, kun ne olisivat voineet
vaihtaa laitteen jo ensimmäisellä kerralla.
Haluaisin tietää, mistä satuit löytämään tuon Ruotsin keskushuollon yhteystiedot?? Tulisi nimittäin itselleni tarpeeseen, kun Mobylife ei mitään vikaa umpivikaisesta Xperiastani löytänyt heidän huikeassa 25 minuutin vilkaisussaan, jota myös testaukseksi kutsuivat, ja laitevalmistajan Suomen edustus ei ota mistään mitään vastuuta. Jos molemmat ja noiden lisäksi vielä Telia pitää laitteen normaalina toimintana mm. puheluiden jatkuvaa katkeilua - joka nyt on lukuisista vioista varmaan se radikaalein - toimimisena "laitevalmistajan tarkoittamalla tavalla", niin en tiedä itkisinkö vai nauraisin. On se nyt hemmetti, että yhden Mobylifen sana on Sonylle ja Telialle kuin Jumalan sanaa!