20-08-2017 19:49
Terve vaan klaanilaiset. Onko muilla yhtä huonoja kokemuksia kuin minulla Mobylife Pitäjämäki huollosta? Vein modeemin Huawei 5186s huoltoon(5.7.2017) sinne kun se buuttaili itsekseen ja netin nopeus vaihteli valtavasti. No, nyt olen odotellut puolitoista kuukautta eikä mitään tunnu tapahtuvan. Jo laitetta huoltoon viedessäni sanottiin, että lähes varmasti tulee vaihtolaite, ettei korjata minun laitetta. Samalla oli puhe, että aikaa menee noin 2 viikkoa. Olen soittanut 2 kertaa kysyäkseni tilannetta, puhelut 10€ kpl. En enää soita, kysyn sähköpostilla paitsi etteivät enää vastaa siihenkään? Olin puheluissa ihan asiallinen joten epäasiallisesta käytöksestä ei voi johtua viesteihin vastaamattomuus. Jälkimmäisessä puhelussa nainen kertoi, että Huaweilla on ollut toimitusvaikeuksia jo kesäkuun alusta alkaen. Aika mielenkiintoista sekin ettei laitetta vietäessä ei mainittu mitään. Laitoin siksi tämän viestin jos jotain alkaisi tapahtua sitä kautta, että muillakin on huonoja kokemuksia tuosta surkeasta huoltoliikkeestä.
26-01-2018 14:40
Otatko nuo huoltoajat sun muut tuolta Mobylifen omasta seurantajärjestelmästä? Vaikuttavat erikoisen nopeilta kyllä, tuntuisi että nuissa näkymissä on jotain omituista.
Huolto tutkii laitteet aina laitevalmistajan ohjeistuksen mukaisesti, ja mahdolliset korjauksetkin tehdään näissä puitteissa.
Oletko ollut aiheesta jo laitevalmistajaan, HMD Globaliin yhteydessä? Suosittelisin tätä mikäli nuo kameran ja laitteen ominaisuudet mietityttävät.
Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!
04-07-2018 11:45
KYLLÄ,,,KOKEMUKSET HUONOJA,,,,KETÄHÄN SIELLÄKIN OIKEIN TYÖSKENTELEE..EIVÄT AINAKAAN PANEUDU PUHELIMEN ONGELMAAN,,,ELI LÄÖHTEE KOLMANNEN KERRAN TAKASIN EDES SEN KUMMEMPAA KOKEILUA.
04-07-2018 13:08
Moi @Pippa2018! Ikävä kuulla. Ilman tarkempia tietoja on vaikea ottaa asiaan kantaa, mutta toivon että vika tulee nyt kolmannella kerralla vihdoin kuntoon. Annoitko tästä jo palautetta suoraan Mobylifeen tai meille ja onko homma nyt kuitenkin hoidossa?
31-07-2018 10:27
Vein siis kolmannen kerran Telia liikkeeseen puhelimen. Siitä lähetettiin vain reklamaatio sinne huoltoon,koska olettavat myö että kolmannella kerralla sopimuksen purku tämän puhelimen kohdalla.Ongelma jatkuu,eli ääni painuu monttuun,ja kuulijat huomatuuava aina asiasta,kun eivät kuule mitään. On soiteltu toisinkin päin eli olen itse kuu nellut,ja todennut saman asian.Ei voi 1170 € iPhone X olla niin epävakaa ,,että joskus kuuluu joskus ei. Minä en tällaisella puhelimella ainakaan mitään tee. Halvemmatkin toimii,jopa vanha puhelin ,kun laittaa siihen sim kortin.
Kaikki buustaukset sun muut päivitykset on jo tehty.
31-07-2018 10:53
25-08-2018 21:15
Hei!
Itsellä S8+ :sta meni näyttö. Gigantista laittoivat Mobylife - huoltoon. Moinen "rutiinivika" hoidettiin kaikkine nouto, toimenpide, ym.ilmoituksineen hoidettin hyvin. Puhelin ei ole tipahtanut mihinkään. Liekö auringonvalolla ja helteellä osuutta näytön pimenemiseen, mutta myyjä, eikä huolto ehdotellut veloitusta minulta.
27-08-2018 10:38
@BusterC@ kirjoitti:
Hei!
Itsellä S8+ :sta meni näyttö. Gigantista laittoivat Mobylife - huoltoon. Moinen "rutiinivika" hoidettiin kaikkine nouto, toimenpide, ym.ilmoituksineen hoidettin hyvin. Puhelin ei ole tipahtanut mihinkään. Liekö auringonvalolla ja helteellä osuutta näytön pimenemiseen, mutta myyjä, eikä huolto ehdotellut veloitusta minulta.
Kiva kuulla, että huoltoon toimitus toimi kuin rasvattu salama
27-08-2018 12:46
Itse en ole asioinut Telian taikka Mobylifen kanssa, kun olen omia Samsung-puhelimiani huollattanut. Sen sijaan olin yhteydessä Samsung Service Finlandiin, jossa kummatkin laitteet takuuhuollatettiin todella nopeasti (viikko). Xcover 3:ssa lopetti tiettyihin matkapuhelinverkkoihin yhdistämisen ja Samsung S6:ssa akku tyhjeni nopeasti sekä kameran kuvanvakaaja sekoili. Ei edes mitään valitusta tai purnausta käytön jäljistä metallisissa kehyksissä taikka muutenkaan, joista saa nettikeskusteluissa kuulla yhtä sun toista.
29-10-2018 16:45
Ne Mobylifella hutiloi oikein huolella. Ei ne välitä valmistajan ohjeista. Justiin tänään lähetin yhden Xperian sinne takasin, kun olinsamat viat kun sinne alunperin lähtiessä, Latausjohto ei pysy pohjaliittimessä puhelun aikana tai laitteen ollessa kiinni läppärissä pienikin liike saa johdon irti, niin se liitin "putsataan" ja toivotaan, ettei asiakas huomaa mitään.
Ja sitten kun laitteeni kadotteli muistikorttia ja SIM:iä, niin huollosta sanottiin, että hommaa uusi muistikortti, vaikka kaikissa muissa laitteissa tuo kortti toimii hyvin.
Liitteenä on vielä kuva siitä pohjaliittimestä.
12-11-2018 17:44
@Juhani85 Pahoittelut, nyt oli tämä sinun viesti mennyt jostain syystä ohi. Saitko puhelimen jo takaisin huollosta ja onko tuo kyseinen ongelma jo kunnossa?