Nokia 222 alkusoitto pois

  • 11 January 2017
  • 6 kommenttia
  • 8 katselukertaa

Kunniamerkki +2

Miten saan Nokia 222 puhelimesta alkusoiton pois, kun aukaisen sen aina sulkemisen jälkeen? Puhelimesta en ole löytänyt tähän mitää apua? Minua häiritseen tuollainen (lirutus-soitto) avaamisen jälkeen. Löytyykö täältä mitään viisautta?


6 kommenttia

Ei vanhoista Nokialaisista ainakaan saanut tuota käynnistysääntä pois. Sen jatkuvan sammuttamisen voi lopettaa ja laittaa puhelin vaikka äänettömälle, niin ei tarvitse kuunnella käynnistysääntä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Jep, eikös se, että laittaa puhelimen äänettömälle ennen sammutusta estää tuon jinglen soittamisen? Ainakin luulen niin, kannattaa kokeilla.

Kunniamerkki +2

Eikö tähän kukaan tiedä oikeata neuvoa? Minä suljen puhelimen yöksi ja tämä on aina edessä. Minulla on varapuhelimena Notkia 3720 Classic, joka on vielä vanhempi kuin Nokia 222 ja siinäkin tämä pyydetty neuvo on jo huomioitu?


@Purnipsi kirjoitti:

Jep, eikös se, että laittaa puhelimen äänettömälle ennen sammutusta estää tuon jinglen soittamisen? Ainakin luulen niin, kannattaa kokeilla.


 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Turilas181 kirjoitti:

Eikö tähän kukaan tiedä oikeata neuvoa? Minä suljen puhelimen yöksi ja tämä on aina edessä. Minulla on varapuhelimena Notkia 3720 Classic, joka on vielä vanhempi kuin Nokia 222 ja siinäkin tämä pyydetty neuvo on jo huomioitu?



@Purnipsi kirjoitti:

Jep, eikös se, että laittaa puhelimen äänettömälle ennen sammutusta estää tuon jinglen soittamisen? Ainakin luulen niin, kannattaa kokeilla.




 




Tuosta puhelimesta minulla ei ole kokemusta, mutta yleensä Nokialaisista tuon virrankytkentä äänen saa pois asetuksista - puhelin - vieritä alas virran kytk.ääni - ei käytössä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Turilas181 kirjoitti:

Eikö tähän kukaan tiedä oikeata neuvoa? Minä suljen puhelimen yöksi ja tämä on aina edessä. Minulla on varapuhelimena Notkia 3720 Classic, joka on vielä vanhempi kuin Nokia 222 ja siinäkin tämä pyydetty neuvo on jo huomioitu?



@Purnipsi kirjoitti:

Jep, eikös se, että laittaa puhelimen äänettömälle ennen sammutusta estää tuon jinglen soittamisen? Ainakin luulen niin, kannattaa kokeilla.




 




En tiedä, mikä on syysi sulkea puhelin yöksi, eikö äänetön tila aja saman asian? Jatkuva uudelleenkäynnistely kuormittaa mm. akkua huomattavan paljon enemmän kuin päällä olo. Toki saat tehdä puhelimellasi juuri sitä mitä haluat, mutta kun olisi parempiakin vaihtoehtoja olemassa. Minä en viitsisi nähdä käynnistelyn vaivaa.


 


Jos laitteen asetuksissa ei ole k.o. valintaa, niin tuskin siihen voi vaikuttaa. Vanha laitteesi kun on ollut korkeamman hintaluokan tuote, kuin tuo 222.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Purnipsi kirjoitti:


@Turilas181 kirjoitti:

Eikö tähän kukaan tiedä oikeata neuvoa? Minä suljen puhelimen yöksi ja tämä on aina edessä. Minulla on varapuhelimena Notkia 3720 Classic, joka on vielä vanhempi kuin Nokia 222 ja siinäkin tämä pyydetty neuvo on jo huomioitu?



@Purnipsi kirjoitti:

Jep, eikös se, että laittaa puhelimen äänettömälle ennen sammutusta estää tuon jinglen soittamisen? Ainakin luulen niin, kannattaa kokeilla.




 




En tiedä, mikä on syysi sulkea puhelin yöksi, eikö äänetön tila aja saman asian? Jatkuva uudelleenkäynnistely kuormittaa mm. akkua huomattavan paljon enemmän kuin päällä olo. Toki saat tehdä puhelimellasi juuri sitä mitä haluat, mutta kun olisi parempiakin vaihtoehtoja olemassa. Minä en viitsisi nähdä käynnistelyn vaivaa.


 


Jos laitteen asetuksissa ei ole k.o. valintaa, niin tuskin siihen voi vaikuttaa. Vanha laitteesi kun on ollut korkeamman hintaluokan tuote, kuin tuo 222.




Kyllä noissa halvemmissa puolikosketusnäytöllisissä Nokialaisissa löytyy tuo asetus, ainakin mun Nokia X3-02 on - asetukset - puhelin - virran kytk.ääni - ei käytössä. Niin ei tartte sitä kauheaa pilipatusta kuunnella kun puhelimen päälle laittaa ;)


 


Edit sama homma Nokia 6233 ei älypuhelimessa, sain asetuksista virrankytkentä äänen pois :)

Vastaa