Nokia6 android verkkoasetukset

  • 8 September 2017
  • 6 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Moro! Uuden puhelmien datayhteyden netti pätkii. Sain jo uuden sim-kortin, joten siitä ei pitäisi olla kiinni. Olen yrittänyt ASETUKSET-tekstiviestiä, mutta vastaus on että asetuksia ei voi saada tälle laitteelle. Liitteissä on asetukseni, mutta en tiedä onko ne oikein, kun kohtia on niin paljon enemmän ja eri nimillä kuin Telian sivulla. Osaako joku jeesata? Tänks.

6 kommenttia

Kunniamerkki +14

Jos netti pätkii niin vika ei ole asetuksissa, jos asetukset ovat väärin niin yhteys ei toimi lainkaan. 


 


Kokeille speedtestiä millaisia nopeuksia saat ja millainen pingi.

lataus 22,8 Mbps, lähetys 73,8, vasteaika 47 ms

 

Netti toimii, mutta välillä appit, kuten FB, WhatsApp tai Deezer ei saa yhteyttä verkkoon...

Kunniamerkki +14

Jospa ne sovellukset menee ns. lepotilaan ja sitten avattua kestää pari sekuntia että saavat taas yhteyden? Vai tapahtuuko sitä ihan kesken käytön että yhteys katoaa?

Silleen, että kun avaan suljetun sovelluksen, se ei saa yhteyttä, ja yhteys muodostuu vasta kun yhdistän langattomaan verkkoon. Olen myös yrittänyt katsoa, ettei sovelluksilla olisi mitään estettä käyttää datayhteyttä. Mutta tuossa luurissa on niin paljon asetuksia eri paikoissa, että en koskaan ole oikein varma onko kaikki katsottu.

 

On myös paljon mahdollista, että olen kärsimätön... :D

Kunniamerkki +14

@Klaaranen kirjoitti:

Silleen, että kun avaan suljetun sovelluksen, se ei saa yhteyttä, ja yhteys muodostuu vasta kun yhdistän langattomaan verkkoon.




Yhteys ei siis lähde toimimaan mobiilidatalla enään uudelleen vaan vaatii wlanin käyttöä jolloin sovellus saa internetyhteyden?


Kuulostaa ihan joltain luurin softabugilta...

Ai kun kiva!

No, reklamoin sinne sitten! Kunhan se ei ole jotain mitä en itse tajunnut...

 

Kiitos avusta!

Vastaa