Olen harkinnut ostavani Apple iPhone 5S:n

  • 15 October 2016
  • 4 kommenttia
  • 6 katselukertaa

Olen harkinnut ostavani Applen iPhone5s:n ja siihen liittyen kysyisin seuraavia asioita: 1) Minulla on nyt vanha "karvalakki" mallinen kännykkä eli sen SIM-kortti ei sovi uuteen iPhoneen. Kun hankin uuden kortin vanhalle numerolleni, niin pitääkö se aktivoida heti osti tilanteessa, vai voiko aktivointi ajan kohdan sopia erikseen? 2) Liittymäni pitää varmaan myös päivittää siinä kohtaa, koska silloin alan käyttää nettiä myös puhelimella. Pystyykö tämän tekemään muualla kuin Sonera liikkeessä? Jos esim ostan puhelimen Gigantista, niin onnistuuko liittymän päivitys siellä? Vai miten sen suhteen tulisi tomia? Aloitetaanpa näistä :-)


4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@vaanma kirjoitti:

Olen harkinnut ostavani Applen iPhone5s:n ja siihen liittyen kysyisin seuraavia asioita: 1) Minulla on nyt vanha "karvalakki" mallinen kännykkä eli sen SIM-kortti ei sovi uuteen iPhoneen. Kun hankin uuden kortin vanhalle numerolleni, niin pitääkö se aktivoida heti osti tilanteessa, vai voiko aktivointi ajan kohdan sopia erikseen? 2) Liittymäni pitää varmaan myös päivittää siinä kohtaa, koska silloin alan käyttää nettiä myös puhelimella. Pystyykö tämän tekemään muualla kuin Sonera liikkeessä? Jos esim ostan puhelimen Gigantista, niin onnistuuko liittymän päivitys siellä? Vai miten sen suhteen tulisi tomia? Aloitetaanpa näistä :-)




Hei vaanma ja tervetuloa Klaaniin! Voit tilata uuden sim-kortin omilta sivuilta ja päivittää myös liittymäsi siellä. Tässä ohje Sim-kortin vaihtoon ja aktivoimiseen : https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/SIM-kortin-vaihto?id=1182


Eli tuon aktivoimisen voit tehdä sitten kun sinulla on tuo uusi sim-kortti ja olet saanut liittymäsi päivitettyä. Sinulle ei tule kuluja kortin vaihdosta, aktivoinnista ja liittymän päivityksestä, kun teet ne omien sivujen kautta.

Miten kauan uuden sim-kortin saanti/postitus kestää? Saako se samantien, jos menee liikkeesen?


@vaanma kirjoitti:

Miten kauan uuden sim-kortin saanti/postitus kestää? Saako se samantien, jos menee liikkeesen?




Liikkeestä saa heti, tilaamalla voi mennä pari työpäivää.

Eli haen kortin kaupasta (jotta saan perjantaiksi) ja aktivoin sen itse linkin takaa löytämillä ohjeilla :-)

 

Vastaa