Osamaksu

  • 24 February 2019
  • 7 kommenttia
  • 51 katselukertaa

Selvennätkö mitä tarkoitta allaoleva euromäärä, osamaksulaskua muodostaessani.
 
Garmin Vivosport älyranneke   
 

12 kk maksuaika

Kertamaksu 139,00 €
Osamaksu      11,59 € / kk  
     (11,59 € kertaa 12 kk tekee 139,08 €)
 
 
Kassalle mentäessä kone ilmoittaa summaksi 153,90 €, vaikka tilaukseni on 139,00 € ?
 
 Ja allaoleva litannia:
Nyt ostoskorissasi olevien laitteiden ja mahdollisten toimituskulujen summa on yhteensä 153,90 €. Valitse haluamasi rahoituksen luottoraja:
 

Lyhennettävä kuukausieräsi koostuu laiteostostesi ja mahdollisten toimituskulujen summasta 153,90 €. Ylijäävän summan voit halutessasi käyttää muihin rahoituksella myytäviin laitteisiin.

 

Ystävällisesti

 
 
 
 
 
 

7 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @velluo ja tervetuloa Telian yhteisöön!


 


Siellä verkkokaupan puolella on toiminnassa myös asiakaspalvelu chat oikeassa alakulmassa kohdassa : Tarvitsetko apua?


Kannattaa kysyä sieltä suoraan syytä miksi ostoskorin summa on eri kuin pitäisi.


 


Edit. Näyttää olevan kiinni nyt tuo myyntipuolen chat. Täällä asiakaspalvelun yhteystiedot : https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot?intcmp=footer-asiakaspalvelun-yhteystiedot

Moro,

Samaa tekee mulla kun yritän puhelinta tilata. Eli lisää oudosti siihen 14,90 mikä on kotiinkuljetuksen maksu. Ja tekee sen ilman että voi valita mikä on toimitustapa.

Ennen oli yli 200 euron tilauksen toimitus ilmainen.

Kokeilin tilata Garmin Vivosportin itse sekä kertamaksulla, että 12 kk osamaksulla ja molemmissa tapauksissa verkkokauppa pyysi valitsemaan haluamani toimitustavan:



Tätäkö ei siis tullut valittavaksi lainkaan, kun yrititte tehdä tilauksen? Pystyttekö tarvittaessa nappaamaan screenshotit ongelmasta, niin välitän sen eteenpäin tutkittavaksi.

Tämä selittää asian eli tällaisen vastauksen sain asiakaspalvelusta:

Sain vastauksen että maksuttomasta toimituksesta ei ole tällä hetkellä kampanjaa ja luottopäätös haetaan aina laitteen summalle + toimitusmaksun maksimisummalle (14,90€). Tuossa ei ole virhettä ja luottotiliä tulisi lyhentää tämän erotuksen verran jos korkeampaa luottorajaa ei ole saatavilla.

Eli minä lyhensin 10 euroa luottoa lisää niin voin tilata vaikka sille ei olisi ollut tuossa kohtaa tarvetta


@jluuri@  kirjoitti:

Tämä selittää asian eli tällaisen vastauksen sain asiakaspalvelusta:


Sain vastauksen että maksuttomasta toimituksesta ei ole tällä hetkellä kampanjaa ja luottopäätös haetaan aina laitteen summalle + toimitusmaksun maksimisummalle (14,90€). Tuossa ei ole virhettä ja luottotiliä tulisi lyhentää tämän erotuksen verran jos korkeampaa luottorajaa ei ole saatavilla.




Aivan eli se ottaa tuon toimitusmaksun huomioon luottopäätöstä tehdessä. Nyt pääsin kärryille mistä oli kyse. Hyvä, että asia selvisi :)

Juu kun itsekin olin tilaamassa ja siellä oli luottoa niin että olis jäänyt 10 euroa laitteen lisäksi tyhjää mutta huomioi tilausta tehdessä maksimitoimitusmaksun eli 14,90 niin olisi pitänyt nostaa luottorajaa sen takia

Vastaa