Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 65832
Kirjoituksia 178404

Panssarilasi ja flip coverit OnePlus 8 pro

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

1/6

Mistä saa hyvät flip coverit ja panssarilasin  OnePlus 8 pro

Mielummin suomesta

Vastaa
0 tykkäystä
5 vastausta

Asiantuntija⎮OnePlus
Asiantuntija⎮OnePlus
Viestejä 150 kpl

2/6

@Voran68  kirjoitti:

Mistä saa hyvät flip coverit ja panssarilasin  OnePlus 8 pro

Mielummin suomesta

Tällä hetkellä meillä ei ole omia flip covereita tai panssarilaseja valikoimassa, joten jos löydät ja tilaat niin kokemukset kiinnostaa, kun näitä usein kysellään 🙂 Luulisin että Telian valikoimaan on myös tulossa lähiaikoina.

Vastaa
0 tykkäystä

Uusi jäsen
Viestejä 4 kpl

3/6

Jään myös odottamaan Oneplus 8 Pro panssarilasin tuloa myyntiin.

Vastaa
0 tykkäystä

Uusi keskustelija
Viestejä 8 kpl

4/6

Samma här! Omasta kokemuksesta tiedän että panssarilasi on hintansa arvoinen ja mulle suorastaan ehdonton lisäsuoja. LOL-hymiö Eli toivottavasti niitä saa pian, siihen asti saan olen e-r-i-t-t-ä-i-n varovainen uuden hienon 8 pron kanssa. Hymiö Silmänisku

Vastaa
0 tykkäystä

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

5/6

Itse tilasin OnePlus 8 Pro panssarilasin Tyyliluurista. Kyseinen kauppa oli ainut kotimainen liike josta löysin näytön täysin peittävän panssarilasin ilman mustia reunuksia. Kyseinen kalvo kiinnitetään puhelimeen nesteellä joka on uv-reagoivaa. Kiinnitys oli hieman työlas ja pitää olla tarkkana, että nestettä ei valu yli esim. kaiuttimeen. Kalvo kiinnittyi curved näytölle kuitenkin yllättävän hyvin. Eli jos pieni askartelu ei haittaa, niin tästä saa hyvän panssarilasin OnePlus 8 Prolle. Alla linkki tuotteeseen:

https://www.tyyliluuri.fi/1197-OnePlus-8-pro-panssarilasit-suojalasit

Vastaa

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

6/6

Moro,

Mää oon tilannut täältä sekä omaan Oneplussaan, että yhden lapsenkin puhelimeen panssarilasit ja yhdet kuoretkin. Ovat tulleet nopeasti perille ja on ollut helppo asentaa paikoilleen. Oneplus 8:aan löytyy koko näytön panssarilasi ja myös halvempia versioita:

https://www.suojaapuhelin.fi/category/320/oneplus-8-pro

samoin suojakuoria tuolla on ihan hyvin.

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.