Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64992
Kirjoituksia 176686

Reklamaatio Laitevakuutuksesta



Highlighted

Reklamaatio Laitevakuutuksesta

Kommentaattori
Viestejä 44 kpl

Reklamaatio Laitevakuutuksesta

1/64

Täällä näkyy muitakin ketjuja olevan aiheesta mutta tehdään nyt uusi.

 

Viikko sitten hajosi Nokia 7 Plus joka 4kk vanha. Ilmoitus lähti AIG:lle heti.

 

Viikko on odoteltu kun tämän mallin Nokiaa ei ole saatavilla. 

 

Sitä on kaupat pullollaan, AIG siis selkeästi odottaa että saa jostain korjaillun kappaleen tilalle. Sen voisi jotenkuten sietää, jos sen saisi mainostettuna päivässä tai kahdessa. 

 

Telian aspa ei tiedä mistään mitään koska asia kuuluu AIG:lle. 

 

Te niitä vakuutuksia myytte, teidän pitää tietää. Te mainostatte että luuri on parissa päivässä kädessä. Se on harhaanjohtavaa. 

 

Laitoin jo kuluttajansuojaan kyselyä täyttääkö tarkoituksenmukaisen harhaanjohtamisen merkit, kun näitä samanlaisia viestejä näkyy olevan täällä pitkältä aikaa.

 

Ja te teette yhteistyötä AIG:n kanssa, ei ole mun asia soitella sinne ja hätyytellä että saanko tässä kuussa uutta. Jos ei luvatussa ajassa AIG sitä luuria pysty toimittamaan niin Telia kyllä pystyy, teillä on hyllyt väärällään tätä Nokia ultraharvinaista mallia. 

 

Jeesus mitä touhua. Jos palvelun ulkoistette niin teidän vastuulla sen laatu on valvoa.

 

Edit ReOlivia: Muokattu otsikkoa

Vastaa
0 tykkäystä
63 vastausta
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 44 kpl

61/64

Uskokaa pois että juteltu on. Viimeiseksi mulle soitti kuriirifirma jonka kanssa AIG oli sopinut laitteen noudosta. Jos minulla ei ole itsellä rahtikirjoja niin minkäänlaista kuittausta en tosiaan lähetyksestä saa jolloin jos rahti katoaa matkalla niin tiedätte varmasti kuka siitä on vastuussa jos ei ole esittää dokumenttia lähetyksestä. 

 

Ilmoitin kuriirifirmalle että ilman mitään kuittausta on asiakkaana aika mahdoton lähettää paketteja, he ymmärsivät hienosti ja lupasivat kertoa AIG:lle ettei asiakas voi moiseen suostua, olin s-postitse yhteydessä itsekin asian tiimoilta, ja sen jälkeen heistä ei olekaan kuulunut mitään. 

 

En edelleenkään tiedä miten laitteen nouto järjestetään. Enkä koe olevani vastuussa alkaa metsästää tulostinta jotta saan tehdä itselleni kuitin/rahtikirjan. Joka olisi jo itsessään aika erikoista sekin. 

 

Te ja AIG muutitte kuriiripalvelua niin että nouto hankaloituu, ei asiakkaan tarvinnut ennen itse tulostella rahtikirjoja tai pakkausten osoitelappuja, ja vaikeaa sitä on asiakkaalta vaatimaan alkaa.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 496 kpl

62/64

Asiakkaan ei edellytetä tulostavan palautusrahtikirjoja itse. Jos asiakkaalla on kuitenkin mahdollisuus tulostaa ne itse, voidaan nouto järjestää nopeammin. AIG voi tarvittaessa tulostaa rahtikirjat asiakkaan puolesta ja lähettää he hänelle postitse.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 44 kpl

63/64

Joo näin tosiaan tekevät. 

 

AIG:lta puhelinpaketin mukana saaduissa ohjeissa ei muuten sanallakaan mainita että kotoa nouto onnistuu jos asiakas niin haluaa. IMG_20190527_210315_1.jpg

 

Edit ReOlivia: Upotettu kuva

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 44 kpl

64/64

Eilen illalla AIG:n toimittamassa puhelimessa oli hiuksenhienoja pintanaarmuja näytössä, naarmut näkyivät selkeästi kun puhelinta käänteli kädessä. 

 

Tiedän että asia voi kuulostaa kohtuu mitättömältä, mutta ei tehnyt moiseen mieli uutta panssarilasia asentaa. Korjatut puhelimet kun tulevat jonkinlaiseen pehmustemuoviin käärittynä eikä näyttöä ole esim. millään suojakalvolla suojattu. Nää kuitenkin kuulemma toimitetaan ruotsista asti. 

 

Että näin, rekmalaation joutui lähettää siitäkin asiasta. Ehdoissa tietysti lukee että puhelin saattaa olla tehdaskorjattu, mutta kun sen pitäisi myös olla uutta vastaava. Uutta ostaessa ei moisia virheitä näytössä kyllä ole. 

 

Telian vikahan tämä ei ole, mutta AIG:n kanssa asiointi on yhtä tuskaa niin valitetaan sitten tänne, kun palvelua aktiivisesti Telia myy.

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.