Samsung 32'' Smart TV:n ja Jamon DS4 -kaiuttimien yhteenliittäminen

  • 10 November 2021
  • 8 kommenttia
  • 18 katselukertaa

Kunniamerkki +4

Olen hankkinut Telialta Samsung 32'' Smart TV:n ja Jamon DS4 kaiuttimet. Vanhana vaarina kaiuttimien kytkentä tv:hen tuottaa ongelmia...


Voisiko joku neuvoa ihan rautalankaa vääntämällä kertoa kuinka se onnistuu.


Tarkoitan siis kaapeleilla kytkemistä.....bluetooth toimii moitteetta kannettavasta kaiuttimiin. 🙂>


Kiitos jo etukäteen !!


 


 


EDIT katjane: Muokattu otsikkoa 


8 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@evarese  kirjoitti:

Olen hankkinut Telialta Samsung 32'' Smart TV:n ja Jamon DS4 kaiuttimet. Vanhana vaarina kaiuttimien kytkentä tv:hen tuottaa ongelmia...


Voisiko joku neuvoa ihan rautalankaa vääntämällä kertoa kuinka se onnistuu.


Tarkoitan siis kaapeleilla kytkemistä.....bluetooth toimii moitteetta kannettavasta kaiuttimiin. 🙂>


Kiitos jo etukäteen !!


 


 


EDIT katjane: Muokattu otsikkoa 




Kyseisten kajareiden mukana tulee aux-kaapeli, jolla tuo yhdistäminen telkkariin tulisi onnistua. Toki se vaatii myös sen, että telkkarista löytyy aux-liitäntä. Olitko ehtinyt jo kokeilla aux-kaapelia?

Kunniamerkki +4

Mukana tulleen kaapelin toisessa päässä on 3,5mm jack. Sitä ei suoraan saa liitettyä tv:oon. Millainen jatkokaapeli tulisi hankkia? Ja mihin takapaneelin ulostuloaukkoihin liitetään?

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@evarese  kirjoitti:

Mukana tulleen kaapelin toisessa päässä on 3,5mm jack. Sitä ei suoraan saa liitettyä tv:oon. Millainen jatkokaapeli tulisi hankkia? Ja mihin takapaneelin ulostuloaukkoihin liitetään?




Kerrotko tuon sinun telkkarin tarkan mallin, niin voidaan vähän tutkailla, millaisia liitäntöjä telkkarissa on. Tietenkin nuo kauittimet on mahdollista liittää telkkariin bluetoothilla, jos tarvittavia liitäntöjä ei telkassa ole. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Läheskään kaikista sampan telkkareista ei bluetoothia löydy, eritoten edullisemmista malleista. 

 

 

Kunniamerkki +4

Samsung 32" smart tv 2020 (Tizen)....ostettu telia kaupasta alle vuosi sitten.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@evarese  kirjoitti:

Samsung 32" smart tv 2020 (Tizen)....ostettu telia kaupasta alle vuosi sitten.




Tutkailin tuon telkkarin liitäntöjä ja siitä tosiaan nyt uupuu kokonaan aux-liitin. Myöskään bluetooth-ominaisuutta ei kyseisessa telkkarissa ole, kuten @Purnipsi sanoikin, että kaikissa sitä ei valitettavasti ole. Jotta saat nuo kaiuttimet yhdistettyä telkkariin, tulisi tuohon hankkia esimerkiksi bluetooth-audiolähetin telkkariin sopivalla liitännällä.

Kunniamerkki +4

Argh....minkäs sille voi.

Jos vielä viitsit niin kerrotko minkä merkkinen olisi paras ja mikä liitäntä sopii tohon telkkariin.

Parasta tietty jos telialta sais, onnistuuko?

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@evarese  kirjoitti:

Argh....minkäs sille voi.


Jos vielä viitsit niin kerrotko minkä merkkinen olisi paras ja mikä liitäntä sopii tohon telkkariin.


Parasta tietty jos telialta sais, onnistuuko?




Meillä ei ole harmillisesti tuollaisia valikoimassa ole. 😐> Mutta muualta kun katselin, niin tällainen audiolähetin ainakin tuohon soveltuisi ratkaisuksi. 

Vastaa