Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Eveliini1
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Samsung Galaxy S20 FE 5G ei avaa puhelua ilman kaiuttimelle laittoa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moi!

 

Ostin otsikossa mainitun puhelimen osamaksusopimuksella 2021 maaliskuussa. Puhelin toimi moitteetta viime kuuhun asti, mutta nyt alkanut tekemään sitä, että puheluissa linja ei ns. aukea ellei puhelinta laita kaiuttimelle tai käytä kuulokkeita. Puhelun vastaanottaja kuulee kyllä soittajan äänen, mutta soittaessa ei puhelu edes hälytä eikä tosiaan avaa linjaa korvalla pidettäessä.

 

Jonkin verran luin samanlaisia kokemuksia ulkomaisilta sivustoilta, ja korjausehdotuksena kaikkialla oli palauttaa puhelin tehdasasetuksille. Tämän tein, ja puhelin toimi hieman alle kaksi viikkoa normaalisti, sitten vika palasi. 

 

Mitä tässä nyt pitäisi tehdä? Puhelimen jatkuva boottaaminen perustoimintojen ylläpitämiseksi ei suoranaisesti houkuttele, ja osamaksusopimusta suuri osa vielä jäljellä. Onko Telialla jotain palautusmahdollisuutta tällaisessa tilanteessa kun laitevika ei ole ilmaantunut heti oston jälkeen? Samankaltaisia kokemuksia kuulisin myös mielelläni.

2 vastausta
Katjane
Moderaattori
Moderaattori
  • 221 custom-general.kudos
  • 513 custom-general.replies
  • 30 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Eveliini1  kirjoitti:

Moi!

 

Ostin otsikossa mainitun puhelimen osamaksusopimuksella 2021 maaliskuussa. Puhelin toimi moitteetta viime kuuhun asti, mutta nyt alkanut tekemään sitä, että puheluissa linja ei ns. aukea ellei puhelinta laita kaiuttimelle tai käytä kuulokkeita. Puhelun vastaanottaja kuulee kyllä soittajan äänen, mutta soittaessa ei puhelu edes hälytä eikä tosiaan avaa linjaa korvalla pidettäessä.

 

Jonkin verran luin samanlaisia kokemuksia ulkomaisilta sivustoilta, ja korjausehdotuksena kaikkialla oli palauttaa puhelin tehdasasetuksille. Tämän tein, ja puhelin toimi hieman alle kaksi viikkoa normaalisti, sitten vika palasi. 

 

Mitä tässä nyt pitäisi tehdä? Puhelimen jatkuva boottaaminen perustoimintojen ylläpitämiseksi ei suoranaisesti houkuttele, ja osamaksusopimusta suuri osa vielä jäljellä. Onko Telialla jotain palautusmahdollisuutta tällaisessa tilanteessa kun laitevika ei ole ilmaantunut heti oston jälkeen? Samankaltaisia kokemuksia kuulisin myös mielelläni.


Moikka @Eveliini1 ja tervetuloa Yhteisöön! 🙂 

Onko puhelimesi jo käynyt huollossa? Jos ei, niin suosittelisin se lähettämistä huoltoon tarkistettavaksi. Valtuutettuja huoltoliikkeitä löytyy ympäri Suomea. Voit lähettää puhelimesi itse, tai sitten viedä Telia Kauppaan

Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 11 | Sarjat ja elokuvat |
Purnipsi
Kunniajäsen
  • 2009 custom-general.kudos
  • 3327 custom-general.replies
  • 135 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tarkoitatko, että puhelimen yläreunassa olevasta korvakuulokkeesta ei kuulu mitään? Tuleeko siitä mitään ääntä, jos vaikka katsot jotain videota youtubesta? Puhelimen pohjan kaiutin ja tuo korvakuuloke pitäisivät toistaa ääntä yhdessä kun kuuntelet tai katselet videoita.

Tämän osion uusimmat keskustelut