Samsung Galaxy S5 muisti täynnä

  • 15 October 2016
  • 5 kommenttia
  • 47 katselukertaa

Moi.

 

Miten puhelimen muistia voi tyhjentää jos olen siirtänyt kuvat ja videot muistikortille sekä poistanut turhat sovellukset? Olen myös tyhjentänyt välimuistin ja turhat tiedostot yms. Eli kaikkeni olen omasta mielestä tehnyt. Myös *#9900# koodilla olen tyhjentänyt login. Nyt en saa ohjelmapäivitystä tehtyä, kun muisti on täynnä. Hjelp!


5 kommenttia

@villemuranen Onnistuiko muistin tyhjentäminen? Yritin googlettaa ja ties vaikka mitä, mutta en löytänyt mitään kikkakolmosta tähän :smileysad: Mutta Samsungin tukisivusto löytyi, siellä alareunassa on sähköpostiosoite heidän tukeensa. Jos ei muualta, niin sieltä nyt varmasti löytyy apua :smileyhappy:

Soitin juuri Samsungin tukeen ja ehdottivat puhelimen tehdasasetusten palauttamista. Eli pitääpä kokeilla sitä heti kun mahdollista. Outoa vain, että muisti täyttyy vastustamattomasti.

Toinen vaihtoehto, jos et vielä ole tätä tehnyt.

Paina sitä ala nappulaa niin kauan kunnes tulee lista mitkä ohjelmat on taustalla auki. Vedä niitä oikealle puolelle, kunnes lista on tyhjä.

Lisäksi tee uudestaan sama, mutta klikkaa sitä palloa joka on siinä alhaalla vasemmalla puolella. Valitse RAM sieltä ylhäältä ja klikkaa alhaalta "Tyhjennä muisti" niin usein ettei jää mitään, toisinaan voi jäädä pari sovellusta väkisin auki.

 

Tämä vaihtoehto on parempi, kuin asetuksen  kautta  tyhjentäminen.

 

Itselläni S4 mini.

Jos tarkoitat alanappulalla sitä keskimmäistä niin minun S5 avaa pitemmän painalluksen jälkeen googlen.

Olisiko toista menetelmää, jolla pääsisi käsiksi kertomaasi toimenpiteeseen? Ei siis tule myöskään sitä pallokuvaa, valitettavasti.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei ajattelija ja tervetuloa Klaaniin! Täältä löytyisi ohjeita muistin vapauttamiseen Samsung Galaxy S5:stä :


https://www.androidpit.com/how-to-free-up-storage-on-the-galaxy-s5

Vastaa