Samsung Galaxy S6 Edge ennakkovaraus


Tein juuri ennakkovarauksen Samsung Galagy S6 Edge 64GB. Gold -laitteesta. Milloin toimitukset
Kyseisen laitemallin kohdalla ennakkotilaajille alkavat ??? Ja riittääkö kaikille ennakkotilaajille laitteita ???

18 kommenttia

Toimitukset laitteiden osalta aloitetaan 11.4. Tieto löytyy meidän verkkosivuiltamme kuvan alapuolelta. 🙂


Kaikille ennakkotilanneille laitteita pitäisi kyllä riittää.


Saattaa myös olla, että laite on ennakkotilaajalla jo ennen varsinaista toimituksen aloituspäivää ;)

Kiva kuulla! Kiitos tiedosta!

Hei mitens nyt tuon S6 EDGE Goldin toimituksen kanssa.

Katselin tänään viimeksi tilauksenseurannasta, että käsittelyssä on vieläkin. Milloin voin odottaa uutta puhelinta itselleni?

moikka @janoz ja tervetuloa mukaan Klaaniin! :)


 


Ihan kaikille ennakkotilaajille ei laitteet riittäneet.


Lisää laitteita saamme tämän ja ensi viikon aikana. :)


128Gb -laitteiden osalta toimitukset aloitetaan ensi viikolla, jolloin saamme näitä valmistajalta.


 


 


Toivottavasti saat puhelimesi pikimmiten! :)


 


 

Ahaa. Mikähän ennakkovaraus tällänen nyt sitten on?

Laiteeni on siis S6 EDGE 64Gt Gold

Hei. Ennakko tilasin yllä olevan mallin 11.3. yritysverkkokaupasta. Joko niitä rupeaa tulemaan myyntiin? Yritysverkkokauppa tarjoaa heti toimituksen(2-7 pv). Ei minulle kyllä ole vielä kuulunut mitään....

 

Et nyt oikein vastanut kysymykseeni.

 

Kysyin, että milloin voin odottaa puhelinta itselleni? Kun en oikeen ymmärrä, että tilaan puhelimen ennakkovarauksena ja silloin varastotila oli, että on varastossa ja nyt kun puhelin tulee myyntiin virallisesti, niin ei kuulu, eikä näy puhelinta. Jatkokysymykseni olikin, että mikä tälläinein ennakkovaraus sitten on, kun ei sitä puhelinta sitten kumminkaan saa vaikka viellä erikseen mainostetaan, että heti kun puhelin tulee myyntiin, niin rupeatte niitä lähettelemään.

Malli oli siis: 6S EDGE, 64Gb Gold

Moro @MarkkuLindi ja tervetuloa mukaan Klaaniin! :)


 


Siirsin viestisi tähän samaan ketjuun muiden kyselyjen kanssa.


 


Näitä laitteita pystyi ennakkotilaamaan tosiaan, mutta tilanne on se, että lopulta emme saaneetkaan valmistajalta tarpeeksi laitteita. Eli osa tilauksista jäi odottamaan vielä. Tämä on valitettavaa, mutta näin nyt tällä kertaa kävi.


 


Itse ainakin henkilökohtaisesti toivon, että saamme pian lisää laitteita ja saamme toimitettua asiakkaille nämä! :)

Ei oo puhelinta kuulunut, eikä näkynyt. Vaikka sellaista lupailtiin heti kun myynti alkaa 10.4. Itsellä tilauksessa S6 EDGE 64Gb, Gold.

Lievästi sanottuna melko pettynyt tähän touhuun olen... Varaa ennakkoon, niin saat puhelimen heti kun se myyntiin tulee. :smileyfrustrated:

Itse ennakkovarasin puhemeni 26.3.

 

Eteenpäin on laitettu kyselyä näistä seuraavista toimituksista, viestitään aiheesta heti kun saadaan vastauksia.

Tilattiin 19.3 musta S6 64G.

Ei oo näkynyt eikä tietoa toimituksesta.

Ens viikolla reissuun mutta ei taida tulla uutta puhelinta ja ennen kaikkea huippukameraa mukaan. :-(

Kurjinta on kun mitään luotettavaa tietoa ei saa, ihan arvalla menee.

Sama perus 64 musta täälläkin tilattu 11.3. Ja ensiviikon lopulla reissuun :)Oishan se mukava saada reissuun uuspeli.....

Kunniamerkki +4
Sonera kaupassa on aika rajallinen määrä EDGE malleja, kysyisin että koskahan niitä mahdollisesti sinne kaupan saataisi? erityisesti 64gb Gold malli kiinnostaisi. Saiko muuten tuota Gold mallia 128gb.na, musta tai vihreä kun ei kiinnosta.

Koska on tulossa Sonera kauppoihin / myymälöihin saataville Galaxy S6 32Gb Mustana?

 


@MarkkuLindi kirjoitti:

Sama perus 64 musta täälläkin tilattu 11.3. Ja ensiviikon lopulla reissuun :)Oishan se mukava saada reissuun uuspeli.....

Jes tuli seurantatunnus ja tänään lähtee. Maanantaiksi tulee kotiin...

Ihan vain yleisellä tasolla kysymyksenä, että eikö muka Soneran mielestä ole hyvän asiakaspalvelun mukaista tiedottaa HENKILÖKOHTAISESTI (vaikka sähköpostilla; Olet toimituksissa josnossa sijalla niin ja niin mones ja arvioitu toimituspäivä on se ja se), jos toimitus ennakkovarauksesta huolimatta ei tule onnistumaan silloin kuin on sovittu? 

Ymmärrän hyvin, että teillä ei ole laitteita, joita toimittaa, mutta onko se asiakkaan tehtävä kysellä toimitukseen perään ja kun asiasta sitten kysellään, niin vastaus on, että selviltellään toimituksia. 

Miten ihmeessä on mahdollista, että Soneran kokoinen toimija ei muka tiedä näitä perusasioita ja vain ilmoittaa hienossa "Tilauksen seuranta palvelussaan", että "Tilaus käsittelyssä." Ympätkää vaikka noi tiedot jonosta ja arvoidusta toimituspäivästä sinne samaan hienoon palveluun, niin lopetan tämän "turhan" rutisimisen asiasta menköön siihen toimitukseen sitten 2 päivää tai 30 päivää.

Suoraansanottuna ja rehellisesti ala-arvoista asiakaspalvelua.

Tilauksessani malli oli edelleen se: S6 EDGE 64Gb, Gold
 

Kauan näihin luvattuihin selvittelyihin oikeen menee... Käsittämätöntä asiakaspalvelua.

Vastaa