Samsung Galaxy Watch 4 - toimitukset

  • 24 September 2021
  • 58 kommenttia
  • 12 katselukertaa

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

Käydään tässä keskustelua kellojen toimitukseen liittyen. 


58 kommenttia

Moikka, ostin aamulla Galaxy watch 4 classic 46 Lte version ennakkotilauksesta. Tilausvahvistuksen sain Lte versiosta . Tilauksen seurannassa luki kuitenkin 

Samsung Galaxy Watch4 Classic 46mm BT Bl

Kysyi Telian neuvonnasta , että tuleeko minulle ostamani Lte versio vai seurannassa näkyvä BT versio.  Neuvonnasta sanoivat etteivät tiedä eivätkä pysty selvittämäänkään vaan minun pitäisi odottaa kelloa ja katsoa kumpi tuli ja sitten palauttaa mahdollinen väärä versio. Tämä oli mielestäni huonoa palvelua. Osaako kukaan kerto voisiko tuotteen varmistaa ennen toimitusta?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@merilha Verkkokaupassa on tällä tuotteella ollut harmillisesti virheellnen tuotenumero ja siksi seurannassa lukee virheellinen tuote. Mutta ei hätää! 🙂> Tilaukset korjataan kyllä ennen toimitusta, eli oikea kello sinulle on tulossa. 🙂> 

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +3

Koskas 46mm  Classic version lähetykset alkavat kun 42mm versiota on jo lähetetty eilen?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

@juicz  Onko sinulla siis jokin uusista 46mm malleista tilattuna? Tarkempien mallitietojen kanssa voitaisiin asia tarkistaa. 🙂>

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +3

46mm Classic (musta) LTE-malli

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

@juicz 


 


Kyseisen mallin toimituksista ei valitettavasti vielä ole tarkempaa tietoa saatavilla. 🙁> Oman tilauksen toimituksen tilanteesta saat lisätietoja meiltä sähköpostitse kun toimitus etenee sekä seuraamalla tilauksen seurantaa täältä

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

@juicz  kirjoitti:

46mm Classic (musta) LTE-malli




LTE-mallia näyttäisi olevan tulossa 27.8 meille 🙂>

Milloihan korjaukset tehdään noihin Samsung Watch 4 LTE tilauksiin ? Tilasin LTE mallin ja nyt tuli tietoa, että BT-mallin toimitus myöhästyy parilla viikolla. Onko LTE malli tulossa ajallaan ?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

@JukkaPar  kirjoitti:

Milloihan korjaukset tehdään noihin Samsung Watch 4 LTE tilauksiin ? Tilasin LTE mallin ja nyt tuli tietoa, että BT-mallin toimitus myöhästyy parilla viikolla. Onko LTE malli tulossa ajallaan ?




Valitettavasti myös Samsung Galaxy Watch 4 LTE -mallin toimitukset ovat myöhästyneet noin kahdella viikolla. 😕> 

Tuliko jotain uutta tietoa? Verkkokauppassa LTE/4G malli näyttää varastossa, vähän outo juttu...

Olen soitanut asiakaspaveluun mutta kukaan ei ymmärrä tämä ongelmaa LTE: n ja BT: n versiot välillä ...

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

@gabrielo  kirjoitti:

Tuliko jotain uutta tietoa? Verkkokauppassa LTE/4G malli näyttää varastossa, vähän outo juttu...


 




Uutena tietona sellaista infoa, että näillä näkymin olemme saamassa kahden viikon päästä Samsung Galaxy Watch 4 40mm BT Pink Gold, Black, Green sekä Samsung Galaxy Watch 4 Classic 46mm LTE Black -malleja.

Voisitteko selittää, mitä oikein sähläätte noiden kellojen lähettämisen kanssa ? Tilasin 11.8.2021 Samsung Galaxy Watch 4 Classic 46mm LTE Black, mutta sitä ei ole vielä lähetetty vaikka verkkokaupan sivuilla sitä kerrotaan olevan vielä muutama kappale.

Täällä seurataan kanssa mielenkiinnolla, sama kello tilattu samana päivänä


@JukkaPar  kirjoitti:

Voisitteko selittää, mitä oikein sähläätte noiden kellojen lähettämisen kanssa ? Tilasin 11.8.2021 Samsung Galaxy Watch 4 Classic 46mm LTE Black, mutta sitä ei ole vielä lähetetty vaikka verkkokaupan sivuilla sitä kerrotaan olevan vielä muutama kappale.




Galaxy Watch 4 Classic 46 mm on tulossa meille varastoon lisää viikon päästä, eikä niitä tosiaan ole juuri nyt lainkaan. Kiitos, kun spottasit tuon, laitan verkkokaupan kavereille viestiä.

Nyt tuli ilmoitus, että lähetetty BT- malli vaikka tilasin LTE-mallin ? Onko noita tilauksia oikeasti korjattu ?

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

@JukkaPar  kirjoitti:

Nyt tuli ilmoitus, että lähetetty BT- malli vaikka tilasin LTE-mallin ? Onko noita tilauksia oikeasti korjattu ?




Tässä on ilmeisesti kyse tilauksesta, jossa meidän verkkokaupassa oli ollut toisen mallin tuotenumero virheellisesti. Sanoisin tilauksen seurannan kertovan tästä syystä virheellisesti tuosta väärästä mallista. Näihin tilauksiin pitäisi kuitenkin meidän manuaalikorjauksen myötä lähteä matkaan varsinainen oikea ja tilattu malli (vaikka seuranta muuta väittäisi). Tarvittaessa asiakaspalvelumme toimesta voidaan tätä selvitellä tarkemmin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@gabrielo  kirjoitti:

Tuliko jotain uutta tietoa? Verkkokauppassa LTE/4G malli näyttää varastossa, vähän outo juttu...

Olen soitanut asiakaspaveluun mutta kukaan ei ymmärrä tämä ongelmaa LTE: n ja BT: n versiot välillä ...


Saatavuus on näissä todella huonoa ihan kaikilla jälleenmyyjillä. Itse ennakkotilasin Galaxy Watch 4 LTE 46mm mallin laitelähettilään roolissa ja toimitus tuli 13.9. Esimerkiksi tällä hetkellä Power ilmoittaa saavansa 46mm mustaa kelloa keskusvarastoon vasta 04.10.2021. Gigantti 08.10.2021 , ja joissain myymälöissä on hajanaisia kappaleita. Joten ei yllätä, jos Teliakaan ei ole saanut samalla tahdilla tuotetta Samsungilta, kuin mitä on tilattu, kun ei nuo isot ketjutkaan ole saaneet.

Kuten arvasin, kelloni on BT-mallia (SM-890) vaikka tilasin LTE-mallin. Mitä kautta vaihto onnistuu ?

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

@JukkaPar  kirjoitti:

Kuten arvasin, kelloni on BT-mallia (SM-890) vaikka tilasin LTE-mallin. Mitä kautta vaihto onnistuu ?




Tämän tilauksen kohdalla on sitten virheen korjauksessa mennyt jokin pieleen ja pahoittelut siitä meidän puolesta. Pyytäisin olemaan tästä asiakaspalveluumme yhteydessä, jota kautta katsotaan oikean laitteen lähetys eteenpäin. Vanhan palautus menee oletuksella postin kautta, mutta saat asiakaspalvelusta vielä ohjeistuksen tähän.

Moi, 

 

Varmistattehan nyt että tämä sitten tosiaan oli yksittäistapaus ja muille LTE mallin tilanneille todella tulee sellainen. Itsellä sama tilanne ollut, tilausvahvistus näyttää oikein LTE mutta seuranta BT mallia samoin tuli viesti että BT malli myöhästyy. Joten toivottavasti nyt sitten kovin moni ei joudu lähtemään palautusrumbaan kun virhe on ollut tiedossa jo pitkään.

 

Omani seuranta ei ole vielä nytkähtänyt mihinkään sitten 11.8 tehdyn tilauksen. Odotukset korkealla mutta vähän on skeptinen olo @JukkaPar kokemuksista luettuani..

 

 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

@Lukki805  kirjoitti:

Moi, 


 


Varmistattehan nyt että tämä sitten tosiaan oli yksittäistapaus ja muille LTE mallin tilanneille todella tulee sellainen. Itsellä sama tilanne ollut, tilausvahvistus näyttää oikein LTE mutta seuranta BT mallia samoin tuli viesti että BT malli myöhästyy. Joten toivottavasti nyt sitten kovin moni ei joudu lähtemään palautusrumbaan kun virhe on ollut tiedossa jo pitkään.


 


Omani seuranta ei ole vielä nytkähtänyt mihinkään sitten 11.8 tehdyn tilauksen. Odotukset korkealla mutta vähän on skeptinen olo @JukkaPar kokemuksista luettuani..


 




Varmistellaan ja palataan ketjuun, jos jotain yleistä hämminkiä näiden suhteen ilmenee.

Myös itselläni kävi samoin. Tänään hain paketin ja yllätys, yllätys tuote oli väärä. Ensin puolentunnin jonotus asiakaspalveluun, jonka jälkeen käskettiin vaan lähettämään tuote takaisin. Asiakaspalvelija ei osannut edes kertoa onko tuotteita edes saatavilla. Kaiken huipuksi kertoi jäävänsä vapaille ja asia siirtyisi ensiviikolle. Että näin hyvin toimii...


@esaL86  kirjoitti:

Myös itselläni kävi samoin. Tänään hain paketin ja yllätys, yllätys tuote oli väärä. Ensin puolentunnin jonotus asiakaspalveluun, jonka jälkeen käskettiin vaan lähettämään tuote takaisin. Asiakaspalvelija ei osannut edes kertoa onko tuotteita edes saatavilla. Kaiken huipuksi kertoi jäävänsä vapaille ja asia siirtyisi ensiviikolle. Että näin hyvin toimii...




Oliko kyseessä juurikin tämä Samsungin Galaxy Watch? Oliko tilaamasi malli BT- vai LTE-versio? 

Tilasin LTE version, mutta tulikin BT versio.

Itselläni tilauksen suhteen ei ole tapahtunut vieläkään yhtään mitään vaikka verkkokaupassa taisi taas olla yksi erä välissä jo myynnissä. Ei näytä taaskaan menevän kovin vahvasti tämä Telian ennakkomyynti. Kohta kuukausi mennyt alkuperäisestä luvatusta toimitusajankohdasta. No, toisaalta näemmä ne jotka on tilauksen saanut on sitten saanut väärän mallin.

 

Kiinnostaa myös, että vieläkö saamme ennakkotilaajan etuna olleen langattoman laturin lunastettua, senkin kampanjan piti kestää pidempään kun toimitukset venyi, mutta ainakaan samsungin sivuilta en enää mainintaa siitä kampanjasta löydä.

Vastaa