Samsung Galaxy Watch 4 - toimitukset

  • 24 September 2021
  • 58 kommenttia
  • 12 katselukertaa

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

Käydään tässä keskustelua kellojen toimitukseen liittyen. 


58 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@esaL86 @Lukki805 @JukkaPar Väärän kellon saaneiden tilaukset on nyt selvitetty ja heille lähetetään tekstiviestillä sekä sähköpostilla lisätietoja miten tulee toimia. Ohjeistuksena on palauttaa väärä kello ja viestissä tulee myös alennuskoodi, jolla voi tilata oikean kellon alennettuun hintaan. Kaupanpäälle tarjotaan myös laturi (Samsung wireless charger duo watch black).

Pahoittelut ongelmista.

Tosiaan poiketen @esaL86  ja @JukkaPar tilanteeseen itse en siis ole omaani edes saanut, oikeaa tai väärää vaikka julkaisupäivänä tilasin. Tänään asiakaspalvelun kanssa asiaa selvittänyt mutta vastaus jäi vielä saamatta, kuulemma sähköpostilla palataan. Joten toivottavasti tämä ennakkotilaajien etuna ollut langaton laturi tulee myös niille jotka ei tilaustaan ole saanut vielä.


 


 


edit Merja_J: nimet tägätty tekstiin

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Lukki805  kirjoitti:

Tosiaan poiketen Esan ja Jukan tilanteeseen itse en siis ole omaani edes saanut, oikeaa tai väärää vaikka julkaisupäivänä tilasin. Tänään asiakaspalvelun kanssa asiaa selvittänyt mutta vastaus jäi vielä saamatta, kuulemma sähköpostilla palataan. Joten toivottavasti tämä ennakkotilaajien etuna ollut langaton laturi tulee myös niille jotka ei tilaustaan ole saanut vielä.




Niin aivan totta, näinhän se olikin sinun kohdallasi. Ennakkotilaajien edun suhteen voit olla huoletta, sillä tilanteesta johtuen rekisteröimisaikaa on pidennetty. 

Hohhoijjaa,

 

Saaga tiivistyy. Olen tänään ollut kahteen kertaan myös asiakaspalveluun yhteydessä chatilla ja tarvii sanoa kyllä että kokemus huono. Huonon siitä tekee se, että asiakkaan ongelmaa ei tunnu kukaan ottavan tosissaan tai ratkaisuhaluisesti työn alle, vaan pompotetaan sinne tänne että saadaan asia pian pois omista käsistä. Ensimmäisen asiakaspalvelijan viesteistä jopa paistoi oikein kiire lävitse.

No, ensimmäisen yhteydenoton jälkeen kuitenkin tuli luvattu sähköpostivastaus, joka kuitenkin sisälsi vastauksen ihan vääriin asioihin, eli oikeastaan sama stokkivastaus kuin minkä @Katjane  antoi jo täällä, eli miten toimia jos on tullut väärä kello. Mutta tosiaan kun minä en ole saanut vielä mitään kelloa eikä tilausseurannassa ole tapahtunut yhtään mitään vaikka olen julkaisupäivänä kelloni tilannut. Eniten tässä ärsytti se, että vastaus lähetetään noreply-sähköpostiosoitteesta, johon en voi vastata ja jatkaa asian selvittämistä, joten ei auttanut kuin hypätä uudestaan chat-jonoon ja alkaa uudestaan selittämään ja selvittämään asiaa jälleen uuden ihmisen kanssa. 

No sittenhän se se toisella kertaa selvisi, että asiakaspalvelija näki koneelta, että olisin muka tilannut BT-mallin. Sanoin että ei en ole, minulla on tilausvahvistus LTE mallista ja tämä on nyt juuri se ongelma, että nämä on pitänyt olla korjattuna jo elokuussa ja viimeistään nyt, kun asiasta on täällä Yhteisössäkin moneen kertaan väännetty. Ja yhä edelleen minulla oli siellä väärä malli tilauksessa, joka olisi tullut sitten kuulemma joskus lokakuun puolivälissä, jonka jälkeen olisin voinut alkaa kelloa palauttamaan ja odottamaan oikeaa LTE-mallia. Asiakaspalvelijan ratkaisu olisi ollut että perun tilaukseni ja teen uuden LTE-mallista, mutta tätä en kyllä itse hyväksy, jos olen oikein mallin tilannut ja vahingossa on Telian järjestelmissä lipsahtanut tilaukseen syystä X väärä malli niin etteikö Telia voisi sitä myös itse korjata oikeaksi.

No nyt kuulemma selvitetään taas laitepuolelta ja huomenna minulle palataan asiaan. Vaihtoehdoksi tarjottiin taas tekstiviestiä tai noreply-sähköpostia. Sanoin etten huoli kumpaakaan vaan haluan nyt että asian ottaa hoitaakseen joku ihminen joka ottaa minuun yhteyttä sellaisesta kanavasta, johon voin myös vastata ja hänen kanssaan jatkaa asian selvittämistä. Mutta eihän tämä kuulemma onnistu, mutta sentään asiakaspalvelija lupasi itse soittaa. Sitä siis odotellessa.

Nyt haluaisin ihan oikeasti haastaa Telian moderaattoreita tälläkin palstalla, @Katjane @HannaSu @JoonasLam, näin hassunhauskalla tavalla sanottuna, miten meni noin niinkuin omasta mielestä? Tätäkin viestiketjua kun selaa taaksepäin niin 12.8. on jo tunnistettu, että verkkokaupassa on ollut virheellinen tuotenumero, mut ei hätää korjataan. Viime perjantaina @JukkaPar ille luvattiin et oikea kello on tulossa vaikka ilmoitus tulikin väärän kellon toimittamisesta. No väärähän sieltä tuli. Sunnuntaina sanottiin sitten että se on harmillinen yksittäistapaus ja minulle vastattiin että nyt katsotaan muut tilaukset kyllä läpi ja korjataan ja ilmoitellaan jos on ilmoiteltavaa. Ja nyt olen sitten itse ihan samassa tilanteessa ja mitään ei ole korjattu ja asiakaspalvelun toiminta on mitä on asian selvittämiseksi. Ymmärrän, että asia ei varmastikaan ole teidän käsissänne tai että te sitä voisitte korjata, mutta te kuitenkin olette näitä lupauksia täällä antanut. Voisitteko nyt sitten viedä asiaa eteenpäin sellaiselle henkilölle jolla on oikeasti valta, kyky, osaaminen, asiantuntijuus ja motivaatio korjata asiakkaidenne asiat niin nopeasti ja hyvin kuin mahdollista. Asiakaskokemuksena tämä alkaa olemaan aika ala-arvoista. 

Se mitä odotan on, että saan sen mitä ennakkotilauksen ensimmäisenä päivänä olen tilannutkin mahdollisimman nopeasti ja vaivattomasti, toivottavasti myös asianmukaisten selvitysten ja pahoittelun kera. En että minua pompotellaan, lähetellään vääriä tuotteita myöhässä tai sitten käsketään perumaan tilauksia tai palauttelemaan ja oikean saat sitten joskus. Ja että joudun asiaa kymmeneen kertaan selvittelemään ja samaan aikaan täällä lupaillaan kaikenlaista perätöntä. Uskoisin että tätä toivoo kaikki muutkin teidän asiakkaat tällä foorumilla ja sen ulkopuolella.

 

Jos asiaa Telialta tämän vuodatuksen jälkeen joku haluaa tarkemmin selvittää niin olen käytettävissä ja myös chat-keskusteluiden historiat on tallessa.


@Katjane  kirjoitti:

@esaL86 @Lukki805 @JukkaPar Väärän kellon saaneiden tilaukset on nyt selvitetty ja heille lähetetään tekstiviestillä sekä sähköpostilla lisätietoja miten tulee toimia. Ohjeistuksena on palauttaa väärä kello ja viestissä tulee myös alennuskoodi, jolla voi tilata oikean kellon alennettuun hintaan. Kaupanpäälle tarjotaan myös laturi (Samsung wireless charger duo watch black).

Pahoittelut ongelmista.


Milloin tekstiviesti ja/tai sähköposti on tulossa ?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@Lukki805  kirjoitti:

Hohhoijjaa,


 


Saaga tiivistyy. Olen tänään ollut kahteen kertaan myös asiakaspalveluun yhteydessä chatilla ja tarvii sanoa kyllä että kokemus huono. Huonon siitä tekee se, että asiakkaan ongelmaa ei tunnu kukaan ottavan tosissaan tai ratkaisuhaluisesti työn alle, vaan pompotetaan sinne tänne että saadaan asia pian pois omista käsistä. Ensimmäisen asiakaspalvelijan viesteistä jopa paistoi oikein kiire lävitse.

No, ensimmäisen yhteydenoton jälkeen kuitenkin tuli luvattu sähköpostivastaus, joka kuitenkin sisälsi vastauksen ihan vääriin asioihin, eli oikeastaan sama stokkivastaus kuin minkä @Katjane  antoi jo täällä, eli miten toimia jos on tullut väärä kello. Mutta tosiaan kun minä en ole saanut vielä mitään kelloa eikä tilausseurannassa ole tapahtunut yhtään mitään vaikka olen julkaisupäivänä kelloni tilannut. Eniten tässä ärsytti se, että vastaus lähetetään noreply-sähköpostiosoitteesta, johon en voi vastata ja jatkaa asian selvittämistä, joten ei auttanut kuin hypätä uudestaan chat-jonoon ja alkaa uudestaan selittämään ja selvittämään asiaa jälleen uuden ihmisen kanssa. 

No sittenhän se se toisella kertaa selvisi, että asiakaspalvelija näki koneelta, että olisin muka tilannut BT-mallin. Sanoin että ei en ole, minulla on tilausvahvistus LTE mallista ja tämä on nyt juuri se ongelma, että nämä on pitänyt olla korjattuna jo elokuussa ja viimeistään nyt, kun asiasta on täällä Yhteisössäkin moneen kertaan väännetty. Ja yhä edelleen minulla oli siellä väärä malli tilauksessa, joka olisi tullut sitten kuulemma joskus lokakuun puolivälissä, jonka jälkeen olisin voinut alkaa kelloa palauttamaan ja odottamaan oikeaa LTE-mallia. Asiakaspalvelijan ratkaisu olisi ollut että perun tilaukseni ja teen uuden LTE-mallista, mutta tätä en kyllä itse hyväksy, jos olen oikein mallin tilannut ja vahingossa on Telian järjestelmissä lipsahtanut tilaukseen syystä X väärä malli niin etteikö Telia voisi sitä myös itse korjata oikeaksi.

No nyt kuulemma selvitetään taas laitepuolelta ja huomenna minulle palataan asiaan. Vaihtoehdoksi tarjottiin taas tekstiviestiä tai noreply-sähköpostia. Sanoin etten huoli kumpaakaan vaan haluan nyt että asian ottaa hoitaakseen joku ihminen joka ottaa minuun yhteyttä sellaisesta kanavasta, johon voin myös vastata ja hänen kanssaan jatkaa asian selvittämistä. Mutta eihän tämä kuulemma onnistu, mutta sentään asiakaspalvelija lupasi itse soittaa. Sitä siis odotellessa.

Nyt haluaisin ihan oikeasti haastaa Telian moderaattoreita tälläkin palstalla, @Katjane @HannaSu @JoonasLam, näin hassunhauskalla tavalla sanottuna, miten meni noin niinkuin omasta mielestä? Tätäkin viestiketjua kun selaa taaksepäin niin 12.8. on jo tunnistettu, että verkkokaupassa on ollut virheellinen tuotenumero, mut ei hätää korjataan. Viime perjantaina @JukkaPar ille luvattiin et oikea kello on tulossa vaikka ilmoitus tulikin väärän kellon toimittamisesta. No väärähän sieltä tuli. Sunnuntaina sanottiin sitten että se on harmillinen yksittäistapaus ja minulle vastattiin että nyt katsotaan muut tilaukset kyllä läpi ja korjataan ja ilmoitellaan jos on ilmoiteltavaa. Ja nyt olen sitten itse ihan samassa tilanteessa ja mitään ei ole korjattu ja asiakaspalvelun toiminta on mitä on asian selvittämiseksi. Ymmärrän, että asia ei varmastikaan ole teidän käsissänne tai että te sitä voisitte korjata, mutta te kuitenkin olette näitä lupauksia täällä antanut. Voisitteko nyt sitten viedä asiaa eteenpäin sellaiselle henkilölle jolla on oikeasti valta, kyky, osaaminen, asiantuntijuus ja motivaatio korjata asiakkaidenne asiat niin nopeasti ja hyvin kuin mahdollista. Asiakaskokemuksena tämä alkaa olemaan aika ala-arvoista. 


Se mitä odotan on, että saan sen mitä ennakkotilauksen ensimmäisenä päivänä olen tilannutkin mahdollisimman nopeasti ja vaivattomasti, toivottavasti myös asianmukaisten selvitysten ja pahoittelun kera. En että minua pompotellaan, lähetellään vääriä tuotteita myöhässä tai sitten käsketään perumaan tilauksia tai palauttelemaan ja oikean saat sitten joskus. Ja että joudun asiaa kymmeneen kertaan selvittelemään ja samaan aikaan täällä lupaillaan kaikenlaista perätöntä. Uskoisin että tätä toivoo kaikki muutkin teidän asiakkaat tällä foorumilla ja sen ulkopuolella.


 


Jos asiaa Telialta tämän vuodatuksen jälkeen joku haluaa tarkemmin selvittää niin olen käytettävissä ja myös chat-keskusteluiden historiat on tallessa.





Vastailen tässä nyt myös kollegoiden puolesta, kun olit heitä ketjuun tägäillyt. Se täytyy kyllä myöntää ihan koko porukan voimin, että homma ei ole mennyt lainkaan putkeen. Meillä on tästä selvästi paljon opiksi otettavaa moneltakin kantilta. Matkan varrella on ollut paljon epäselvyyksiä ja asiakaspalvelukaan ei aina ole ollut täysin kartalla siitä kuinka näiden kanssa edetään. Täällä Yhteisössäkin on tosiaan viestitty, että tilaukset tullaan korjaamaan. Viime viikonloppuna kommentoimme täällä asiaa aluksi sen hetken tilannetietojen kanssa, joita meillä tästä aiheesta oli (eli tilaukset korjattaisiin, eikä toimenpiteitä tarvitsisi tehdä). Keskustelun myötä päädyttiin kuitenkin tekemään uutta tilannekatsausta, jossa selvisi, että harmillisesti korjaus ei sitten mennyt niin kuin oli suunniteltu ja asiakkaat ovat edelleen saaneet vääriä laitteita. Pahoittelut omalta osaltani että antamamme tieto ei olekaan pitänyt paikkansa. Sinun kohdaltasi tilanne on vielä avoin, etkä ole saanut niin oikeaa kuin väärääkään laitetta, joten en ihmettele että aihe herättää tunteita.

 

Selvittelemme asiaa edelleen laitetoimituksemme kanssa ja palaamme tänne ketjuun heti, kun saamme lisäinfoa mitkä on seuraavat stepit ja kuinka tämän kanssa edetään.

Moi,

 

Mielenkiinnolla odotamme miten tämä päättyy ja milloin ja mitä toimitetaan minulle ja toivottavasti kuulemme myös miten vaihtoprosessit menee muilla.

 

Tilannepäivitystä omalta osaltani, asiakaspalvelija soitti minulle tänään kuten oli luvannutkin. Hänelle siis pointsit siitä. Eipä hänellä uutta tietoa ollut, laitepuolelta hänelle annetaan vain tätä samaa vastausta mitä tässä nyt on jo moneen kertaan toisteltu virheellisten laitteiden vaihtamisesta. Kertoi kyllä kaikkensa yrittäneen saadakseen jotain tietoa, mutta minkäs hän viestinviejänä asialle mahtaa kun ei tietoa saa. Kuulemma minulle sitten joskus lähetetään joku tekstiviesti.

 

Eli summa summarum, en voi kun odottaa kunnes minulle jotain kerrotaan tilauksestani tai jotain (emme tiedä mitä) postiin kilahtaa. Hieno tilanne asiakkaan näkökulmasta. Elisalta kelloa löytyisi runsaasti varastosta mutta haluan kyllä katsoa miten Telia tämän asian hoitaa maaliin.

Minulla vastaava tilanne tilauksen suhteen. Olen ollut yhteydessä aspaan useamman kerran tilauksen vuoksi ja joka kerta sama laulu. Oikea malli, eli LTE/4G tulossa kunhan saavat laitteita varastoon. Ensin luvattiin toimitus viikolle 35-37. Viikolla 38 soitin uudestaan tilauksen perään, nyt toimituspäiväksi sanottiin 14.10

Mielenkiintoiseksi asian tekee se että kelloa on ollut ja on tälläkin hetkellä varastossa/myynnissä telian nettimyynnissä mutta jostain syystä näitä ei riitä lähetettäväksi niille jotka ovat vehkeen ennakkotilanneet..

Pieni korjaus edelliseen.

 

Nyt olikin varastotilanne muuttunut 4g mallin osalta nettimyynnissä.  Nyt toimitus päiväksi luvataan 7.10

Itse taas huomasin sattumalta tilausseurannasta et varastohallinta on peruuttanut tilaukseni tänä aamuna, mitään ilmoitusta tästä ei kyllä ole tullut tai uutta korvaavaa tilausta. Joten mielenkiinnolla odotellaan et tuleeko enää yhtikäs mitään 😁>

Sama tilanne täällä kuin @Lukki805  ...

Tein pieninen testin maanantaina: tein täysin uuden tilauksen LTE malliseen kelloon ja yllätys yllätys tuli jo eilen postiin... onpas outoa Telia???

Ohhoh..

 

Jos tilanne on tämä niin nyt sit ihan oikeasti joku Telialta selittämään tämä tilanne auki ja pikaisesti. Ensimmäisenä tilanneet ennakkotilaajat odottaa kelloaan 2kk mutta uudet tilaajat saavat 3 päivässä?

Tarkastin oman tilausseurantani. Sama homma, minunkin tilaukseni on peruttu!! 🤣>🤣>

Samaa mieltä @Lukki805 kanssa. Olemme tilanneet kellon ennakkoon ja joudumme odottelemaan toista kuukautta että saamme lähettää väärän kellon takaisin. Ja nyt joudumme tilaamaan uudestaan ja joudumme jonon päähän. EI MITÄÄN järkeä. Kannattaisi varmaan ennakkotilanneiden tilaukset hoitaa kuntoon ennen kuin ottaa vastaan uusia tilauksia. Luvattiin myös s-postia sekä tekstiviesti asiasta, mutta ei ole edes sitä kuulunut. Alkaa kyllä näyttämään siltä, että Telian palvelut alkaa olemaan omalta osalta ohi. 


 


 


Edit AaTanja: lisätty tägitys.

Kyllä tässä hommassa haisee vahvasti se että kun mokasivat tuon tuote linkityksen ja myivät väärällä hinnalla hetken aikaa, niin yritetään korjata tilanne pitkittämällä tilausten toimitusta niin kauan että tilaaja kyllästyy ja peruu tilauksen. Tai yritetään kepillä jäätä lähettämällä BT versiota vaikka tilattu LTE versio jos vaikka tilaaja ei huomaiskaan mitään...

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Raipe24Y  kirjoitti:

Kyllä tässä hommassa haisee vahvasti se että kun mokasivat tuon tuote linkityksen ja myivät väärällä hinnalla hetken aikaa, niin yritetään korjata tilanne pitkittämällä tilausten toimitusta niin kauan että tilaaja kyllästyy ja peruu tilauksen. Tai yritetään kepillä jäätä lähettämällä BT versiota vaikka tilattu LTE versio jos vaikka tilaaja ei huomaiskaan mitään...




Samalla myös @esaL86  ja @Lukki805 ja @gabrielo ja muut:


 


Pahoittelut, meillä tosiaan tapahtui virhe näissä toimituksissa. Emme yritä tässä venkoilla mitään, käymme parhaillaan keskustelua sisäisesti tilanteen hoitamisesta ja kunhan se päättyy niin meiltä lähtee kellon tilanneille viestintää. Niille, joille on mennyt väärä malli sekä niille, joille ei ole mennyt vielä mitään.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Raipe24Y @esaL86 @Lukki805  @gabrielo ja muillekin tiedoksi, että olemme hetki sitten lähettäneet viestit asiakkaille, jotka ovat saaneet väärän kellon tai jotka ovat omaansa vielä odottaneet. Viestissä on ohjeistettu miten voitte tehdä uuden tilauksen ja väärän kellon saaneille neuvomme palauttamaan sen asiakaspalautuksena. Kaupanpäällisenä toimitamme myös jo aiemmin luvatun laturin. 

Eli kerrataanpa:

 

Ennakkotilaajat (jotka varmasti ovat myös suurin osa teidän kanta-asiakkaitanne) tilaavat kellon ennakkomyynnistä heti julkistuksen jälkeen juuri sillä, että haluavat saada kellon ensimmäisten joukossa ja mahdollisimman pian.

 

Te tiedätte, että tilauksissa on häikkää heti ennakkomyynnin alettua ensimmäisinä päivinä (12.8), mutta ette saa asiaa korjattua. Teille kerrotaan asiasta vielä useampaan kertaan syyskuussa, että asia ei ole kunnossa, mutta ette saa asiaa siltikään korjattua.

 

Ratkaisuna melkein kuukausi sen jälkeen kun toimitusten olisi pitänyt alkujaan alkaa ja sen jälkeen kun kelloja on jo myös toimiteltu vasta hetki sitten tilanneille, päädytte siihen että yksipuolisesti informoimatta tai kysymättä peruutatte asiakkaiden tilaukset ja sanotte vain että tehkää uusi tilaus. 

 

Tämä kaikki johtaa siihen, että ennakkotilaajat ovat joutuneet selvittämään asiaa lukemattomia kertoja asiakaspalvelun kanssa ja täällä foorumilla, peruuttamaan tilausta tai palauttamaan väärää tuotetta, mahdollisesti selvittelemään käteismaksun palautusta ja tilaamaan uuden, jolloin saavat kellon viimeisenä kaikkien muiden saatua sen ensin. Kyllä on hienoa olla ennakkotilaaja!

 

Tästä hyvityksenä viestissä luvataan kello ALEHINTAAN, eli siihen hintaan millä se on alkujaankin tilattu ja KAUPAN PÄÄLLE laturi, jonka ennakkotilaajana olisimme saaneet joka tapauksessa Samsungin kampanjasta, jos olisitte asiat hoitanut oikein.

 

Telialaiset, kaksi kysymystä: kuvasinko tässä tarinan kulussa jotain väärin tai virheellisesti? Ja onko tämä mielestänne tapa joten ennakkotilaajia ja kanta-asiakkaita kohdellaan ja onko asiakkaiden näkemä vaiva ja kokema mielipaha (tähän olisi rumempikin sana) nyt hyvitetty näillä?

 

Ps. Olisiko tämän korjausliikkeen voinut tehdä elokuun 12. päivä kun virhe ensi kerran havaittiin, jolloin ennakkotilaajat olisi voitu edelleen laittaa tilauslistojen kärkeen ennen toimitusten alkamista, mikä ei siis olisi johtanut asiakkaille minkäänlaiseen viivästykseen ja heidän vaivannäkönsä olisi minimoitu?

 

Pps. Ei muuten haittaisi yhtään, jos moderaattoreiden selän takaa joku laiteliiketoiminnasta vastaava johtaja tai manageri tulisi myös tänne foorumille ilmaisemaan oman kantansa miten asiat on hoidettu.

 

Vastausta odotellen ja niistä sitten omat johtopäätökset vetäen..

Mielestäni erinomaisen hyvin kiteytetty postaus tilanteesta @Lukki805  👍>

Saamani ohjeen mukaan tilasin ja maksoin siis uudestaan jo kerran tilaamani ja maksamani kellon.

Sitten olin ohjeen mukaan yhteydessä asiakaspalveluun jossa 40 minuutin jälkeen tuli vastaus että 12.8 maksamani summa palautetaan minulle 1-3 viikon kuluessa. Eli Telialla on minun rahoja yli 800€ halussaan yli kaksi kuukautta eikä minulla ole yhtään kelloa.

On tämä surkeaa.

no, alennuskoodi ei toimi minulla... "Syöttämäsi alennuskoodi on virheellinen"... 

@TeroRe kun olen jo tilannut uuden kellon maanantaina (tilasunro 9695258) ja sain se tänään, onko mahdollista pitää se ja saada "Wireless Charger Duo"? En välitä alennuksesta. 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

@Raipe24Y @esaL86 @Lukki805  @gabrielo ja muut tilaajat, tosi harmi oli huomata viesteistä heti aamusta ettei koodi ollut lähtenytkään toimimaan, mutta nyt se toimii ostoskorissa lisätessä! 


 


Pahoittelut kovasti, että mennyt niin hankalan kautta tämä kellotilaus. Mitä sen koko toimitusprosessiin ja tapahtumasarjan kulkuun tulee, niin me vielä palaamme siihen kattavammalla vastauksella. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@gabrielo  kirjoitti:

no, alennuskoodi ei toimi minulla... "Syöttämäsi alennuskoodi on virheellinen"... 




@AaTanja tuossa kuittasikin jo tuon alekoodin, että nyt sen pitäisi toimia. Pahoittelut, että siihenkin tuli vielä ylimääräistä säätöä.


 



@gabrielo  kirjoitti:

@TeroRe kun olen jo tilannut uuden kellon maanantaina (tilasunro xxxyyy) ja sain se tänään, onko mahdollista pitää se ja saada "Wireless Charger Duo"? En välitä alennuksesta. 




En lähde lupailemaan yksittäisten tilausten osalta mitään, pahoittelut mutta ymmärrät varmasti. Kun kerkeet niin ota yhteys asiakaspalveluun niin saat sovittua tuosta tarkemmin? Kiitos 🙂>

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

Tuotepäällikkömme Petri Feirikki kertoo, että alkujaan ongelma syntyi, kun verkkokaupassamme oli viime kuussa tilattavan tuotteen tiedoissa virheellinen tuotenumero, ja teille pääsi sen seurauksena lähtemään kellosta LTE-version sijaan BT-versio. Tilausvahvistuksella tuote näkyi oikein, ja se osaltaan lisäsi hämäystä. Tilauksia korjattiin tuolloin manuaalisesti kuntoon. Valitettavasti tilanne pääsi myöhemmin toistumaan, kun virheen korjaus ei onnistunut odotetulla tavalla. Sisäinen viestintämme hieman ontui tässä verkkokaupan vikatilanteessa, mikä onkin meillä hyvä tarkastelun paikka sille, kuinka saada vastaisuudessa tieto kulkemaan asiakasrajapintaan ja asianosaisille asiakkaille mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti. Kiitos jokaiselle kommentoineelle, palautteen myötä pääsimme jäljille ja pystymme kehittämään toimintatapaamme.


 


Koska tuotteita ei verkkokaupassamme voi vaihtaa ns. lennosta toiseen malliin, jouduimme siksi perumaan jo tehdyt tilaukset. Tarkoitusperät olivat hyvät, sillä näin saatoimme antaa mahdollisuuden uudelle tilaukselle. Mainittakoon vielä, että aivan alkujaan myös tuotteen saapumisen viivästyminen valmistajan toimesta aiheutti oman haasteensa toimituksien aloittamiselle.


 


Petri Feirikki pahoittelee tilanteen aiheuttamaa vaivaa ja samalla kertoo, että virhetilasta koitunut 50€ edullisempi hinta on teille edelleen voimassa, kun saatte LTE-kellon BT:n hinnalla. Tämä toivottavasti osaltaan hiukan kompensoi pitkittynyttä kellonhankintaanne.

Tämä keskustelu tyssäsi näemmä tähän ja minkä tässä asiakkaana mahdatkaan. Voivotellaan ja pahoitellaan. Toivottavasti jotain on edes opittu, mitä epäilen kyllä. Itselleni kyllä viimeinen kerta tilata telialta mitään ainakaan ennakkoon jos tavaran nopeasti haluaa. Ja kokemuksena kiistatta ajaa siihen, että pitää nyt arvioida kokonaisuus ja katsoa myös talouden liittymät uusiksi mitä kilpailijoilla on tarjota. Sen verran jäi huono maku suuhun.

Vastaa