Telian asiakaspalveluun on ilmeisen vaikeaa saada yhteyttä muuten kuin Chatilla tai soittamalla.
Olin yhteydessä Teliaan Chatin kautta ja sain ilmeisesti kysymysmääräni takia poikkeuksellisesti täyttää kysymyslomakkeen ja palauttaa sen. Vastauksessa jäi muutama asia auki, joten kysyn niitä täällä.
Olen hankkimassa Samsungin Galaxy Watchia, joka ilmeisesti on tällä hetkellä ainoa eSIM kelpoinen laite.
Telia-kaupan hinnat eivät aina ole kaikkein edullisimpia. Voiko ko. kellon ostaa muualta kuin Telialta eSIM-käyttöön. Jos voi niin käykö pelkästään Suomesta ostettu kello, vai kelpaako esim. Irlannista ostettu? Eli oletetaan että minulla on jo Telian liittymä. Voinko mennä ulkomailta hankitun Galaxy Watchin kanssa Telian myymälään pyytämään siihen eSIM-käyttöä ja MultiSimiä?
MultiSim-palvelu tulee sitten omalla kuukausimaksullaan liittymän kk-maksun lisäksi?
Esimerkiksi jos on Rajaton Lite 100 m (24,90) ja sitten haluaa Galaxyn eSIM-käyttöön niin pitää olla MultiSim-palvelu, joka maksaa 6,90/kk. Yhteensä kuukausimaksu olisi siis 31,80.