Samsung Galaxy st edge tilttasi

  • 15 October 2016
  • 4 kommenttia
  • 1 katselukerta

  • Savumerkittäjä
  • 5 kommenttia
Pari kuukautta vanha puhelin viiden päivän ajan tehnyt niin, että kuvakkeet kyllä näkyvät mutta puhelin ei reagoi kosketukseen eli mikään ei toimi ja hetken päästä sammuu. Olen tähän aamuun mennessä saanut puhelimen auki painamalla virta- ja äänen vähennynappulaa yhtäaikaa mutta nyt puhelinta ei enää saa auki. Ostin puhelimen Soneran verkkokaupasta mutta saisikohan apuja jos vie liikkeeseen. Onkohan uusi puhelin tullut tiensä päähän ?.

4 kommenttia

Malli oli siis s7 edge...olin kirjoittanut virheellisesti otsikon
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei blota!


 


Kokeilehan vielä näitä keinoja (ohje on kyllä vanhemmalle mallille, mutta samat keinot pätee ;))


 


http://www.samsung.com/fi/support/skp/faq/1077511

Moi, vein puhelimen jo sunnuntaina huoltoon ja virkailija epäili syyksi kun olin hyväksynyt uusimman ohjelmistopäivityksen ja se olisi pistänyt puhelimen sekaisin. Ei saanut virkailijakaan puhelimeen virtaa, mustassa näytössä vilahti vas. yläkulmassa pienen pienellä oranssilla tekstillä joitakin koodeja eikä muuta. Mykkänä oli koko luuri. Nyt sitten odottelen mikä on tuomio !! Kiitos apuehdotuksesta.

Itsellä myös s6 edge uusimman ohjelmistopöivityksen jälkeen teki samaa...tehdasasetusten palautusten auttoi noin viikoksi ja nyt alkoi sammumaan jatkuvasti...

Vastaa