Samsung galaxy s6 edge+ ongelma

  • 15 October 2016
  • 6 kommenttia
  • 1 katselukerta

Mistä johtuu että mun samsung galaxy s6 edge+ puhelin katkaisee heti netti yhteyden kun jou soittaa minulle tai minä soitan jonnekkin?


6 kommenttia


@vuorja76 kirjoitti:

Mistä johtuu että mun samsung galaxy s6 edge+ puhelin katkaisee heti netti yhteyden kun jou soittaa minulle tai minä soitan jonnekkin?




Voi johtua siitä, että puhelut ei toimi 4G-verkossa, joten puhelun aikana tipahtaa 3G- tai 2G-verkkoon.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@vuorja76 kirjoitti:

Mistä johtuu että mun samsung galaxy s6 edge+ puhelin katkaisee heti netti yhteyden kun jou soittaa minulle tai minä soitan jonnekkin?




Kyseessä voi olla mahdollinen vika joko verkossa tai laitteessa. Voitko kokeilla toisella puhelimella, toistuuko sama ongelma?


Netin pitäisi kyllä toimia puhelun aikanakin.

Miksi sitten entisessä galaxy s4 kännykässä ei ollut mitään ongelmia ja pysty puhumaan samaan aikaan puhelimessa ja kirjoittaa messenger viestejä? Tää mun uusi kännykkä katkaisee heti messengerin ku joku soittaa minulle

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@vuorja76 kirjoitti:

Miksi sitten entisessä galaxy s4 kännykässä ei ollut mitään ongelmia ja pysty puhumaan samaan aikaan puhelimessa ja kirjoittaa messenger viestejä? Tää mun uusi kännykkä katkaisee heti messengerin ku joku soittaa minulle




Kyseessä on siis joko verkkovika tai puhelimessa on jokin vika, niinkuin tuossa aiemmin kirjoitin pitäisi nettiä pystyä käyttämään ( vaikka messengeriä ) puhelun aikana. Voitko testata toisella puhelimella, niin saataisiin selville onko vika puhelimessa?


 


Tässä vielä matkapuhelinverkon häiriökartta : https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Hairiokartta?id=1401

 Joo toimii s4 puhelun aikana netti ja facebook ja messenger

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@vuorja76 kirjoitti:

 Joo toimii s4 puhelun aikana netti ja facebook ja messenger


 




Eli vika on silloin puhelimessa. Voithan tietenkin kokeilla vielä, toimisiko netti jos laitat puhelimesta ensisijaiseksi verkoksi vaikka WCDMA/GSM.


Mutta muuten takuuhuoltoon puhelin, jos ei ala toimimaan.

Vastaa