Sim kortilta numerot puhelimeen

  • 15 October 2016
  • 6 kommenttia
  • 2728 katselukertaa

Mulla on Samsung Galaxi A5 puhelin ja kaikki yhteystiedot on sim-kortilla.Vaihdoin liittymää ja sain uuden sim-kortin.Miten siirrän vanhalta simmiltä nuo yhteystiedot puhelimen muistiin ja sitä kautta uuteen simmiin.Olen räplännyt tuota puhelinta mutta en ole löytänyt paikkaa mistä nuo vois siirtää puhelimeen.Osaisikohan joku auttaa miten sen teen/mitä kautta pääsen tekemään tuon homman?


6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@seniori54 kirjoitti:

Mulla on Samsung Galaxi A5 puhelin ja kaikki yhteystiedot on sim-kortilla.Vaihdoin liittymää ja sain uuden sim-kortin.Miten siirrän vanhalta simmiltä nuo yhteystiedot puhelimen muistiin ja sitä kautta uuteen simmiin.Olen räplännyt tuota puhelinta mutta en ole löytänyt paikkaa mistä nuo vois siirtää puhelimeen.Osaisikohan joku auttaa miten sen teen/mitä kautta pääsen tekemään tuon homman?




Hei seniori54 ja tervetuloa Klaaniin! Varmaan yksinkertaisin tapa yhteystietojen siirtämiseen sujuu gmail-tilin kautta. Eli asetukset -> tilit -> oma gmail tili -> synkronoi yhteystiedot. Gmail-tilin avulla löydät aina yhteystietosi, kun olet kerran ne synkronoinut.

Tuon kyllä tiesin mutta haluan ne puhelinnumerot vanhalta simmiltä tuohon uuteen.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@seniori54 kirjoitti:

Tuon kyllä tiesin mutta haluan ne puhelinnumerot vanhalta simmiltä tuohon uuteen.




Sinun pitäisi siirtää vanhalta sim-kortilta puhelimeen yhteystiedot ensin. Kait Samsungissa menee jotenkin näin -> avaa yhteystiedot -> tuo yhteystiedot ja sitten kun tuo onnistuu niin uusi sim-kortti ja sama toiminto paitsi vie yhteystiedot.

Kun teen noin antaa vaihtoehdot:Siirrä laitessa olevat yhteystiedot kohteeseen Google Samsung Account.Mikähän tuo Account on?

Nyt löytyi kun aikani yritin joka mahdollisesta paikasta.Joten ongelma ratkaistu.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@seniori54 kirjoitti:

Kun teen noin antaa vaihtoehdot:Siirrä laitessa olevat yhteystiedot kohteeseen Google Samsung Account.Mikähän tuo Account on?




Samsungin tili on Samsung Account. Kyllä minä luulisin, että saat yhteystiedot gmailiin laitettua sim-kortista. Pitäisi onnistua yhteystietojen synkronoimisella. Gmailissa kun on yhteystiedot niin ne ovat myös siinä puhelimessa, missä olet tuon synkronoinnin tehnyt. Sitten uusi sim-kortti puhelimeen yhteystiedot ja synkronointi. Tai siis Samsungissa yhteystiedoissa -> vasemmalta alanäppäimestä painamalla vaihtoehdot -> tuo/vie -> tuo sim-kortilta/vie sim-kortille.


 


Juuri huomasin että löysit ratkaisun, hienoa :smileyhappy:

Vastaa