Sonera ei vastaa reklaamatioon eikä noudata kuluttajasuojalakia

  • 15 October 2016
  • 4 kommenttia
  • 1 katselukerta

Aika törkeää toimintaa Soneralta.

Ostin iphone 6 Soneralta ja puhelin pimeni neljä päivää takuun umpeuduttua, tosin ongelmaa oli jo ennen sitä.

Puhelinta on pompoteltu nyt kolmatta viikkoa, huoltoyhtiö ei suostu korjaamaan eikä reklamaatioon, jonka tein viikko sitten kukaan vastaa. Asiakaspalvelussa kukaan ei osaa sanoa mitään ja puhelin makaa nyt kolmatta viikkoa SCF-huollossa.

 

Ei koskaan enää Soneraa!


4 kommenttia

Morjesta moro ja tervetuloa Klaaniin , kiva että olet messissä!


Reklamaatioissa käsittelyaika on tällä hetkellä viikon pintaa, eli uskoisin että saat vastauksen tässä ihan piakkoin. Laitoitko muuten mitä kautta reklamaation tulemaan?

Ohjeistuksen mukaisesti omien sivujen kautta. Huomenna tulee tasan viikko... Puhuin kuluttajasuojeluvirkailijan kanssa ja sieltä homma lähtee etenemään ellei Sonera toimi tällä viikolla.

...siis tänään tuli viikko täyteen.

Jos käy niin, ettei huomenna vielä kuulu vastausta, ei kannata hätääntyä.


Reklamaation arvioitu käsittelyaika on meillä tällä hetkellä noin viikon verran. Kuluttajansuojalaissa käsittelyaikaa ei rajata näin lyhyeksi, eli mitään laittomuuksia ei toki ole päässyt tapahtumaan. Kaikki reklamaatioksi kirjatut yhteydenotot käsitellään ja niihin vastataan aina mahdollisimman pian.


 


 

Vastaa