Sony Xperia M5 ongelmia

  • 15 October 2016
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Ennen Jouluna sain m5:n johon olin tosi tyytyväinen pari ekaa viikkoa..nyt about viikon ajan tehnyt tuota sammumaan,käyntiin ei lähde kuin laturiin laittamalla. Sammuessaan ollut akkua esim.10% ja kun käyntiin lähtee laturiin kiinnittämistä,akkua onkin mukamas esim.50% tai enemmän. Akku kestää nippanappa päivän..kamerassa kuvan laatu täydellinen kunhan ei heilahta yhtään. Myös tämä tekee sitä että huutaa virhettä eikä kamera käynnisty ilman puhelimen sammuttaminen. Eli ilmeisesti olen saanut sen ö-mappiin kuuluvan version joka lähetettävä huoltoon,oikein kiva. Kauanko kestää ennenkuin puhelimen huollosta takaisin saa?


 


 


Edit RaMaria: Muokattu otsikkoa


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei Saarahi ja tervetuloa Klaaniin! Täältä löytyy aiempi viestiketju Sony Xperia M5:stä : 


http://klaani.sonera.fi/t5/iPhone-iPad-Android-Windows/Kayttokokemuksia-Sony-Xperia-M5/td-p/114637/page/5


Siellä jollakin oli huoltoreissu kestänyt pari viikkoa, mutta taitaa tuo kesto riippua ruuhkasta ym.

Joo, korjausta ei tunnu tulevan. Sääli, muuten hyvä puhelin. Tosin kaikkea roskasovellusta riesana joista ei pääse eroon. Mutta se on Androideissa tapana.

Minulla meni alle kaksi viikkoa ennen joulua. Mutta sen jälkeen huoltoyritys on vaihtunut, en tiedä tästä uudesta. Pahaa pelkään ettei luurisi huollossa korjaannu. Omani tuli huollosta takaisin merkinnällä "ohjelmisto päivitetty" mutta sama kaatuilu jatkuu. Sikäli jännä, että kun asentaa Androidin uudelleen, se toimii jokusen viikon OK, sitten alkaa kaatuilu. Samaten jos valitsee puhelinverkko-asetuksista "vain GSM" niin kaatuilua ei tapahdu. Silloin toki netin käyttö menee niin hitaaksi, ettei voida enää puhua älypuhelimesta.

Vastaa