Sony Xperia Z1 Compact

  • 15 October 2016
  • 3 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Sony Xperia Z1 Compact on loppunut Soneran ja Tele Finlandin verkkokaupoista. Ei ihme sillä pienessä paketissa on paljon hyviä puolia : edullinen hinta, kohtuullinen kamera ( 20.7 Mpx ), pölyn- ja vedenkestävä, android 5.0.2 lollipop ( viimeisin päivitys ), älypuhelinten paras akunkesto, noin muutamia mainitakseni. Mikrobitin testivoittaja 2/2014. Itse hankin omani Soneran verkkokaupasta tänä keväänä tarjoushintaan 269e, kun päivitin liittymäni.


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20


@kiisseli67 kirjoitti:

Sony Xperia Z1 Compact on loppunut Soneran ja Tele Finlandin verkkokaupoista. Ei ihme sillä pienessä paketissa on paljon hyviä puolia : edullinen hinta, kohtuullinen kamera ( 20.7 Mpx ), pölyn- ja vedenkestävä, android 5.0.2 lollipop ( viimeisin päivitys ), älypuhelinten paras akunkesto, noin muutamia mainitakseni. Mikrobitin testivoittaja 2/2014. Itse hankin omani Soneran verkkokaupasta tänä keväänä tarjoushintaan 269e, kun päivitin liittymäni.


Tässä tämmöinen hieno kukkakuva ( 8Mpx ja säädöt automaattiset ), ihan rikkaruohoja ja kukkien halkaisija luonnossa n. puoli senttiä ;)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Kissamme nauttii ulkonaolosta. Alunperin kuva oli 21 Mpx:liä, mutta jouduin pienentämään tänne 4 Mpx:liin että sain sen ladattua :smileyvery-happy:

Mulla oli kanssa tuo kyseinen Z1 Compact, taisin sen viime vuoden keväänä hankkia.


 


Erinomainen laite kaikkinensa. Hyvä kamera, hyvä käytettävyys ja vedenkestävyys ovat itselle nuo tärkeimmät ominaisuudet.


Tuo Sony kulki mullakin metsästysreissut mukana vielä viime kevääseen saakka, näyttö toimi vesisateella erinomaisesti, mikä on kumminkin aika tärkeetä jos trackeria käyttää. Muun merkkisissä laitteissa tuo ei niin hyvin pelittänyt, mun isäni esimerkiksi osti juuri tämän vuoksi Z3 Compactin, innostuneena tuosta Z1 toimivuudesta.


 


Akunkesto on myös laitteessa on erinomainen. Testamenttasin ton Z1 Compactin mun äidille tossa keväällä. Hänkin on tykännyt tosi paljon. Hänellä on aikasemmin ollut Nokiaa ja Sampan edullisemman luoka älyluureja, joten tuo Z1 tuli hälle tarpeeseen. :)


 


 


Ps. Toi sun kissa on ihan saman näkönen kun mun Muru. :)

Vastaa