Sony Xperia Z1 Compact

  • 15 October 2016
  • 2 kommenttia
  • 23 katselukertaa

Hellurei.

Kyseiseen luuriin on ilmaantunut omituinen vika: näyttö pimenee välittömästi jos vastaan puheluun tai soitan puhelun. En siis saa esimerkiksi kaiutinta päälle.

Olenkohan saanut tämän ilmiön aikaan omilla toimillani, ts mahdollisesti räpeltänyt asetuksista jotain mikä tämän on aiheuttanut? Sitkeästi olen puhelintani tutkinut pari päivää mutta ei ole auttanut asiaa. Muutoin kännykkä toimii normaalisti.

Puhelin on tämän vuoden puolella ostettu eli ei ole kovin vanhakaan. Huoh, aina jotain hanklaluuksia näitten älylaitteiden kanssa....

Kiva, jos tähän ongelmaan löytyisi helppo ratkaisu. Kiitos etukäteen!

 


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@jalleri kirjoitti:

Hellurei.

Kyseiseen luuriin on ilmaantunut omituinen vika: näyttö pimenee välittömästi jos vastaan puheluun tai soitan puhelun. En siis saa esimerkiksi kaiutinta päälle.

Olenkohan saanut tämän ilmiön aikaan omilla toimillani, ts mahdollisesti räpeltänyt asetuksista jotain mikä tämän on aiheuttanut? Sitkeästi olen puhelintani tutkinut pari päivää mutta ei ole auttanut asiaa. Muutoin kännykkä toimii normaalisti.

Puhelin on tämän vuoden puolella ostettu eli ei ole kovin vanhakaan. Huoh, aina jotain hanklaluuksia näitten älylaitteiden kanssa....

Kiva, jos tähän ongelmaan löytyisi helppo ratkaisu. Kiitos etukäteen!

 


Hei! Olisiko läheisyysanturissa jotain roskaa/pölyä tai pidätkö vanhingossa sormea sen päällä pitäessäsi puhelinta kädessä? Läheisyysanturi, joka sijaitsee siinä Sonyn merkin kohdalla mutta vasemmassa reunassa, tehtävänä on pimentää ruutu kun esim. korvanlehti koskettaa sitä soittaessasi. Näin muut eivät näe kenelle soitat. Minun mieheni ihmetteli samaa vikaa alkuunsa, kunnes huomasin että hän laittoi sormen aina sen anturin päälle :smileylol: 

Hepsistä.

Vinkistä oli avuksi joskaan vikana ei ollut sormi vaan USB-portin päälle asettamani teipin palanen. Portin suojakansi irtosi ja katosi tässä jokin aika sitten enkä keksinyt muuta suojaksi kuin palasen ilmastointiteippiä. Myönnetään, jesarillakaan ei ihan kaikkea voi korjata :)

Niin että kiitos kovasti vinkkauksesta!!!

Vastaa