Sudio Fem -kuulokkeista ei kuulu puhelut


Jostain syystä Sudio Fem-kuulokkeistani ei enää kuulu puhelut. Puhelun tullessa tai soitettaessa kuulokkeet ovat täysin mykät. Musiikki, videot ja näppäinäänet kuuluu normaalisti. Onko samanlaisia kokemuksia ja miten ongelman voisi ratkaista?


3 kommenttia

Hei @Mhmikko ja tervetuloa Telia Yhteisöön! 🙂> Tälläistä ei itselle ole tullut vastaan, että pelkästään puheluissa olisi häikkää, mutta muuten toimii normisti. Tähän voisi auttaa kuulokkeiden resetointi, jonka ohjeet löysin Sudion sivuilta. Oletko kokeillut uudelleenkäynnistää puhelintasi? Sekin voisi tepsiä 🤔>

Hei:) molemmat olen kokeillut. Voisiko vikaa olla iPhone XR-puhelimeni asetuksissa? Olen niitäkin yrittänyt tutkia, mutta en ole löytänyt ratkaisua sieltäkään.


@Mhmikko@  kirjoitti:

Hei:) molemmat olen kokeillut. Voisiko vikaa olla iPhone XR-puhelimeni asetuksissa? Olen niitäkin yrittänyt tutkia, mutta en ole löytänyt ratkaisua sieltäkään.




Näin voi toki olla. Kannattaa käydä vielä nuo asetukset läpi, jos sieltä löytyisi jotain kuulokkeiden toimintaan vaikuttavaa kohtaa mitä pääsisi muokkaamaan. Tuli myös mieleen, että jos kuulokkeiden mikrofonissa on jotain häikkää, niin se saattaisi vaikuttaa siihen etteivät puhelut kuulu normaalisti. 🤔>


 


Onko kukaan Yhteisöläinen törmännyt vastaavanlaiseen ongelmaan?

Vastaa