Suosituksia Android puhelimista


Kunniamerkki +5

Mikä älypuhelin olisi hyvä, sellainen jossa päivitykset toimisi hyvin eikä olisi turhia härpäkkeitä ja sellainen, jossa olisi hyvä akku? 


 


Edit ReOlivia: Muokattu otsikkoa


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7

@Jemia@  kirjoitti:

Mikä älypuhelin olisi hyvä, sellainen jossa päivitykset toimisi hyvin eikä olisi turhia härpäkkeitä ja sellainen, jossa olisi hyvä akku? 


Akun kestävyys on tietysti kaikissa älypuhelimissa vähän kysymysmerkki. Android One laitteissa kyllä pääsääntöisesti on ihan kelvollinen akku ja itse suosin Nokiaa juurikin sen vuoksi, että niissä ei ole juurikaan turhuuksia ja niistäkin suurimman osan voi poistaa tarvittaessa tai ainakin piilottaa käyttöliitttymästä.

 

https://mobiili.fi/puhelimet/

 

PS. Itse olen firmistä päivitellyt Nokiaani menestyksellä 7.0 => 8.0 => 8.1 => 9.0 ja tuo 9.0 (Pie) on ollut käytössä jo useamman kuukauden. Uusimmissa Nokioissa se 9.0 lienee jo alusta asti.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Ainakin tässä Nokian uusimmassa puhelimessa on päivitykset turvattu hyväksi aikaa eteenpäin. Toki Samsungillakin homma toimii kuten myös OnePlussalla. Eli lähinnä makuasia mikä noista miellyttää, minkä verran on valmis satsaamaan ja mitä ominaisuuksia pitää tärkeimpänä. Akun osalta tehokkain taitaa näistä edellä mainituista malleista olla OnePlus. 


 


Olemme kirjoitelleet kollegojen kanssa laite-esittelyitä tuonne Blogi -osioon, joten kannattaa tutustua niihin jos jokin tietty puhelimalli kiinnostaa. Siellä on myös ominaisuudet esitelty tarkemmin aina kyseisen puhelimen osalta. 

Kunniamerkki +5

Kiitos vastauksista, pitää tutustua tuohon blogiin, että saa lisää tietoa. Itsellä älypuhelin tulee vain puheluihin ja viesteihin sekä vähäiseen nettikäyttöön. Tietysti sillä sitten voisi kuvia myös ottaa. :smileyhappy:

Vastaa