Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63958
Kirjoituksia 174219

Telia Upgrade ja laitteiden saatavuus, jotta puhelinta voisi vaihtaa



Highlighted

Telia Upgrade ja laitteiden saatavuus, jotta puhelinta voisi vaihtaa

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

Telia Upgrade ja laitteiden saatavuus, jotta puhelinta voisi vaihtaa

1/5

Hei,

 

Olisin valmis vaihtamaan vuoden palvelleen iPhone 7 plus mallin iPhone X 256Gb malliin, jos niitä olisi myymälässä saatavilla.

 

Telia kauppojen saldon on nollilla ja laitetta ei saa. Verkkokaupassa on saldoa ja laitetta toimitetaan 1-2pv sisällä. Miksi laitetta ei saa tilattua liikkeeseen? Liikkeessä sanottiin, että he eivät saa tilata laitetta myymälää, jotta vaihdon voi tehdä. Miten tuon laitteen vaihdon voi sitten tehdä, kun myymälä ei voi tiltata Telian varastolla olevaa laitetta myymälään vaihtoa varten? Laitteen pitäisi olla myymälän hyllyssä, jotta vaihto voitaisiin tehdä. Miten tämä voi olla mahdollista.

 

Miten laitevaihto voidaan tehdä upgrade ohjelman puitteissa, kun myymälät eivät saa laitetta tilata ja myymälöiden saldot näyttää nollaa. Joten mielestäni Telia rikkoo tässä sopimusehtoja upgrade ohjelman osalta ja pettää asiakkaitaan.

 

Voisin siis tilata kyllä uuden upgrade laitteen verkkokaupasta, mutta kun vanhan laitteen saa palauttaa myymälään ja vaihto voidaan tehdä vain siellä.

 

Onko mitään tapaa miten voidaan tuollainen laite saada haluamaani myymälään, jotta voin suorittaa sopimuksen ehtojen mukaisen laitevaihdon.

 

Ja jos en saa nyt laitetta vaihtaa 12kk kohdalla Telian omien sisäisten asioiden vuoksi niin mielestäni Telia on korvausvelvollinen tässä kohtaa kaikesta siitä kustannuksesta joka syntyy tuon 12kk jälkeen, koska Telian toimien vuoksi en saa laitetta vaihdettua.

 

Mielestäni tässä tilanteessa Telia olisi vähintäänkin velvollinen korjaamaan erittäin pahasti virheellistä mainontaansa tuon laite vaihdon osalta. "Aina uusin laite käytössäsi" pitäisi korvata "Aina uusin laite käytössäsi, kun niitä sattuu Telian myymälässä olemaan."

 

Kertokaa miten toimitaan, jotta saadaan asia hoidettua ja saan uuden mallin käyttööni sopimusehtojen mukaisesti.

 

-Kaitsu-

0 tykkäystä
4 vastausta
Highlighted

Ex-telialainen
Viestejä 955 kpl

2/5

Moi @ksiili ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Kieltämättä ihan aiheellinen kysymys ja pyysin tästä lisätietoja itseäni fiksummilta 🙂 Uskoisin, että tämä liittyy kyseisen mallin erittäin rajoitettuun saatavuuteen näin myynnin alkukuukausina. Mutta palaan asiaan kunhan saan lisätietoja.

Highlighted

Ex-telialainen
Viestejä 955 kpl

3/5

@ksiili: Sain nyt lisätietoja eli iPhone X 256GB on lisätty myymälävalikoimiin ja jos kaikki menee putkeen, niin ne ovat perillä myymälöissä torstaina 🙂

Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

4/5

Moi,

Pitääpä seurata tapahtuuko näin. Ainakaan toistaiseksi laitteiden saldoja ei myymälöissä näe.

Miten on onko jatkossa mahdollista myös tilata laite myymälään verkkokaupasta, jos tuntuu että näin ei onnistu? Tällä tavoin voisi saada tuon upgrade sopimuksen mukaisen palvelun myös.

0 tykkäystä
Highlighted

Ex-telialainen
Viestejä 955 kpl

5/5

@ksiili: Myymäläsaldot näkyvät verkkokaupan sivuilla varmasti siinä vaiheessa, kun laitteet ovat fyysisesti myymälöissä.

”Osta verkosta, nouda myymälästä”- palvelu on meillä suunnitteilla, mutta tarkka lanseerauspäivämäärä vielä avoinna. 

Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.