Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63903
Kirjoituksia 174056

Tulostimen skanneri ei toimi



Highlighted

Tulostimen skanneri ei toimi

Vakiokalustoa
Viestejä 86 kpl

Tulostimen skanneri ei toimi

1/5

Olen saanut tulostimeni (Brother DCP-7055 Printer) toimimaan päivittämällä, kun sen yhteys katkesi  Windows10 -ohjelman uusimisella. Tulostimen skanneri ei kuitenkaan toimi vieläkään. En löydä keinoa, miten saisin skannerin ja tietokoneen yhteyden toimimaan.

0 tykkäystä
4 vastausta
Highlighted

Kunniajäsen
Viestejä 1 363 kpl

2/5

@kaupungista kirjoitti:

Olen saanut tulostimeni (Brother DCP-7055 Printer) toimimaan päivittämällä, kun sen yhteys katkesi  Windows10 -ohjelman uusimisella. Tulostimen skanneri ei kuitenkaan toimi vieläkään. En löydä keinoa, miten saisin skannerin ja tietokoneen yhteyden toimimaan.


Brotherin tukisivulla kerrotaan että win10 päivityksen jälkeen mm skannaus saattaa lakata toimimasta. Heidän ratkaisuehdotus on poistaa tulostimen softan asennus ja asentaa uudelleen. Oletko kokeillut poistaa asennuksen ja sen jälkeen asentaa ohjelmiston uudelleen? Tuossa linkki http://support.brother.com/g/b/downloadtop.aspx?c=fi&lang=fi&prod=dcp7055_all tukisivulle josta ajurit voit ladata uudelleen.

Highlighted

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 065 kpl

3/5
@kaupungista kirjoitti:

Olen saanut tulostimeni (Brother DCP-7055 Printer) toimimaan päivittämällä, kun sen yhteys katkesi  Windows10 -ohjelman uusimisella. Tulostimen skanneri ei kuitenkaan toimi vieläkään. En löydä keinoa, miten saisin skannerin ja tietokoneen yhteyden toimimaan.

Huomenta @kaupungista! Hymiö Onnellinen

 

Brothersin tukisivustolla sanotaan, että on hyvä asentaa ohjaimet uudelleen ohjeiden mukaisesti. Nuo ohjelmistot olisi pitänyt poistaa ennen päivitystä, niin ei olisi näitä yhteensopivuusongelmia. Tukisivustolla löytyy viralliset ajurit ja ohjelmistot esim. täydellinen ohjain & ohjelmistopaketti:

http://support.brother.com/g/b/downloadtop.aspx?c=fi&lang=fi&prod=dcp7055_all

 

 

Lähde: http://support.brother.com/g/b/faqtop.aspx?c=fi&lang=fi&prod=dcp7055_all

 

Highlighted

Vakiokalustoa
Viestejä 86 kpl

4/5

Olen saanut skannauksen toimimaan, mutta tiedosto ei siirry jostakin syystä  skannattujen joukkoon vaikka skannaus sitä väittää. En löydä skannattua sivua tietokoneelta.

0 tykkäystä
Highlighted

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 065 kpl

5/5

@kaupungista kirjoitti:

Olen saanut skannauksen toimimaan, mutta tiedosto ei siirry jostakin syystä  skannattujen joukkoon vaikka skannaus sitä väittää. En löydä skannattua sivua tietokoneelta.


Oletko määrittänyt tallennuskansion näille tiedostolle? Luultavasti ohjelmiston asetuksista löytyy sellainen tai pääsetkö skannauksen jälkeen katsomaan tiedostoa tarkemmin? Hymiö Onnellinen

 

Esimerkiksi Windows faksi ja skannaus -ohjelmistossa ne tallentuvat tänne oletuksena:

C:\Users\kayttaja\Documents\Scanned Documents

Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.