peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
55151 Jäsentä
156401 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Uusi Huawei B315 reititin

Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎04-11-2018
Kirjoituksia: 50
1/3

Uusi Huawei B315 reititin

Hei ystävät.

Ostin yllä mainitun 4G reitittimen ja siihen Telialta liikkuvan laajakaistan (max 100 ulkomailla max 10). Käytän sitä mökilläni ollessani. Sain sen eilen. Latteen tarkka malli on B315 LTE CPE.

Verrattuna kaupunkiasunnossa olevaan Talonetin reitittimeen sain jopa hieman nopeammat mittaustulokset tavallisella nopeusmittarilla. Hyvältä näyttää.

Aikaisemmin minulle oli vanhempi IPad ja siinä sim-kortti. Nyt pääsen selvästi parempaan tulokseen ja lisäksi mahdolliset vierailijat pääsevät kokeilemaan reititintä, jos heillä ei ole omaa sim-korttia laitteessaan.

2 vastausta
Highlighted
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-09-2018
Kirjoituksia: 140
2/3

Vs: Uusi Huawei B315 reititin

Kiitos @soittajaeino! Tämä on arvokasta tietoa meidän asiakkaille ja miksei muillekkin. Itse olen kokenut reitittimen hyödyllisempänä ja helpottavana taloudessa, jossa on paljon nettiin liitettäviä laitteita.

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg
0 tykkäystä
Konkari ☆
Konkari ☆
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 1 988
3/3

Vs: Uusi Huawei B315 reititin

B315 ei tosin ole uusinta tekniikkaa, mutta kuitenkin toimiva peli. Itse odottelen vielä uudempia pöytämallin reitittimiä, joissa olisi tuki mm. 256/64QAM -modulaatiolle. Tällä hetkellä paras laite on Huawein B715, mutta siinäkään ei tukea näille uusimmille innovaatioille ole. Mutta yhteys toimii sillä moitteetta, kahden tehokkaan ulkoisen antennin avulla. Omassa käyttöpaikassani ulkoantennit ovat ehto kunnolliselle toiminnalle.

0 tykkäystä