Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Ernesto76
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Uusi Lenovon kone jo saapuessaan rikki

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Ernesto76@  kirjoitti:

Ostin t


@TeroRe@  kirjoitti:

Tiedote telia.fi sivuilla:

 

Ammattiliitto Pro on ilmoittanut tukilakosta Telialla 4.–6.11.2020. Lakko johtuu Ammattiliitto Pron ja Suomen Kotidata Oy:n välisestä työehtosopimuskiistasta, jossa Telia ei ole osapuolena.

 

Tukilakko voi näkyä ruuhkina asiakaspalvelussa sekä viivästyksinä toimituksissa ja viankorjauksessa. Lakko saattaa myös vaikuttaa Telia Kauppojen aukioloaikoihin.

 

Lakko saattaa aiheuttaa viivästyksiä joidenkin yritysasiakkaiden palveluiden suunniteltuihin käyttöönottoihin. Otamme yhteyttä niihin asiakkaisiin, joita viivästykset koskevat.

 

Voit hoitaa liittymäasioita, maksaa laskuja ja päivittää palveluitasi Minun Teliassa vuorokauden ympäri. Yritysasiakkaat voivat hallinnoida palveluita Yritysportaalissa.

 

Lue lisää.

 

Telia turvaa kansalaisten turvallisuuden ja yhteiskunnan toiminnan kannalta kriittiset toiminnot kaikissa poikkeusolosuhteissa.

 

Pahoittelemme häiriötä.

Tukilakko vaikuttaa myös Yhteisön moderointiin. Moderaattoreita ei ole tukilakon aikana normaalisti paikalla, joten Telian virallisia vastauksia saamme mahdollisesti vasta tukilakon jälkeen.



Hei,

Tilasin teiltä koneen jossa tuuletin rätisee. Ostin tarjouksesta kun niitä nyt on 8.11. asti. Lenovo pyysi olemaan teihin yhteydessä. Kerkeättekö vastamaan 8.11. mennessä? 

 

Edit HannaMarikaL: Siirretty keskustelu omaan aloitukseen ja muokattu otsikkoa.

13 vastausta
HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 100 custom-general.kudos
  • 401 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Ernesto76@  kirjoitti:

@Ernesto76@  kirjoitti:

Ostin t


@TeroRe@  kirjoitti:

Tiedote telia.fi sivuilla:

 

Ammattiliitto Pro on ilmoittanut tukilakosta Telialla 4.–6.11.2020. Lakko johtuu Ammattiliitto Pron ja Suomen Kotidata Oy:n välisestä työehtosopimuskiistasta, jossa Telia ei ole osapuolena.

 

Tukilakko voi näkyä ruuhkina asiakaspalvelussa sekä viivästyksinä toimituksissa ja viankorjauksessa. Lakko saattaa myös vaikuttaa Telia Kauppojen aukioloaikoihin.

 

Lakko saattaa aiheuttaa viivästyksiä joidenkin yritysasiakkaiden palveluiden suunniteltuihin käyttöönottoihin. Otamme yhteyttä niihin asiakkaisiin, joita viivästykset koskevat.

 

Voit hoitaa liittymäasioita, maksaa laskuja ja päivittää palveluitasi Minun Teliassa vuorokauden ympäri. Yritysasiakkaat voivat hallinnoida palveluita Yritysportaalissa.

 

Lue lisää.

 

Telia turvaa kansalaisten turvallisuuden ja yhteiskunnan toiminnan kannalta kriittiset toiminnot kaikissa poikkeusolosuhteissa.

 

Pahoittelemme häiriötä.

Tukilakko vaikuttaa myös Yhteisön moderointiin. Moderaattoreita ei ole tukilakon aikana normaalisti paikalla, joten Telian virallisia vastauksia saamme mahdollisesti vasta tukilakon jälkeen.



Hei,

Tilasin teiltä koneen jossa tuuletin rätisee. Ostin tarjouksesta kun niitä nyt on 8.11. asti. Lenovo pyysi olemaan teihin yhteydessä. Kerkeättekö vastamaan 8.11. mennessä? 


Tuo kone tulisi viedä nyt lähimmän Telia kaupan kautta huoltoon, jossa voidaan tutkia, mistä rätinä mahdollisesti johtuu. Täältä linkistä löydät kaikki Telia Kaupat.

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |

Ernesto76
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei,

Lenovo suositteli minulle "tullut rikkinäisenä" vaihtoa. Koneen halvin osa aiheuttaa armotonta säätöä. Kone on ollut vähän yli 24h. EN TODELLAKAAN ala raahaamaan tuota pitkin poikin ennen kuin joku puhuu minun kanssa.  O tempora o mores. Made in China ja tukilakot. 

 

 


@HannaMarikaL@  kirjoitti:

@Ernesto76@  kirjoitti:

@Ernesto76@  kirjoitti:

Ostin t


@TeroRe@  kirjoitti:

Tiedote telia.fi sivuilla:

 

Ammattiliitto Pro on ilmoittanut tukilakosta Telialla 4.–6.11.2020. Lakko johtuu Ammattiliitto Pron ja Suomen Kotidata Oy:n välisestä työehtosopimuskiistasta, jossa Telia ei ole osapuolena.

 

Tukilakko voi näkyä ruuhkina asiakaspalvelussa sekä viivästyksinä toimituksissa ja viankorjauksessa. Lakko saattaa myös vaikuttaa Telia Kauppojen aukioloaikoihin.

 

Lakko saattaa aiheuttaa viivästyksiä joidenkin yritysasiakkaiden palveluiden suunniteltuihin käyttöönottoihin. Otamme yhteyttä niihin asiakkaisiin, joita viivästykset koskevat.

 

Voit hoitaa liittymäasioita, maksaa laskuja ja päivittää palveluitasi Minun Teliassa vuorokauden ympäri. Yritysasiakkaat voivat hallinnoida palveluita Yritysportaalissa.

 

Lue lisää.

 

Telia turvaa kansalaisten turvallisuuden ja yhteiskunnan toiminnan kannalta kriittiset toiminnot kaikissa poikkeusolosuhteissa.

 

Pahoittelemme häiriötä.

Tukilakko vaikuttaa myös Yhteisön moderointiin. Moderaattoreita ei ole tukilakon aikana normaalisti paikalla, joten Telian virallisia vastauksia saamme mahdollisesti vasta tukilakon jälkeen.



Hei,

Tilasin teiltä koneen jossa tuuletin rätisee. Ostin tarjouksesta kun niitä nyt on 8.11. asti. Lenovo pyysi olemaan teihin yhteydessä. Kerkeättekö vastamaan 8.11. mennessä? 


Tuo kone tulisi viedä nyt lähimmän Telia kaupan kautta huoltoon, jossa voidaan tutkia, mistä rätinä mahdollisesti johtuu. Täältä linkistä löydät kaikki Telia Kaupa


 

Ernesto76
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

P.s Mites toi pelitarjous mikä tulee mukana? En itse saanut sitä. Olisi kiva, että kaikki jotka ostaa tuosta kamppiksesta saa sen? 

HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 100 custom-general.kudos
  • 401 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Ernesto76@  kirjoitti:

Hei,

Lenovo suositteli minulle "tullut rikkinäisenä" vaihtoa. Koneen halvin osa aiheuttaa armotonta säätöä. Kone on ollut vähän yli 24h. EN TODELLAKAAN ala raahaamaan tuota pitkin poikin ennen kuin joku puhuu minun kanssa.  O tempora o mores. Made in China ja tukilakot. 

 

 



Tuo läppäri tulisi nyt viedä Telia Kauppaan, jossa voivat tilanteen katsoa, mitä sen osalta tehdään.

 


@Ernesto76@  kirjoitti:

P.s Mites toi pelitarjous mikä tulee mukana? En itse saanut sitä. Olisi kiva, että kaikki jotka ostaa tuosta kamppiksesta saa sen? 



 

Eli osassa Lenovon läppäreiden kanssa saa kaupan päälle Sunset Echoes -emblemkoodi Destiny 2 -peliin. Kyseinen tarjous voimassa 8.11. asti ja niitä on rajoitettu erä.

 

Koodi on lunastettava Bungien verkkosivujen kautta. Lisäohjeita koodin lunastukseen löytyy Bungien ohjesivulta. Destiny 2 on ilmaiseksi pelattava peli, lue lisää.

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |

Ernesto76
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei,

Lähetin sinulle yksityisviestin jossa kirjoitin koneen mallin. Tämä ei ole läppäri vaan tämä on torni.  Lenovo Tower 5 SMW joten jääkööt tästä Google haku kun ihmiset miettivät koneen ostamista. Ei kestänyt käytössä vuorokautta. Alemman tuulettimen kuulalaakeri on vissiin rikki. Tekisi mieli potkaista konetta että se hiljenisi. Asteikolla  1-5 homma on -16.  
Alanko raahaamaan konetta nyt pitkin kaupunkia julkisilla kun olen sen eilen teiltä saanut? Koronasta viis.  Enkös minä vaan voisi palauttaa tämän rikkinäisenä tulleena? Jos tilaat taksin niin voin ajatella uhrata työtunteja asian hoitamiseen. 

 

 

 


@HannaMarikaL@  kirjoitti:

@Ernesto76@  kirjoitti:

Hei,

Lenovo suositteli minulle "tullut rikkinäisenä" vaihtoa. Koneen halvin osa aiheuttaa armotonta säätöä. Kone on ollut vähän yli 24h. EN TODELLAKAAN ala raahaamaan tuota pitkin poikin ennen kuin joku puhuu minun kanssa.  O tempora o mores. Made in China ja tukilakot. 

 

 



Tuo läppäri tulisi nyt viedä Telia Kauppaan, jossa voivat tilanteen katsoa, mitä sen osalta tehdään.

 


@Ernesto76@  kirjoitti:

P.s Mites toi pelitarjous mikä tulee mukana? En itse saanut sitä. Olisi kiva, että kaikki jotka ostaa tuosta kamppiksesta saa sen? 



 

Eli osassa Lenovon läppäreiden kanssa saa kaupan päälle Sunset Echoes -emblemkoodi Destiny 2 -peliin. Kyseinen tarjous voimassa 8.11. asti ja niitä on rajoitettu erä.

 

Koodi on lunastettava Bungien verkkosivujen kautta. Lisäohjeita koodin lunastukseen löytyy Bungien ohjesivulta. Destiny 2 on ilmaiseksi pelattava peli, lue lisää.


 

 

Ernesto76
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Koneeni ei ole läppäri (LENOVO TOWER) mitä kiikutella ympäriinsä etenkään korona aikana.

 

 

 


@HannaMarikaL@  kirjoitti:

@Ernesto76@  kirjoitti:

Hei,

Lenovo suositteli minulle "tullut rikkinäisenä" vaihtoa. Koneen halvin osa aiheuttaa armotonta säätöä. Kone on ollut vähän yli 24h. EN TODELLAKAAN ala raahaamaan tuota pitkin poikin ennen kuin joku puhuu minun kanssa.  O tempora o mores. Made in China ja tukilakot. 

 

 



Tuo läppäri tulisi nyt viedä Telia Kauppaan, jossa voivat tilanteen katsoa, mitä sen osalta tehdään.

 


@Ernesto76@  kirjoitti:

P.s Mites toi pelitarjous mikä tulee mukana? En itse saanut sitä. Olisi kiva, että kaikki jotka ostaa tuosta kamppiksesta saa sen? 



 

Eli osassa Lenovon läppäreiden kanssa saa kaupan päälle Sunset Echoes -emblemkoodi Destiny 2 -peliin. Kyseinen tarjous voimassa 8.11. asti ja niitä on rajoitettu erä.

 

Koodi on lunastettava Bungien verkkosivujen kautta. Lisäohjeita koodin lunastukseen löytyy Bungien ohjesivulta. Destiny 2 on ilmaiseksi pelattava peli, lue lisää.


 

Purnipsi
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1916 custom-general.kudos
  • 2926 custom-general.replies
  • 131 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Ernesto76@  kirjoitti:

Hei,

Lenovo suositteli minulle "tullut rikkinäisenä" vaihtoa. Koneen halvin osa aiheuttaa armotonta säätöä. Kone on ollut vähän yli 24h. EN TODELLAKAAN ala raahaamaan tuota pitkin poikin ennen kuin joku puhuu minun kanssa.  O tempora o mores. Made in China ja tukilakot. 

 

 


@HannaMarikaL@  kirjoitti:

@Ernesto76@  kirjoitti:

@Ernesto76@  kirjoitti:

Ostin t


@TeroRe@  kirjoitti:

Tiedote telia.fi sivuilla:

 

Ammattiliitto Pro on ilmoittanut tukilakosta Telialla 4.–6.11.2020. Lakko johtuu Ammattiliitto Pron ja Suomen Kotidata Oy:n välisestä työehtosopimuskiistasta, jossa Telia ei ole osapuolena.

 

Tukilakko voi näkyä ruuhkina asiakaspalvelussa sekä viivästyksinä toimituksissa ja viankorjauksessa. Lakko saattaa myös vaikuttaa Telia Kauppojen aukioloaikoihin.

 

Lakko saattaa aiheuttaa viivästyksiä joidenkin yritysasiakkaiden palveluiden suunniteltuihin käyttöönottoihin. Otamme yhteyttä niihin asiakkaisiin, joita viivästykset koskevat.

 

Voit hoitaa liittymäasioita, maksaa laskuja ja päivittää palveluitasi Minun Teliassa vuorokauden ympäri. Yritysasiakkaat voivat hallinnoida palveluita Yritysportaalissa.

 

Lue lisää.

 

Telia turvaa kansalaisten turvallisuuden ja yhteiskunnan toiminnan kannalta kriittiset toiminnot kaikissa poikkeusolosuhteissa.

 

Pahoittelemme häiriötä.

Tukilakko vaikuttaa myös Yhteisön moderointiin. Moderaattoreita ei ole tukilakon aikana normaalisti paikalla, joten Telian virallisia vastauksia saamme mahdollisesti vasta tukilakon jälkeen.



Hei,

Tilasin teiltä koneen jossa tuuletin rätisee. Ostin tarjouksesta kun niitä nyt on 8.11. asti. Lenovo pyysi olemaan teihin yhteydessä. Kerkeättekö vastamaan 8.11. mennessä? 


Tuo kone tulisi viedä nyt lähimmän Telia kaupan kautta huoltoon, jossa voidaan tutkia, mistä rätinä mahdollisesti johtuu. Täältä linkistä löydät kaikki Telia Kaupa


 


Yleensähän tuo "rikkinäisenä vaihto" tarkoittaa, että laite vaan vaihdetaan hyllystä suoraan uuteen sen enempää takuuhuolloissa ihmettelemättä. (DOA (Dead on Arrival) käytäntö. Jos Lenovolta sellainen ukaasi tulee, niin pitäisi jälleenmyyjän voida toteuttaa tuo, koska Lenovo on ymmärtääkseni ottanut asiasta kopin ja maksaa mahd. viulut jälleenmyyjäliikkeelle.

Ernesto76
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Purnipsi@  kirjoitti:

@Ernesto76@  kirjoitti:

Hei,

Lenovo suositteli minulle "tullut rikkinäisenä" vaihtoa. Koneen halvin osa aiheuttaa armotonta säätöä. Kone on ollut vähän yli 24h. EN TODELLAKAAN ala raahaamaan tuota pitkin poikin ennen kuin joku puhuu minun kanssa.  O tempora o mores. Made in China ja tukilakot. 

 

 


@HannaMarikaL@  kirjoitti:

@Ernesto76@  kirjoitti:

@Ernesto76@  kirjoitti:

Ostin t


@TeroRe@  kirjoitti:

Tiedote telia.fi sivuilla:

 

Ammattiliitto Pro on ilmoittanut tukilakosta Telialla 4.–6.11.2020. Lakko johtuu Ammattiliitto Pron ja Suomen Kotidata Oy:n välisestä työehtosopimuskiistasta, jossa Telia ei ole osapuolena.

 

Tukilakko voi näkyä ruuhkina asiakaspalvelussa sekä viivästyksinä toimituksissa ja viankorjauksessa. Lakko saattaa myös vaikuttaa Telia Kauppojen aukioloaikoihin.

 

Lakko saattaa aiheuttaa viivästyksiä joidenkin yritysasiakkaiden palveluiden suunniteltuihin käyttöönottoihin. Otamme yhteyttä niihin asiakkaisiin, joita viivästykset koskevat.

 

Voit hoitaa liittymäasioita, maksaa laskuja ja päivittää palveluitasi Minun Teliassa vuorokauden ympäri. Yritysasiakkaat voivat hallinnoida palveluita Yritysportaalissa.

 

Lue lisää.

 

Telia turvaa kansalaisten turvallisuuden ja yhteiskunnan toiminnan kannalta kriittiset toiminnot kaikissa poikkeusolosuhteissa.

 

Pahoittelemme häiriötä.

Tukilakko vaikuttaa myös Yhteisön moderointiin. Moderaattoreita ei ole tukilakon aikana normaalisti paikalla, joten Telian virallisia vastauksia saamme mahdollisesti vasta tukilakon jälkeen.



Hei,

Tilasin teiltä koneen jossa tuuletin rätisee. Ostin tarjouksesta kun niitä nyt on 8.11. asti. Lenovo pyysi olemaan teihin yhteydessä. Kerkeättekö vastamaan 8.11. mennessä? 


Tuo kone tulisi viedä nyt lähimmän Telia kaupan kautta huoltoon, jossa voidaan tutkia, mistä rätinä mahdollisesti johtuu. Täältä linkistä löydät kaikki Telia Kaupa


 


Yleensähän tuo "rikkinäisenä vaihto" tarkoittaa, että laite vaan vaihdetaan hyllystä suoraan uuteen sen enempää takuuhuolloissa ihmettelemättä. (DOA (Dead on Arrival) käytäntö. Jos Lenovolta sellainen ukaasi tulee, niin pitäisi jälleenmyyjän voida toteuttaa tuo, koska Lenovo on ymmärtääkseni ottanut asiasta kopin ja maksaa mahd. viulut jälleenmyyjäliikkeelle.


Kaupasta sanottiin että ei muuta kuin postiin vaan. Rätisevä ja tärisevä ääni toisesta tuulettimesta. Muuten kyllä laadukas ensivaikutelma.  Samalla energialla olisi tosin rakentanut oman.   

Purnipsi
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1916 custom-general.kudos
  • 2926 custom-general.replies
  • 131 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Ernesto76@  kirjoitti:

@Purnipsi@  kirjoitti:

@Ernesto76@  kirjoitti:

Hei,

Lenovo suositteli minulle "tullut rikkinäisenä" vaihtoa. Koneen halvin osa aiheuttaa armotonta säätöä. Kone on ollut vähän yli 24h. EN TODELLAKAAN ala raahaamaan tuota pitkin poikin ennen kuin joku puhuu minun kanssa.  O tempora o mores. Made in China ja tukilakot. 

 

 


@HannaMarikaL@  kirjoitti:

@Ernesto76@  kirjoitti:

@Ernesto76@  kirjoitti:

Ostin t


@TeroRe@  kirjoitti:

Tiedote telia.fi sivuilla:

 

Ammattiliitto Pro on ilmoittanut tukilakosta Telialla 4.–6.11.2020. Lakko johtuu Ammattiliitto Pron ja Suomen Kotidata Oy:n välisestä työehtosopimuskiistasta, jossa Telia ei ole osapuolena.

 

Tukilakko voi näkyä ruuhkina asiakaspalvelussa sekä viivästyksinä toimituksissa ja viankorjauksessa. Lakko saattaa myös vaikuttaa Telia Kauppojen aukioloaikoihin.

 

Lakko saattaa aiheuttaa viivästyksiä joidenkin yritysasiakkaiden palveluiden suunniteltuihin käyttöönottoihin. Otamme yhteyttä niihin asiakkaisiin, joita viivästykset koskevat.

 

Voit hoitaa liittymäasioita, maksaa laskuja ja päivittää palveluitasi Minun Teliassa vuorokauden ympäri. Yritysasiakkaat voivat hallinnoida palveluita Yritysportaalissa.

 

Lue lisää.

 

Telia turvaa kansalaisten turvallisuuden ja yhteiskunnan toiminnan kannalta kriittiset toiminnot kaikissa poikkeusolosuhteissa.

 

Pahoittelemme häiriötä.

Tukilakko vaikuttaa myös Yhteisön moderointiin. Moderaattoreita ei ole tukilakon aikana normaalisti paikalla, joten Telian virallisia vastauksia saamme mahdollisesti vasta tukilakon jälkeen.



Hei,

Tilasin teiltä koneen jossa tuuletin rätisee. Ostin tarjouksesta kun niitä nyt on 8.11. asti. Lenovo pyysi olemaan teihin yhteydessä. Kerkeättekö vastamaan 8.11. mennessä? 


Tuo kone tulisi viedä nyt lähimmän Telia kaupan kautta huoltoon, jossa voidaan tutkia, mistä rätinä mahdollisesti johtuu. Täältä linkistä löydät kaikki Telia Kaupa


 


Yleensähän tuo "rikkinäisenä vaihto" tarkoittaa, että laite vaan vaihdetaan hyllystä suoraan uuteen sen enempää takuuhuolloissa ihmettelemättä. (DOA (Dead on Arrival) käytäntö. Jos Lenovolta sellainen ukaasi tulee, niin pitäisi jälleenmyyjän voida toteuttaa tuo, koska Lenovo on ymmärtääkseni ottanut asiasta kopin ja maksaa mahd. viulut jälleenmyyjäliikkeelle.


Kaupasta sanottiin että ei muuta kuin postiin vaan. Rätisevä ja tärisevä ääni toisesta tuulettimesta. Muuten kyllä laadukas ensivaikutelma.  Samalla energialla olisi tosin rakentanut oman.   


OK, tiesivätköhän ne sitä, mitä Lenovo oli sinulle ohjetta antanut. Tuskin, en usko, että myyjäliikkeen - asiakkaan ja valmistajan välinen liikenne kiertäisi kaikille kolmelle. Pääasia että homma edistyy, mutta meniköhän aivan oikein. Mut olikos tuo myymälästä vai sitten netistä tilattu laite?