Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 66749
Kirjoituksia 180156

Uusi laite viallisena



Uusi laite viallisena

Lilijan
Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

Uusi laite viallisena

1/2

Heippa

Perjantaina saimme Telialta tilaamamme Acer Chromebook laitteen jossa oli näytössä keskellä pokittainen viiva ja näyttö välillä väpätti. Nyt olemme lähettämässä sitä palautuksena takaisin, mutta miten ilmoitamme ettemme halua luopua kyseisestä tuotteesta vaan haluamme sen toimivana? 

Vastaa
0 tykkäystä
1 vastaus

HannaMarikaL
Moderaattori
Viestejä 298 kpl

2/2

@Lilijan  kirjoitti:

Heippa

Perjantaina saimme Telialta tilaamamme Acer Chromebook laitteen jossa oli näytössä keskellä pokittainen viiva ja näyttö välillä väpätti. Nyt olemme lähettämässä sitä palautuksena takaisin, mutta miten ilmoitamme ettemme halua luopua kyseisestä tuotteesta vaan haluamme sen toimivana? 


Moi @Lilijan ja tervetuloa tänne Yhteisöön!

 

Harmi kuulla, että koneen näytössä on nyt jotain vikaa. Tuon osalta sinun tulisi olla yhteydessä suoraan Aceriin, jotta he voivat selvittää, mistä mahdollisesti on kyse. Täältä löydät Acerin ja muiden huoltokumppaneidemme yhteystiedot.

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.