Uusi muistikortti jumittaa


Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
  • Yhteisömanageri
  • 10324 kommenttia

Tilasin Soneralta 32Gt muistikortin tablettiin. Siirsin kaikki kuvat muistikortille ja kamerakin automaattisesti tallentaa. 

 

Nyt sitten kun selailen tabletin galleriaa tulee eteeni tyhjät ruudut ja siten joudun sulkemaan gallerian ja yrittää uudestaan ja se helpottaa. Tätä tapahtuu koko ajan. 

 

Muistikortti on ensin  alustettu. 

Noin 4Gt käytetty


13 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Mikäs kortti, merkki ja malli? Tämä Sandisk ? Tuo pitäisi olla ihan laadukas. Halvimmat peruskortit voivat olla todella hitaita. Varsinkin jos Kiinasta tilaa jonkin "paremman" laatuisen kortin, voi saada väärennetyn tuotteen.


 


Tekisin kortille jotain testejä, esim PC:lle saatavalla Crystaldiskmark -softalla. Vaatii siis tietenkin tietokoneelta muistikortinlukijan.

Tämmönen ihan pikkanen. 

 

SanDisk Ultra

MicroSDHC/-SDXC UHS-I 32GB -muistikortti

Nyt näyttää sille, että  se toimii paremmin. 

 

Voi olla,  että tausta prosessi on ollut käynnissä ja siksi jumittanut. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16
Poistettu käyttäjä kirjoitti:

Nyt näyttää sille, että  se toimii paremmin. 


 


Voi olla,  että tausta prosessi on ollut käynnissä ja siksi jumittanut. 




Ei se mitään. Muistaakseni noin on käynyt minullekin aikoinaan 🙂>

Minulla on käytössä ihan uusi tabletti. Pistin sen muistikortin siihen ja samaa ongelmaa tapahtuu siinäkin. 

 

Kännykässä toimii todella hyvin.

 

Ei näköjään prosessit vaikuta taustalla tablettiin, vaan muistikortti ei toimi tabletilla. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Auttaako asiaa, jos käytät tablettia kiinni ja käynnistät uusiksi? Minulla on Samsungin tabletissa Maxell microsd 32Gt ja tämä ei ainakaan ole jumittanut.


Puhelimessa on Kingston microsd 64Gt ja se piti alustaa ennenkuin alkoi pelittää oikein. Alustaminen ei onnistunut ensin oikein uudella läppärillä, mutta onneksi vanha läppäri alusti muistikortin oikein.

Luuletko tosiaan minua niin tyhmäksi etten ole noin testannut? 

 

Yleensä kyselen apua, jos testaukset ei auta.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20
Poistettu käyttäjä kirjoitti:

Luuletko tosiaan minua niin tyhmäksi etten ole noin testannut? 


 


Yleensä kyselen apua, jos testaukset ei auta.




En luule sinua tyhmäksi, anteeksi jos sait sellaisen vaikutelman. Noissa Sandiskin joissain muistikorteissa on ollut vikoja ja olisi hyvä tietää onko vika itse muistikortissa vai muualla : http://www.puhelinvertailu.com/keskustelu/threads/puhelimen-muistikortilta-tuhoutui-kuvia-ja-musiikkia.249/

Alustin 2 kertaa muistikortin ja nyt sitten aloitan testaamaan auttaako.

 

Joskus joutuu alustamaan muistikortti,  jos vaihtaa toiseen laitteeseen. Joskus saattaa olla, että muistikortti on sen verran uusi ettei se välttämättä toimi vanhemmalla laitteella. Tämä tabletti on ihan uusi.

Tietokoneeni järjestelmä Windows 10.1 Pro osasi lukaista muistikorttia ja lähetin kaikki kuvat kiintolevylle. Muutama kuva oli puolikas eli jotain ongelmaa on ollut muistikortilla, koska näin ne puolikkaat myös kännykällä.

Kunniamerkki +14
Kyllähän se aina kannattaa mahdollisimman tarkkaan kertoa mitä on jo itse yrittänyt tehdä ongelman ratkaisemiseksi, jotta sitten asiasta mahdollisesti jotain tietävät eivät turhaan tarjoa sellaisia neuvoja mitä kysyjä on jo kokeillut.

Suosittelen lukemaan ihan alusta lähtien koko ketju ettei tarvitse monta kertaa kertoa mitä on tehty.

 

Varmaan tiedätte jo minun tapaukseni,  että ensin testailen ja sitten vasta pyydän apua. Olen siis monta kertaa maininnut sellasta. Ei tällä foorumilla runsaasti tule uusia juttuja  niin, että unohtavat varsinkaan nuo jotka lähes asuu tällä foorumilla.

Kunniamerkki +14
Poistettu käyttäjä kirjoitti:

Suosittelen lukemaan ihan alusta lähtien koko ketju ettei tarvitse monta kertaa kertoa mitä on tehty.


 




Näinhän minä teinkin, ja siksi tuon kommentin siihen halusinkin kirjoittaa 😉>

Tarviiko sitä nykyään kertoa kaikkea mitä on tehty, kun ollaan täällä juteltu pitkään lähes kaikkien kanssa. :smileywink:

 

Tiedän kyllä sinutkin, että sinäkin teet aina ensin jotain. :smileyvery-happy:

Vastaa