Verkkokaupan tilausvahvistus

  • 15 April 2019
  • 3 kommenttia
  • 75 katselukertaa

Tilasin lauantaina verkko kaupasta puhelimen enkä ole saanut tilaukseen minkäänlaista aktivointi koodia enkä muuta sähköpostia kuin tilausvahvistuksen miten tässä pitäisi toimia?

EDIT: muokattu otsikkoa


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @joksu52 !


 


Kyllä se tilauksen seurantakoodi tulee, kun tilaus postitetaan.


Tulee aina erillisenä sähköpostina kuin tilausvahvistus, onhan sinulla tiedot oikein tilauksesta?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Hyvää huomenta! Niinhän se menee. Tarvittaesa Telian asiakaspalvelu pystyy selvittämään tilaustilanteesi. Lisää infoa löytyy Telian tukisivustolta täältä:


https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/tilaukset/tilaus


 


Hide content


MITEN VOIN SEURATA TILAUKSENI ETENEMISTÄ?


Telian tilausten seurannalla seuraat kätevästi tilauksesi etenemistä. Saat sähköpostitse tilausvahvistuksen mukana koodin, jolla voit seurata tilausta jo ennen kuin toimitus on Postin seurantatunnuksen piirissä. Kun paketti on lähetetty, saat sähköpostitse vielä Postin seurantatunnuksen. Tunnuksen avulla voit seurata paketin kulkua Postin verkkosivuilla.

Tilauksen seuranta



 


Toivottavasti sait asiaan selvyyttä :smileyhappy:

Kyllä kaikki oli tilauksessa oikein kiitokset!

Vastaa