Vieläkö oneplus 7 kannattaa ostaa

  • 11 October 2019
  • 3 kommenttia
  • 6 katselukertaa

Uudet oneplus mallit julkaistiin juuri ja haluaisin kuulla mitä mieltä muut ovat onko oneplus 7 enää kannattava ostos vai onko se jäänyt uuden 7T jalkoihin.


 


Edit SannaMKoo: Siirretty keskustelu käyttökokemukset -osioon


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @Samjuv78 ja tervetuloa Telian yhteisöön!


 


Minun mielestä kannattaa, sillä päivitykset tulevat jouhevasti myös OnePlus 7:aan.


Toki kannattaa katsoa, että onko paljon hintaeroa.


OnePlus 7T:ssä on hieman tehokkaammat speksit, mutta ei tavallinen 7 juuri jalkoihin jää.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@kiisseli67@  kirjoitti:

Hei @Samjuv78 ja tervetuloa Telian yhteisöön!


 


Minun mielestä kannattaa, sillä päivitykset tulevat jouhevasti myös OnePlus 7:aan.


Toki kannattaa katsoa, että onko paljon hintaeroa.


OnePlus 7T:ssä on hieman tehokkaammat speksit, mutta ei tavallinen 7 juuri jalkoihin jää.




Jep, suurin ero tehopuolella nyt pikkuinen nopeuslisä prossuun, näyttiksee vähä enemmän, mutta mulla vastaavilla spekseillä oleva Xperia 1. Verrattuna Xperia Xz1 ihan toista maata, vaikka se tuntui ennen nopealta. Kyllä tuossa Oneplus 7:ssa tehoa riittää tulevaa ajatellen.


 


 


@Samjuv78@  kirjoitti:

Uudet oneplus mallit julkaistiin juuri ja haluaisin kuulla mitä mieltä muut ovat onko oneplus 7 enää kannattava ostos vai onko se jäänyt uuden 7T jalkoihin.

 

Edit SannaMKoo: Siirretty keskustelu käyttökokemukset -osioon


Tässä isoimpia uudistuksia OnePlus 7T:ssä normaali OnePlus 7 verrattuna:

 

- 90hz virkistystaajuus, jonka ansiosta liike näytöllä sulavampaa

- kolmoiskamera, joka tuo lisänä optisen zoomin, ultralaajakuvan sekä makrokuvauksen

- nopeampi Warp Charge 30T pikalataus, jolla noin 70% akkua puolen tunnin latauksella

 

Toki muitakin löytyy, mutta yllä ehkä kolme omasta mielestä tärkeintä ☺️

 

Vastaa