peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
58101 Jäsentä
161805 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Virallinen OnePlus-keskustelu

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎25-06-2019
Kirjoituksia: 1
151/274

Vs: Virallinen OnePlus-keskustelu ***Voita OnePlus 7***

Millainen akunkesto OnePlus 7 on? 

0 tykkäystä
Uusi jäsen
152/274

Mikä on suurin FPS-arvo videokuvauksessa? Ja millä resoluutiolla?

Saako puhelimen asetuksista vaihdettua näytön resoluutiota?

Mikä on näytön virkistystaajuus?

0 tykkäystä
Uusi jäsen
153/274

Omistan itse OnePlus 5 -mallin, jonka ostin heti kun malli tuli markkinoille ja olen sitä käyttänyt aktiivisesti joka päivä. Puhelimessa ei ole ilmennyt mitään ongelmaa ja akku kestää edelleen loistavasti, melkein kaksi vuotta puhelimen ostosta. Uusin OnePlus kiehtoo suuresti, vaikka en tällä hetkellä taloudellisesti siihen pysty sijoittamaan. 

Jos käytän OnePlus 7 -puhelinta pitkän aikaan (puhutaan vuosista), onko sen akku vaihdettavissa vai onko se uuden puhelimen oston paikka siinä kohtaa?

Jos kännykän päälle kaatuu esimerkiksi Coca-Colaa, jonka sokerit tarttuvat kameraan ja tekevät kamerasta hitaan ja limaisen, onko mahdollista korjata/putsata puhelin/kamera kotona vai tuleeko tuote viedä suoraan huoltoon ja missä kamera kannattaa huoltaa? Varmasti takuu ei kattaa kameran päälle kaadettua limonadia.

Jos näyttö menee rikki, toimiiko sormenjälkitunnistin edelleen? Todettaen, riippuu varmaan ihan siitä kuinka paljon näyttö on rikki.

Kuinka hyvin voi puhelin keskittää resurseja aktiiviseen appiin? Jos avaan 50 appia auki taustalle ja sen jälkeen avaan vaikka jonkin pelin, pystyykö kännykkä takaamaan, että peli pyörii sujuvasti eikä takkuile taustalla olevien appien takia? 

Olen käyttänyt OnePlus 5 -mallilla multitasking (split-screen) ominaisuutta aktiivisesti. Kun avaan Youtubessa videon pyörimään ja menen toiseen appiin tekemään jotain muuta (esim. Facebook tai Reddit) välillä tuntuu, että appit hidastuu hiukan videon pyörimisen takia. Facebookissa ja Redditissä on paljon .gifejä ja videoita, jotka pyörivät automaattisesti, joka varmasti on osasyynä laitteen hidastumiselle. Onko OnePlus 7:ssa samanlaista tilannetta vai pyöriikö SplitScreen moitteettomasti sillä?

Olen jo vuosia käyttänyt vanhempaa OnePlus mallia ja olen edelleen todella tyytyväinen siihen. Olen täysin varma, että uusin OnePlus täyttää kaikki odotukset ja enemmän. Kiitos OnePlus -tiimi mahtavasta tuotteesta.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎18-03-2019
Kirjoituksia: 2
154/274

Mitkä ovat OnePlus 7 merkittävimmät kilpailuedut saman hintaluokan puhelimiin?

0 tykkäystä
Uusi jäsen
155/274

Hei!

Haluaisin tietää onko tässä puhelimessa millainen akunkesto verrattuna esim. OnePlus vitoseen?

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Kirjoituksia: 3
156/274

Nykyään puhelimet alkavat kaikki olemaan huipputasoa joka piirteessä ja itselleni isoimmaksi kysymykseksi jää akkukesto. Millaiset akunsäästömahdollisuudet OnePlus 7 on ja varsinkin onko mahdollista säätää mm. prosessorin nopeutta säästääkseen mahdollisimman paljon akkua? Paljonko akun normaali kesto on?

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎11-05-2018
Kirjoituksia: 13
157/274

Kuinka nopeasti tietoturvapäivitykset tulee saataville, ja tuleeko kuukausittain?

Ja onko puhelimessa "gaming" tilaa, joka esim laittaa ilmoitukset pois päältä yms.

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi jäsen
158/274

Tahtoisin tietää, että hidastuuko oneplus tietyn ajan jälkeen? Olen käyttänyt ikuisuuden iphonea ja oneplus kiinnostaisi mutta jännitän koska android käyttis :/

Edit ReOlivia: Yhdistetty olemassa olevaan ketjuun

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎26-06-2019
159/274

Minkälainen oston jälkeinen tuki puhelimelle on, eli tuleeko päivityksiä vielä vuosien jälkeen? Vaikuttaako yhdysvaltojen ja kiinan väliset suhteet päivitysten saantiin, kuten Huawein puhelimissa?

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎26-06-2019
160/274

Onko näissä uusissa puhelimissa omien foorumeilta ladattujen käyttöjärjestelmien asennus yhtä helpoksi tehty kuin vanhemmissakin malleissa?

0 tykkäystä